Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerideittailu  (Luettu 28363 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #20 : Huhtikuu 30, 2020, 20:57:39 »
^ Kyllä se maksaa, kysy vaikkapa Niko Ranta- aholta. Ei riitä rahat pottunokilla, jollain Dubain sheikillä ehkä riittää.
Nikolta on aika vaikea kysyä mutta tajusin pointtisi.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #21 : Huhtikuu 30, 2020, 21:16:23 »
Taitaa riittää, jos asettaa tapaamisille sen verran houkuttelevat pakettitarjoukset per kuukausi (ja tietenkin varmistaa kuitenkin sen,  että jää riittävän hyvin voitolle) and the business is the business as you should know, maybe...?

Toivottelen mitä erinomaisinta Wappua. :-*

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #22 : Huhtikuu 30, 2020, 21:32:47 »
^ Ihan mielenkiinnosta: Mikä se sun tarjous on? Ja mitä paketti sisältää?


Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #23 : Toukokuu 01, 2020, 11:14:43 »
^ Ihan mielenkiinnosta: Mikä se sun tarjous on? Ja mitä paketti sisältää?

En ole ehtinyt edes vielä tarkemmin miettimään sitä (enkä sitä kylläkään täälläkään puolella yksityiskohtaisemmin voi avata enempää), joten se jääköön salaisuudeksi, iloiseksi yllätykseksi tai miten sen kukakin nyt ottaa, toistaiseksi. :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2020, 11:18:40 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #24 : Toukokuu 01, 2020, 12:32:42 »
Mä olen samaan mieltä kuin gentlemannit Lifti ja Gentlemanni. Tässä kuorrutetaan samaa, maksullisen seksin palvelua kivan näköiseksi, pyritään vakkariksi erilaisen kuuloisella tavalla ja vakiomaksulla. Tätä on muistaakseni yritetty muutaman kerran aiemminkin hieman eri tavoilla.

Mä pidän vaihtelusta maksullisessa seksissä ja käytän jos mahdollista eri palveluntarjoajia. Seurustelu, teatteri ja matkaseuraa saan helposti muutenkin.

Tuon marinan kirjoitettuani, on ihan tervetullutta että rakennetaan erilaisia ja uusia palvelupaketteja. Vois tietysti kartoittaa asiakkaiden toiveita, mutta hyvä kysymys että tavoittaako tällä foorumilla toivottua kohderyhmää ja toinen kysymys että syntyykö asiakaskyselyjen pohjalta uutta lähestymistapaa. Jos jollakulla syntyy uusi visio, että millaiselle palvelulle voisi olla kysyntää mitä vielä ei ole tarjolla, niin ladunaukaisijana voi päästä hyviinkin tuloihin. Voi olla myös että ladunaukaisija tekee markkinointi- ja lanseeraustyön ja kopioijat korjaavat kerman. Palvelumuotoilu ja innovointi on vaikea laji, siinä on riskinsä, mutta jos ei ikinä ota riskiä niin pääsee max keskivertotuloihin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #25 : Toukokuu 01, 2020, 17:41:16 »
Markkinoille syntyy kuplia, tämä on varmaan sokerikupla..

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #26 : Toukokuu 02, 2020, 17:00:27 »
Mä olen samaan mieltä kuin gentlemannit Lifti ja Gentlemanni. Tässä kuorrutetaan samaa, maksullisen seksin palvelua kivan näköiseksi, pyritään vakkariksi erilaisen kuuloisella tavalla ja vakiomaksulla. Tätä on muistaakseni yritetty muutaman kerran aiemminkin hieman eri tavoilla.

Tämä ei edelleenkään ole maksullisen seksin kuorruttamista, vaan tosiasioiden kertomista siitä, millaista seuraa kaiken kaikkiaan voi olla muutenkin kuin vain makuuhuoneen puolella, ja siihen liittyen on täysin relevanttia käydä tällaista keskustelua ja pohtia, millainen markkinarako tässä kaiken kaikkiaan saattaa hyvinkin piillä, sillä sokerideittailun ajatus ei ole vielä rantautunut Suomeen välttämättä samalla tavalla ja samassa laajuudessa kuin mitä jossakin ulkomailla. Ja voithan täysin samaa mieltä olla kuin Lifti ja Gentleman, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että asioista voi silti ottaa selvää ennen kuin mielipiteensä sanoo kokonaisuudessaan ja ennen kuin kaikenkattavasti on koko aihepiiriin edes kunnolla perehtynyt. ;)

Seurustelu, teatteri ja matkaseuraa saan helposti muutenkin.

