Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä suoratoistopalveluita sinulla on?

<< < (6/13) > >>

Aallonpohja:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Maaliskuu 03, 2021, 09:01:54 ---Aloin katselemaan Star Warsia. Tämähän on lapsuudesta tuttu. Mietin että pitääkö minun aloittaa elokuvasta "Episodi IV Uusi toivo" joka on ensimmäiseksi tehty vaiko katsoa ensin ne kolme jälkikäteen tehtyä episodia jotka sijoittuvat ajallisesti aiemmiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Kronologisesti järjestyksessä 6 episodin jälkeen voit lopettaa katselun sillä seuraavat uudet osat on vanhan trilogian juoni kuvioiden uudelleen kierrätystä.

Jmn:
Dplay ja ruutu+

joey_t:
Joskus takavuosina olen katsellut 24:n kaikki tuotantokaudet. Nyt aloin katselemaan season 7:aa. Tämä on loistavaa ja konstailematonta kerrontaa, juonitteluja, jännittäviä ja yllättäviä käänteitä. Ja hyvät näyttelijät. Jack Bauer ei jaksa noudattaa kaikkia sääntöjä ja mies ratkoo ongelmat.
24 on varmaankin parasta tv-sarjaa ikinä.

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 17, 2021, 19:28:29 ---Joskus takavuosina olen katsellut 24:n kaikki tuotantokaudet. Nyt aloin katselemaan season 7:aa. Tämä on loistavaa ja konstailematonta kerrontaa, juonitteluja, jännittäviä ja yllättäviä käänteitä. Ja hyvät näyttelijät. Jack Bauer ei jaksa noudattaa kaikkia sääntöjä ja mies ratkoo ongelmat.
24 on varmaankin parasta tv-sarjaa ikinä.

--- Lainaus päättyy ---

Sama. Vedin kaikki yhdeltä istumalta ja toimi. Nyt yritin uudestaan alkaa katsomaan nii ei mee enää. Blacklist, POI ja 24 ehdoton kärkitrio sarjojen aatelissa

M.U. Tiainen:
^^ Katsoin myös aikanaan tuon 24:n ekan tuotantokauden. Ja muistaakseni Jack Bauer oli ihan kunnon nössö, en ihmettelisi vaikka sukunimestään huolimatta olisi suomalaistaustainen.Vähän semmoinen isänmaan puolesta hörhö, joka uhraa elämänsä verojen ja asuntolainan maksuun.

Joo, jossain ohitteli jotain ihme protokollia, muttei pystynyt edes kiduttamaan saadakseen jonkun tiedon.

Ei pysty edes kuvittelemaan mitä se season 7 voisi olla, tai no varmaan jotain "pakolaiskriisiin" liittyvää, missä Jack rikkoo kaikkia sääntöjä että saisi jollekin makaroonilaatikkoa, jossa ei ole sika- nauta jauhelihaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta