Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: hanna-hot  (Luettu 649 kertaa)

Poissa tuska76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
hanna-hot
« : eilen kello 12:20:43 »
Realissa eilen Turkuun putkahtanut kiinalaiskaksikko. Hanna-hotin kävin muiden vedossa olevien lankojen katkettua koeajamassa. Tarjosi jo kumittomia palveluja ensimmäisessä yhteyden otossa, tällä kertaa se ei jostain syystä tämän takia tullut sitä normaalisti tulevaa jätetään väliin reaktiota, ilmeisesti sen verran kova pakotus alapäässä.

No mutta, kohtuullisen mutkattomomasti muutamalla viestin vaihdolla osoitetta kohti matkaan. Ovelta sai saman tien summerin numeron, ei tarvinnut venailla, ehkä olin sen verran myöhään illasta liikkeellä että hätäsimmät turskat olivat jo painuneet nukkumaan. Asuntoon päästyäni sieltä löytyi pienehkö kokoinen nainen, joka muilta osin ehkä vastaa ilmoitukseen, paitsi ikä ja kuvat. Kuvista en odottanutkaan, että täsmäisivät, en hetkeäkään, enkä kyllä ikääkään. ilmoituksessa 28, todellisuudessa rohkenisin vailla parempaa tietoa väittää että lähemmäs 40. En antanut antaa sen häiritä, sillä tämä nainen osui panetuksesta huolimatta sen verran mun silmään, mun silmälle kuitenkin nätit kasvot ja rinnatkin oli jus mun makuun. Ei muuta kuin peremmälle.

Tunnin setille kun mentiin, laiton kynnyksellä kellon päälle, niin kuin aina, lähinnä voiko sille tunnin aikalupaukselle kuinka naurahtaa ja täytyykö seuraavaksi ottaa lyhyempää aikaa... No mutta.. Halimisen, suutelon ja hivelyn kaitta suihinottoon. Minun vähäisell kokemuksella suihinotto oli hyvää. Siitä parin asennon kautta rojut huppuun. Kellosta katsoin että alle vartti löysästä löysään, nyt tuli ehkä hieman yliarvioitua ruudin ollessa kuivempaa kuin odotin, ja mut ajetaan jo ulos.. Mutta.. Käskytys kävi makuulle, jonka jälkeen puolen tunnin hieronta, joka itseasiassa tuntui ihan hyvälle, ei ollut semmoista lääppimistä. Vartti aikaa vielä jäljellä ja aattelin että nyt viimestään laitetaan äijä pihalle, eikä mitään olisin siihen ihan valmis ollutkin, kun tiedän että yleensä en kahteen kertaan pysty. No mutta hänpä tekee suullaan jotain taikoja välissä, jolla lähteekin uusi kierros käyntiin, ja suulla mennäänkin sitten uuteen hekumaan ja nielun perukoille laukeaa toinen kierros. En ole koskaan aiemmin onnistunut tunnin settiin kahdesti ampumaan. Raukein oloin vaatteet päälle ja ulos keskiöiseen Turkuun.

Ehkä mieleenpainuvinta tällä reissulla oli se että meillä ei kyllä sit ollut yhtään yhteistä kieltä, tää homma saatiin maaliin asti että hän esittää tulikomentoja minulle kiinan, tai jollakin sitä hyvin muistuttavalla kielellä ja mä yritän mut rallyenglishillä pärjätä. Tytöstä myös huomasi että ollaan myöhään liikkeellä, kun melkolailla haukotteli aika ajoin, mutta eipä se minua ja minun nautiontoa mitenkään syönyt pois.

Summa summarum. Menisinkö itse uudestaan, menisin varmasti, sen verran miellyttävä kokemus tästä jäi. Varsinkin kun eiliselle illalla oli vedossa useampikin suomityttölanka nimiä mainitsematta, mutta lopulta kaikki langat venyivät poikki, kun se kuuluisa viime hetki tuli ja kenestäkään lopulta sitten kuulunut mitään. Varsin loistava back-up-plan siis.