Mutta minkä tasoista, jos saan kysyä? Sokerideittailussa nimenomaan panostetaan siihen seuran laatuun ja pyritään antamaan kaikkensa sekä paras potentiaali itsestä ihmisenä ja seuralaisena toiselle osapuolelle. :) Ja jos väittää saaneensa seuraa muulla tavoin kuin sokerideittailun avulla eikä ole ikinä edes tutustunut sokerideittailuun hankkien siitä realistisia kokemuksia, niin miten pätevästi voi sanoa nähneensä jo kaiken seuran hakemiseen liittyen?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2020, 17:06:23 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #27 : Toukokuu 02, 2020, 17:07:50 »
Sokerideittailunhan voisi määritellä jonkinlaiseksi hyväksikäytettävän hyväksymäksi hyväksikäytöksi, jos kuorrutettu maksuseksi ei kalpaa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #28 : Toukokuu 02, 2020, 17:31:08 »
Öhöm, siis samalla logiikalla kai huoraamisenkin voisi sitten määritellä hyväksytyksi hyväksikäytöksi...?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #29 : Toukokuu 02, 2020, 18:27:51 »
Mutta minkä tasoista, jos saan kysyä? Sokerideittailussa nimenomaan panostetaan siihen seuran laatuun ja pyritään antamaan kaikkensa sekä paras potentiaali itsestä ihmisenä ja seuralaisena toiselle osapuolelle. :) Ja jos väittää saaneensa seuraa muulla tavoin kuin sokerideittailun avulla eikä ole ikinä edes tutustunut sokerideittailuun hankkien siitä realistisia kokemuksia, niin miten pätevästi voi sanoa nähneensä jo kaiken seuran hakemiseen liittyen?
Ei sinulla itseluottamusta puutu, pidä se. Hieman vain ruusuinen kuva sugar babeista, ei ole olemassa jotain tasoa, mitä nämä edustavat. Nämä ovat laidasta laitaan, kuten edelliselläkin forkalla saimme nähdä. Guccin laukkua vastaan lounaalla ja bemarin takapenkillä viikseen vetoa. Vaikea uskoa, että esimerkiksi sinä pääsisit sille tasolle, mitä siviilideittini ovat. Ei millään pahalla, mutta täällä annettujen näyttöjen perusteella et pääse lähellekään. Voisin kyllä kuvitella että viihtyisin monenkin täällä vaikuttavan keskustelutaitoisen ja oikealla asenteella olevan palveluntarjoajan kanssa erilaisissa tilanteissa. Pidän kuitenkin maksullisen seksin ja seksipalveluiden tarjoajat erillään muusta elämästä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #30 : Toukokuu 02, 2020, 18:52:40 »
Ei sinulla itseluottamusta puutu, pidä se. Hieman vain ruusuinen kuva sugar babeista, ei ole olemassa jotain tasoa, mitä nämä edustavat. Nämä ovat laidasta laitaan, kuten edelliselläkin forkalla saimme nähdä. Guccin laukkua vastaan lounaalla ja bemarin takapenkillä viikseen vetoa. Vaikea uskoa, että esimerkiksi sinä pääsisit sille tasolle, mitä siviilideittini ovat. Ei millään pahalla, mutta täällä annettujen näyttöjen perusteella et pääse lähellekään. Voisin kyllä kuvitella että viihtyisin monenkin täällä vaikuttavan keskustelutaitoisen ja oikealla asenteella olevan palveluntarjoajan kanssa erilaisissa tilanteissa. Pidän kuitenkin maksullisen seksin ja seksipalveluiden tarjoajat erillään muusta elämästä.

