Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa  (Luettu 9368 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #40 : Huhtikuu 26, 2020, 13:59:12 »
Uusien (ja monesti vanhojenkin) tuttujen kanssa kommunikoinnissa on aina epävarmuutta.

Yhteydenottajista todella harva on "varmasti hyvä tyyppi". Samoin harvat ovat "selkeitä häiriköitä". Suurin osa putoaa siihen välikategoriaan, että "mahdollisesti kiusa, mahdollisesti hyvä tyyppi". Ei siinä muuta voi kuin käyttää omaa harkintakykyään, ja kyllä, joskus se pettää. Joskus tulee sovittua tapaamisia kiusanhenkien kanssa, ja joskus tulee käännyttäneeksi hyviä tyyppejä pois, koska heitä luulee kiusanhengiksi. Onko se vittumaista asiakkaalle? On. Onko se vittumaista minulle? Kyllä on. Mutta kun ei sille mitään mahda, niin se on pakko hyväksyä osaksi työn luonnetta.

Minä teen niin, että jos uusi tuttavuus vaikuttaa epäilyttävältä, niin punnitsen, että vaikuttaako hän ajantuhlaukselta vai vaaralta. Jos hän vaikuttaa vaaralta, niin katkaisen yhteydenpidon. Jos hän vaikuttaa ajantuhlaukselta, niin kohtelen häntä kuin ketä tahansa asiakasta aina siihen asti, kunnes saan todisteita siitä, onko hän ajantuhlaaja vai ei. Yleensä he paljastuvat todella ajantuhlaukseksi, mutta välillä tulee vastaan myös iloisia yllätyksiä. Kerran esimerkiksi olin ihan vähällä katkaista yhteydenpidon asiakkaaseen, kun hän vaikeili tapaamisen sopimisessa ihan satasella. Mutta koska hän ei vaikuttanut uhalta, niin hammasta purren tarvoin sitä keskustelua läpi niin kauan että saimme tapaamisen sovittua. Paikan päällä kävi ilmi, että tuolla henkilöllä oli jonkinasteinen kehitysvamma, ja että hän oli ihan tositarkoituksella liikenteessä, vaikka olikin yhteydenpitonsa perusteella vaikuttanut pelkältä oharirunkkarilta.
Eläkkeellä.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #41 : Huhtikuu 26, 2020, 14:29:34 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.

Ootko tosissasi? 😂😂 Ei tällä alalla. Jokaisen ukkomies turskan painajainen. Rouva tullut yllättämään ja pahimmassa tapauksessa kuulee kun pillu luuri surisee taskussa tai joku viittaava soittoääni joikaa kiusallisen hiljaisuuden vallitessa, voi aiheuttaa ikäviä tilanteita😬

 ;D ;D

Saisin paskahalvauksen, jos joku palveluntarjoaja lähtisi soittelemaan perään. Nyt vähän valoja päälle siellä yläkerrassa. 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #42 : Huhtikuu 26, 2020, 14:36:15 »
Siinähän se KP juuri onkin, kun aina ei kuudes aisti edes välttämättä erota puhelimessa ääneen puhuessa aluksi, onko tämä silkkaa ajantuhlausta vai todellinen asiakaskontaktitilanne. Jotkut kuulostavat viimeisen päälle vakuuttavilta ja määrätietoiselta puhelimessa selkeästi tietäen, mitä haluaa, ja jotkut todella kuulostavat siltä kuin olisivat käyttäneet meidän arvon huorien palveluita ennenkin. Ja sitten yhtäkkiä jokin tai kaikki tuntuu olevan pielessä ja jälkikäteen huomasi sitten kuluttaneen siihen tarpeetonta aikaa ja yltiöpositiivisia ennakko-oletuksia, jollaisia ei kannata näköjään luoda kenestäkään, kunnes tapaamisen ja kasvokkain paikanpäälle tulemisen myötä toisin todistetaan.

