Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Petite opiskelijatar Tampere  (Luettu 3131 kertaa)

Poissa Runk-Kari

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Petite opiskelijatar Tampere
« : Lokakuu 09, 2025, 13:33:06 »
Naapurisivustolla tämmöinen.
Onko joku saanut yhteyttä tai peräti päässyt ihan tapaamaan?

Poissa Tundraboy

• Jr. Member
Vs: Petite opiskelijatar Tampere
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2025, 18:12:11 »
Tavattu on, noin kolme ehkä jo neljä vuottakin sitten. On muutamaan otteeseen vaihtanut nimimerkkiäkin. Aika harvakseltaan ilmoittelee, en ole itsekään onnistunut toista kertaa tapaamaan. Aivan uskomaton petite, jotain eksoottisempaa verta mutta uskoisin että ihan täällä syntynyt ja ikänsä asunut. Tosi pikkusista fantasioiville ihan parasta. Kyllä hänellä kokemusta varmasti on asioista vaikka saattaa ujoudellaan ja ulkonäöllään hätkäyttää. Mutta ehdottomasti KYLLÄ, jos minulta kysytään, nam! Mutta oli silloinkin vaikea tavoittaa… ei muuta kuin yritystä päälle. Harmi, mä en siellä mansessa enää asu…soittaisin heti!

Poissa Runk-Kari

• Full Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2025, 00:05:43 »
Vai että vaikeasti tavoitettava? Näin laiska ihminen joutuu siinä tapauksessa etsimään muita, helpompia vaihtoehtoja.

Poissa Mkj89

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2025, 11:24:06 »
Useampana päivänä yritin tavoitella tuloksetta.

Poissa Tundraboy

• Jr. Member
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2025, 14:33:30 »
Joo niinhän mä totesin että vaikea tavoittaa.. en tiedä mikä tarkoitus on ilmottaa ja sit ei vastata. Antoi mullekkin aikanaan numeron että voit laittaa siihen viestiä kun haluut tavata. Ei koskaan enää vastausta ja sama numero oli vieläkin kuin vuosia sitten. Voi olla että ottaa pokan pari tai muutaman että saa taas laskut maksettuu etc, minkäs tietää? Kaikkihan me tiedetään että yhyeydenottoja tulee kymmenittäin niin jos ei ehdi viiden ekan joukkoon niin voi olla myöhäistä. Itse palvelun tarjoaja tällä alalla on saava valita… tässä scenessä kysynnän ja tarjonnan laki vaan kulkee näin..No, tää ketään auta, olihan vaan päivän epistola…