Edelleenkään, on turha puhua tason puutteesta, jos et ole minua koskaan ensimmäistäkään kertaa tavannut. Foorumipostausten lukemisen kautta saatu johtopäätös ei lähellekääm edusta koko kuvaani, vaikka tietyllä tavalla antaakin jonkinlaista osviittaa siitä, millainen olen ihmisenä ja seuralaisena kasvotusten. Luotan itseeni, koska luotan kykyyni ylläpitää ja kehittää sellaista tasoa, että ihmiset vuodesta toiseen jaksavat kiinnostua seurastani. Siis sellaiset ihmiset, jotka todella arvostavat seuraani ja kallista aikaani. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pitää minua arvossa, jos nyt vaan ei tunnu siltä, muista se, mutta jos jotkut muut pitävät minua arvossa, ei sen sinulta pitäisi olla mitään pois, joten muistapa tämäkin, jos haluat.  :)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #31 : Toukokuu 02, 2020, 20:46:00 »
Mutta minkä tasoista, jos saan kysyä? Sokerideittailussa nimenomaan panostetaan siihen seuran laatuun ja pyritään antamaan kaikkensa sekä paras potentiaali itsestä ihmisenä ja seuralaisena toiselle osapuolelle. :) Ja jos väittää saaneensa seuraa muulla tavoin kuin sokerideittailun avulla eikä ole ikinä edes tutustunut sokerideittailuun hankkien siitä realistisia kokemuksia, niin miten pätevästi voi sanoa nähneensä jo kaiken seuran hakemiseen liittyen?
Eli jos maksaa vähän enemmän niin saa seuralaisesta esiin paremman potentiaalin?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #32 : Toukokuu 02, 2020, 21:01:54 »
Olen joskus moista harrastanut, mutta kuukausimaksun ensimmäisen luvun perässä oli vain kolme nollaa. Ei kuitenkaan pilkkua nollien välissä.
Tämä ketju menee vähän epämääräiseksi kun täällä spekuloidaan mistä joku mahdollisesti on valmis maksamaan.
Taidat olla ainoa ketjun kommentoija, jolla on edes vähäistä kokemusta aiheesta.

Kerrotko mitä tuolla nelinumeroisella summalla sait?
Lyhyitä/pitkiä tapaamisia? Monta kertaa kuussa?
Kuuluiko deittailuun muutakin kuin seksiä, kuten vaikka illallisia?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #33 : Toukokuu 02, 2020, 21:11:28 »
Edelleenkään, on turha puhua tason puutteesta

Miten ihmeessä voit olla näin sokea omalle kirjoittelullesi. Sinä ihan omin kätösin epäilit Azazellon tason puutetta. Mutta tämä on sinulle hyvin ominaista, siis syyttää sellaisesta jotakin toista, mihin itse syyllistyit juuri edellisessä lauseessa. 
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #34 : Toukokuu 02, 2020, 21:35:38 »
Edelleenkään, on turha puhua tason puutteesta

Miten ihmeessä voit olla näin sokea omalle kirjoittelullesi. Sinä ihan omin kätösin epäilit Azazellon tason puutetta. Mutta tämä on sinulle hyvin ominaista, siis syyttää sellaisesta jotakin toista, mihin itse syyllistyit juuri edellisessä lauseessa.

Hetkinen nyt vain... :) Edelleenkään tässä ei vähätellyt kukaan Azazellon tasoa puutteelliseksi, vaan piiloilmaisulla minun tasoa koitettiin väittää puutteelliseksi väittämällä, että minä en muka pääsisi tai olisi ollenkaan samalla tasolla kuin millä Azazellon siviilideitit, mihin sen jälkeen vain tyynesti ja vilpittömästi totesin, että luotan itseeni, koska luotan kykyyni ylläpitää ja kehittää sellaista tasoa, että ihmiset vuodesta toiseen jaksavat kiinnostua seurastani. Onneksi olen täällä oikaisemassa väärien tietojen leviämistä (koskee myös minuun liittyviä tietoja) ja senpä takia minua ei tuollaisilla parin virkkeen kommenteilla ihan niin vain harhauteta ja syyllistetä saati mustamaalata.

Jos sinulla on Lifti enemmän asioista keskusteltavaa ja puitavaa tai jopa suoranaista kaunaa minua kohtaan, että olen tänne foorumille pesiytynyt jäädäkseni kirjoittelemaan enkä ole sinun kanssasi kaikista asioista samaa mieltä, niin voit aivan hyvin noudattaa sitä neuvoa, jonka Kuningatar Perse tuossa Transfobia-keskustelussa kiteyttikin omin sanoin näppärästi:

Jos jonkun henkilön tapa ilmaista mielipiteensä ärsyttää, niin voi voi. Jotkut ihmiset käyvät hermoille. Jos niin ei olisi, niin sitten et olisi hengissä. Aikuinen ihminen joko opettelee elämään hermoille käyvien ihmisten kanssa, tai sitten hän pitää turpansa kiinni. (Ja monesti nämä vaihtoehdot voi jopa yhdistää, koska usein paras tapa käsitellä hermoille käyviä ihmisiä on pitää oma turpansa kiinni.)

Jos et halua olla aikuinen ihminen, etkä halua osata käsitellä tunteitasi kypsästi, niin sitten voit ärsyttävän ihmisen kohdatessasi lähettää hänelle yksityisviestiä. Lähetä hänelle yksityisviesti, jossa lukee: "Olet tyhmä apina ja mielipiteesi on väärä". Tällä tavalla aiheutat pahan olon vain yhdelle ihmiselle, etkä kaikille niille, jotka olisivat halunneet puhua aikuisten asioista aikuisten kesken. Sitten voit jäädä yksityisviesteillä junnaamaan eipäs-joopas-väittelyäsi, jotta me muut voimme rauhassa oppia toistemme näkemyksistä hyväksyen sen, että kaikki eivät ole kaikesta samaa mieltä.

Jos keskustelu menee siihen, että osapuolet haukkuvat toisiaan toistensa keskustelutavoista, niin keskustelu on menetetty ja keskustelunaihe häpäisty.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #35 : Toukokuu 02, 2020, 21:40:46 »
Mutta minkä tasoista, jos saan kysyä? Sokerideittailussa nimenomaan panostetaan siihen seuran laatuun ja pyritään antamaan kaikkensa sekä paras potentiaali itsestä ihmisenä ja seuralaisena toiselle osapuolelle. :) Ja jos väittää saaneensa seuraa muulla tavoin kuin sokerideittailun avulla eikä ole ikinä edes tutustunut sokerideittailuun hankkien siitä realistisia kokemuksia, niin miten pätevästi voi sanoa nähneensä jo kaiken seuran hakemiseen liittyen?
Eli jos maksaa vähän enemmän niin saa seuralaisesta esiin paremman potentiaalin?

Uskoisin, että se seuralainen nimenomaan panostaa siihen tapaamisten ja seuran laatuun, mitä paremmin hänelle maksetaan, sillä halu ja paineet antaa parasta itsestään irti summan noustessa tietenkin kasvaa sellaisella, joka sitä summaa haluaa tosissaan havitella ja varsinkin säännöllisesti, kuten esimerkiksi kuukausitasolla. Ei tämä nyt ydinfysiikkaa saati tähtitiedettä pitäisi olla... :)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #36 : Toukokuu 02, 2020, 22:04:39 »
En mielestäni väheksynyt tai dissannut SRn laatua kun sanoin että seurustelen ja käyn muiden deittien kanssa teatterissa ja matkoilla. Tämä taas epäili näiden  deittieni tasoa.

Tämä tapa keskustella kertoo, että en ottaisi tätä kyseistä wannabe sugar babea seurakseni vaikka maksettaisiin  😅
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2020, 22:12:27 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #37 : Toukokuu 02, 2020, 22:10:02 »
Jos haluaisin naisen jolle pitäisi/haluaisi maksaa kaikenlaista, viedä joka paikkaan, ruokkia kalliissa ravintoloissa ja siitä palkinnoksi saattaisi saada vähän pimppaa, niin hankkisin vaimon... Vanha vitsi, mut jaksaa naurattaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #38 : Toukokuu 02, 2020, 22:15:57 »
En mielestäni väheksynyt tai dissannut SRn laatua kun sanoin että seurustelen ja käyn muiden deittien kanssa teatterissa ja matkoilla. Tämä taas epäilyt näiden  deittieni tasoa.

Tämä tapa keskustella kertoo, että en ottaisi tätä kyseistä wannabe sugar babea seurakseni vaikka maksettaisiin  😅

Minä en epäile deittiesi tasoa laisinkaan, mutta minun tasoani ei edelleen tarvitse epäillä aiheetta, jos ei ole kokemusperäistä tietoa eikä koskaan aiemmin minua tavannut. Eikä minunkaan ole pakko ottaa asiakkaakseni (vaikka maksettaisiin) sellaista, joka ei käy rehellistä keskustelua foorumilla vaan joka haluaa tavalla tai toisella vääristellä kirjoittamiani näkökulmia pitäen niitä syytöksinä, halventamisina, vähättelyinä ja solvaamisina toista keskustelijaa kohtaan, vaikka näin ei olekaan asianlaita ja tarkkasilmäisemmät lukijat kyllä huomaavat tämän asian keskustelua käydessään. Toivon sinulle Azazello kaikkea hyvää, samaten kuin Liftille, ja sitten kun kumpikin opettelette toisia kunnioittavan ja rennon keskustelutyylin, vaikka olisitte asioista jonkun kanssa eri mieltä, niin aion nostaa teille hattua. 8)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerideittailu
« Vastaus #39 : Toukokuu 02, 2020, 22:23:27 »
Agressiivisuus, vääristely, projektio ja  lopulta uhriutuminen 🤣👍 Tsemppiä!
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