On sellaisiakin tapauksia eli epäilijöitä, jotka eivät rehellisistä pyrkimyksistänikään huolimatta näe tosiasioita silmiensä edessä, vaikka kuinka olenkin panostanut asiakaspalveluhenkisyyteen puhelimessa sekä ilmoitustekstin luontiin ja omiin kuviini. Kysellään, onko omat kuvat. No tietenkin on ja senhän näkee siitäkin, että jotkin kuvista kännykällä peilin kautta ja kotona eteisessä otettu eikä todellakaan mitään studiotasoisia tai mallitoimiston kuvien näköisiä kuvia, jotka saattaisivat herättää enemmän epäluuloa kuin kotona otetut kuvat. No, kaipa epäileville Tuomaksille voi aina lohduttautua sillä, että eipä heitä ilmeisesti sitten todenperäisyydessä vakuuta mikään, oli kuka tahansa tämän alan harjoittaja kyseessä. Ehkäpä he epäilevät kaikkia ja heidät saa myöskin jättää omaan arvoonsa, vähän samaten kuin sellaisetkin yhteydenottajat, jotka hinnasta tinkiessään kai kuvittelevat, että palvelujen kuuluu olla ihan älyttömän halpaa, huorien ei kuulu tienata tai että tämä on jotakin hyväntekeväisyyttä, jonka vuoksi tätä teen. No henkisellä tavalla ajateltuna onkin, muttei taloudellisesti. Minä näen näiden palvelujen tuottamisen eteen aikaa, vaivaa ja rahaa sekä tietenkin omaa sydäntäni.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 14:37:55 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Maajussi

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #43 : Huhtikuu 26, 2020, 17:17:08 »
Käyn itse mainokset läpi etukäteen..joskus täytyy kysyä hinnat vielä, mutta kun perusmeiningillä pannaan menemään, niin ei siinä paljoa arpoa tarvitte.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #44 : Huhtikuu 26, 2020, 20:03:12 »
Lisäsin sinne naapurin puolelle ilmoitukseeni nyt jotain tähän tyyliin, että "en tarvitse turhia lupauksia miettimisestä ja myöhemmin soittelusta, jos minä todella olen sitä mitä sinä juuri nyt haluat."

Eiköhän tuo jo kerro oleellisen ilman kysymysmerkkejä ihan sille naapurin Nikollekin. Jos joku ei silti tajua tai ymmärrä koko tekstiä lukea, niin voi voi... Elämä on silti laiffia ja sellaisena pysyykin! :-*

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #45 : Huhtikuu 26, 2020, 20:42:24 »
Oletko harkinnut REssä ilmoittamista? En todellakaan ole neuvomassa missä ilmoittaa, mutta itse katon aina ensin tarjontaa RE puolelta juuri koska naapurissa ilmot on pakosta epämääräisiä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #46 : Huhtikuu 26, 2020, 21:18:34 »
On tullut mietittyä, mutta naapurista tulee sen verran hyvin fisua muutenkin, etten ole nähnyt toistaiseksi mitään syytä maksaa mainostamisesta kahdessa erillisessä paikassa, varsinkaan jos RE ei ole yhtä kysytty kuin mitä SexWork oli. Ihmiset löytää ilmon naapuristakin kohtuu kiitettävästi ja lisätietoja pystyn tarkentamaan kädenkäänteessä, koska pyrin puhelimessa suorapuheisella mentaliteetilla suoraviivaiseen kommunikaatioon sekä on sitä lisätietoa myös tullut blogisivunkin muodossa tarkennettua ihmisille, jotka ovat kyselleet kuvien ja hinnaston perään.

Voi kai siellä naapurin puolella olla epämääräisiä ilmoja sun muita ilmoja pidellyt yksi tai toinen, mutta jos se oma ilmo on selkeä, niin eiköhän se silloin suositulla sivustolla erotu riittävän hyvin eduksi, kunhan näkyvyyttäkin on taattu riittävästi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 21:20:06 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #47 : Huhtikuu 26, 2020, 22:07:21 »
Sen sijaan sanotaan, että mietitään tai että soitetaan myöhemmin uudestaan. Milloin siis soitetaan, jos niin luvattiin?

Kyse voi olla vaikka seuraavanlaisesta tapauksesta. Turska menee sivustolle selailemaan ilmoituksia ja löytää lähialueeltaan kolme mielenkiintoista ilmoittajaa, kaikki ennalta tuntemattomia neitokaisia. Miten tehdä valinta näiden kolmen väliltä? Osaisiko joku erottua edukseen puhelimessa, olisiko siis soittokierroksen paikka. Ja kun keskustelut on käyty neidon 1 kanssa, lopuksi voi todeta vaikkapa että "soitetaan myöhemmin uudestaan" joka voi tarkoittaa myös sitä että soitan sinulle uudelleen ehkä jos niistä kahdesta muusta jäljelleolevasta kumpikaan ei osottaudu puhelinkierroksella sinua mielenkiintoisemmaksi. Vai olisiko tässä kohdin parempi todeta että soitan vielä kahdelle muulle ja sen jälkeen ehkä vielä sinulle uudestaan?

