Mutta eikös Otto-automaattien suurin mahdollinen kertanosto on pienennetty aiemmasta 1000 eurosta 400 euroon jo vuosia sitten? 

Uutiset:
anaalipeppu

Piristää muiden päivää

mattssonni

Rakastajien aatelia
Ei ole vielä kukaan kysellyt ja miksi kysyisikään?
Ratto_Poika

Piristää muiden päivää
Mutta eikös Otto-automaattien suurin mahdollinen kertanosto on pienennetty aiemmasta 1000 eurosta 400 euroon jo vuosia sitten?
Ala nostamaan käteistä toista tonnia kuussa muutaman kuukauden ajan, niin eiköhän joku muutaman kuukauden sisään kysele.
anaalipeppu

Piristää muiden päivää
Näin ainakin suurimmassa osassa automaatteja, että vain 400 voi nostaa. Todennäköisesti kaikissa. Mutta mikään ei estä tekemästä vaikka viittä nostoa peräkkäin

Juurikin näin. Siinä on joskus mennyt "muutama" minuutti kun seinästä repii useamman tonninMutta eikös Otto-automaattien suurin mahdollinen kertanosto on pienennetty aiemmasta 1000 eurosta 400 euroon jo vuosia sitten?
Näin ainakin suurimmassa osassa automaatteja, että vain 400 voi nostaa. Todennäköisesti kaikissa. Mutta mikään ei estä tekemästä vaikka viittä nostoa peräkkäin

Lienee pankkikorttiin tehty rajoitus, max setelinostot / vrk. Sen arvon voi itse muuttaa nettipankissa. Yleensä oletusarvo lienee tonni päivässä.Mutta eikös Otto-automaattien suurin mahdollinen kertanosto on pienennetty aiemmasta 1000 eurosta 400 euroon jo vuosia sitten?
Minulla se ainakin esti vuorokauden aikana nostamasta uudelleen heti. 400€ oli maksimi
Taitaka

Piristää muiden päivää
mattssonni

Rakastajien aatelia
Ala nostamaan käteistä toista tonnia kuussa muutaman kuukauden ajan, niin eiköhän joku muutaman kuukauden sisään kysele.
Ei todellakaan kysele, mä oon tehnyt tuon luokan nostoja nyt kohta kuudetta vuotta lähes kuukausittain eikä koskaan, kertaakaan, ole pankki reagoinut mitenkään. Pitäisikö sitten reagoida, se onkin hyvä kysymys.
Mielenkiintoista
Kelpo kaveri
Mielenkiintoista
Kelpo kaveri
Sinulla on sitten joku päivitttäinen oma nostoraja pankkitililläsi. Sen saa kyllä poistettuakin, jos haluaa nostaa enemmän rahaa vuorokauden aikana.Mutta eikös Otto-automaattien suurin mahdollinen kertanosto on pienennetty aiemmasta 1000 eurosta 400 euroon jo vuosia sitten?
Minulla se ainakin esti vuorokauden aikana nostamasta uudelleen heti. 400€ oli maksimi
Jokaisen pitäis perehtyä niihin rajoihin ja niiden muuttamiseen!
Debit / Credit molemmille puolille voi asettaa erikseen rajat, erikseen käteisnostoille, verkkomaksuille ja maksupäätteelä maksuille/ vrk
Muuttaminen on näppärä tehdä ihan kännyllä verkkopankilla.
JämeräpartainenInsinööri

Nauttii muiden arvostusta
Jos käteistä tarvitsee nostaa enemmän eikä halua selitellä, nostojen volyymiä kannattaa nostaa vähitellen pidemmän ajan kuluessa, vakiinnuttaa se ja pitää huoli, että KYCissä annetut tiedot ovat voimassa. Eikä siinä ole mitään laitonta tai hämärää. Maailma vain on mennyt valvontakeskeisemmäksi ja siihen, että käteistä pidetään oletusarvoisesti aina epäilyttävänä.
ToucheJokaisen pitäis perehtyä niihin rajoihin ja niiden muuttamiseen!
Debit / Credit molemmille puolille voi asettaa erikseen rajat, erikseen käteisnostoille, verkkomaksuille ja maksupäätteelä maksuille/ vrk
Muuttaminen on näppärä tehdä ihan kännyllä verkkopankilla.
Listalta unohtui maa-rajat (jos et tarkoittanut verkkomaksuilla sitä).
mattssonni

Rakastajien aatelia
Jos käteistä tarvitsee nostaa enemmän eikä halua selitellä, nostojen volyymiä kannattaa nostaa vähitellen pidemmän ajan kuluessa, vakiinnuttaa se ja pitää huoli, että KYCissä annetut tiedot ovat voimassa. Eikä siinä ole mitään laitonta tai hämärää. Maailma vain on mennyt valvontakeskeisemmäksi ja siihen, että käteistä pidetään oletusarvoisesti aina epäilyttävänä.
Tänä vuonna verkkopankki vaati minua vastaamaan kyselyyn, jossa yhtenä kohtana oli "paljonko yleensä nostat käteistä kuukaudessa". Vaikka minulla on debit/credit käteisnostorajat, jotka olen itse asettanut.
Eivät kyselleet kuitenkaan, mihin sitä käytän. Vastaus olisi ehkä ollut klassinen "sijoitan viinaan ja naisiin, loput tuhlaan".

Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Eipä ole kertaakaan kysynyt. Empä tiedä, tarviiko sitä käteistä edes käyttää, voishan sitä vaikka kerätä käteisvarastoa bunkkeriin.