Tässä on vain sellainen haaste, että suosituin tyttö on todennäköisesti lyhytsanaisin puhelimessa, koska puhelin soi niin tiuhaan - että siksi tuo strategia on vähän haastava.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #48 : Huhtikuu 26, 2020, 22:13:17 »
Ohareita en tunnusta koskaan tehneeni enkä puhelun perusteellakaan ole tullut katumapäälle. Yhden tapaamisen olen joutunut siirtämään johonkin lähitulevaisuuteen, koska työkuviot ovat menneet sekaviksi tämän koronahomman johdosta.

Mä haluan kaikkien maailman ilotyttöjen puolesta kiittää sua ja kertoa, että olet erittäin hieno mies!

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #49 : Huhtikuu 26, 2020, 22:41:40 »
Jos joku soittelisi perään niin paskoisin housuun miettien mikä Igor se siellä, sitten hakisin heti uuden prepaid numeron. Jos en puhelimenkin. Ei ikinä soittoa väärään suuntaan, kiitos..

Mitä näihin "soittelen" kommentteihin tulee, niin sehän on just sellaista smalltalkkia. Sitten soittaa jos soittaa, sen voi unohtaa heti ja vastata sitten jos soittaa joskus. Mitä sillä on väliä? Eihän siinä ole mitään sovittu. Käytännössä se tarkoittaa, että katselen tarjontaa ja jos en parempaa löydä ja oikein panettaa niin kokeillaan ehkä sitte? Tai en tiedä aikatauluja tms.

Kaikenlaista palveluntarjoajaa kun tulee vastaan niin ei itsekään jaksa jauhaa ylimääräistä paskaa ja liikaa miettiä. Jos ei ole viimeiseen asti sovittu niin en odota toiseltakaan mitään. Jos olisi tutumpi vakkari niin sitten voisi ottaa enemmän tosissaan soittelu kommentitkin.

Poissa Vieras0046

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #50 : Huhtikuu 27, 2020, 09:09:05 »
Ohareita en tunnusta koskaan tehneeni enkä puhelun perusteellakaan ole tullut katumapäälle. Yhden tapaamisen olen joutunut siirtämään johonkin lähitulevaisuuteen, koska työkuviot ovat menneet sekaviksi tämän koronahomman johdosta.

Mä haluan kaikkien maailman ilotyttöjen puolesta kiittää sua ja kertoa, että olet erittäin hieno mies!

Auts! Aistinko kevyttä naljailua? Ymmärrän viestisi. Ei asiallisesta käytöksestä tarvitse ketään kiittää; senhän pitäisi olla perusoletus.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #51 : Huhtikuu 27, 2020, 09:58:51 »
Tässä kontekstissa määrittelemiämme asiallisia ihmisiä nyt vain ei kasva ihan joka puussa. Juuri siksi haluankin aidosta sydämestäni ja pyyteettömästi - ja ilman minkäänlaista naljailua tai ilman mitään piiloviestiä näissä rehellisissä sanoissani - kiittää teitä jokaista ihanaa kultakimpaletta eli asiakasta, jotka olette olleet ilman ylimääräisiä sotkuja yhteydenottovaiheessa ja tapaamisten sopimisasioissa mahdollisimman suorapuheisia, suoraselkäisiä ja suoraviivaisia paitsi minulle, niin myös kaikille muillekin tytöille, sillä ilman teitä sellaista samanlaista perusluottamusta tehdä tätä alaa ei välttämättä olisi sanan samanlaisessa ja varsinaisessa merkityksessä ollenkaan. Joten...

Iso kiitos teille, ja olette ihania! :-* ❤️💋

Edit: Ja Courtesanin kommentissa en ainakaan minä ole huomannut minkäänlaista naljailua. Asiallisesta käytöksestä kaiken sen epäasiattomuustulvan keskellä nimenomaan saa ja pitääkin kiittää, jos sen kiitoksen kokee olevan velkaa. ;)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 10:01:21 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #52 : Toukokuu 03, 2020, 12:40:14 »
Kyllä kun hupakolta palvelua ja aikaa kyselen, niin jo siinä vaiheessa sovitaan tarkempi paikka ja aika, menen sovitulla ajalla tapaamaan ja jos jotain erikoista on sattunut niin varmasti ilmoitan hänelle hyvissä ajoin ja sovitaan uusi tapaaminen, jos mahdollista. On surkuhupaisaa, että tekee oharit muuten vaan. Rehti tapaaminen hupakoiden kanssa....

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #53 : Toukokuu 13, 2020, 14:25:09 »
Laskin edellisen hupakoissakäyntini sähköpostiviestiketjusta 17 viestiä, joiden tuloksena saatiin sovittua tapaaminen. Toisen palveluntarjoajan kanssa päästiin samaan tulokseen neljällä viestillä. Jälkimmäisen kanssa olen asioinut ennenkin, mutta ei se selitä eroa. Ensimmäiseltä tuli lyhyitä viestejä ja tietoa tipoittain. Jos kertoisi kaiken olennaisen jo ilmoituksessa, säästyisi kaikilta aikaa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #54 : Toukokuu 13, 2020, 14:50:13 »
Jos kertoisi kaiken olennaisen jo ilmoituksessa, säästyisi kaikilta aikaa.

Pyrin ainakin itse samalla periaatteella toimimaan. Tästäkin huolimatta minulta saatetaan kysyä samoja asioita kuin johon olen mielestäni seikkaperäisemmin tai sitten ihan vaan lyhyesti ja ytimekkäästi naapurin ilmoituksessani ja sitten myös tarkemmin blogi-ilmoituksessani maininnut. Yleisimpiä samojen asioiden kyselijöitä on tapaamispaikan kyselijät, jotka kyllä huomaavat ilmoituksessani sen missä päin vaikutusalueeni sijaitsee. Tätäkin yleisempää on hintatinkaajien kyselyt nykyistä hinnastoani alhaisemmasta hinnasta, vaikka heillä se hintatieto pitäisi jo olla tiedossa siinä vaiheessa, kun joko olen sen sanonut tai linkittänyt blogi-ilmoitukseeni, jossa se erittäin hyvin kyllä yksiselitteisen täsmällisesti käy ilmi.

Kaikkein rasittavammat kyselijät on juuri niitä kumitta kyselijöitä, jotka eivät edes yritä ajatella kummankaan terveyttä ja eivät halua ymmärtää ilmoituksesta lukemaansa tekstiä tai sivuuttavat sen kohdan jostakin syystä täysin.

Joo ei kiitos ilman kumia, sillä en halua ottaa pienintäkään riskiä sukupuolitaudeista, hivistä sun muusta. Vastuuntunnottomille kumitta kyselijöille totean lyhyeksi terveiseksi, että hyi helvetti...

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #55 : Toukokuu 13, 2020, 15:05:43 »
Käytin mystisiä kuvankäsittelytaitojani ja keksin ratkaisun näihin kommunikaatiohaasteisiin. :)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #56 : Toukokuu 13, 2020, 15:32:52 »
Suoraviivainen sanaton kommunikointikin asiakkaan ollessa paikan päällä tapaamisen aikana on kultaa, vaikken sellaista asiakkaiden keskinäisistä kokemus- tai kokemattomuustasojen eroavuuksista johtuen voikaan läheskään jokaiselta asiakkaalta odottaa, tietenkään.

Koska tässä nyt tunnutaan ilmeisen kovasti sitä kirkkoveneilykuvastoa harjoitettavan ja minä olen vasta menossa pilluleikkaukseen, johon olen Töölön kirurgeja varten paraikaa jonottamassa, niin käykö sitä odotellessa paremman puutteessa instrumenttina tämä muhkeampi ja melko tiukka perseeni...? Tai mitäs jos tämä onkin juuri sitä parempaa eikä vain paremman puutteessa olevan korviketta? 8)

Nautin toki täysin rinnoin siitä instrumentaalisesta soolo-osuudesta, kun joku tarttuu tiukasti hanuriin näppäillen minua... :-*

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #57 : Toukokuu 13, 2020, 17:10:16 »
Nautin toki täysin rinnoin siitä instrumentaalisesta soolo-osuudesta, kun joku tarttuu tiukasti hanuriin näppäillen minua... :-*

Piti vielä tähän lisänä täsmentää, kun muistui mieleeni Britney Spearsin sanoin, että: "Hold It Against Me".  ;) ❤️💋

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #58 : Toukokuu 13, 2020, 17:49:14 »
Käytin mystisiä kuvankäsittelytaitojani ja keksin ratkaisun näihin kommunikaatiohaasteisiin. :)

Tuolla tavalla ollaan Suomessa kesä ilman...  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #59 : Toukokuu 13, 2020, 18:00:07 »
Käytin mystisiä kuvankäsittelytaitojani ja keksin ratkaisun näihin kommunikaatiohaasteisiin. :)

Tuolla tavalla ollaan Suomessa kesä ilman...  ;D

Totta😂. Juhannuksena puolilta yöin kun tommosen merkin läväyttää taivaalle, niin saattaa olla aika hiljaista...