Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa  (Luettu 9312 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #20 : Huhtikuu 25, 2020, 20:57:49 »
Joskus näyttää tapahtuvan myös tällaisia toistaiseksi selitystä vaille jääneitä tilanteita. Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata. Koitan tässäkin asiassa miettiä asioiden erilaisia puolia mahdollisimman neutraalisti ja laajasti etsimättä syypäitä tilanteeseen. Pikemminkin minua kiinnostaa ihmisen psykologiassa se, että mikä toisella osapuolella altistaa lyömään luurin korvaan, vaikka se ei kuulukaan sivistyneisiin käytöstapoihin ja toisenkin osapuolen pitäisi tämä asia tajuta. Minulle on tullut myös ikävämmänkin kuuloisia soittoja kaksi ja puolivuotisen urani varrella, mutta ikinä en ole itse lyönyt kenellekään luuria ilman hyväksyttävää syytä ja ennakkovaroitusta korvaan enkä myöskään pahemmin muuttanut äänensävyäni puhelimitse toiselle osapuolelle, vaan pyrkinyt aina ystävälliseen asiakaspalvelunevotteluhenkisyyteen. Silti kohtaan tällaistakin aina joskus, etten ehdi puhelimitse välttämättä päästä edes itse asiaan, ennen kuin puhelu on jo katkaistu, enkä sitä paitsi edes koe saati ymmärrä sanoneeni tai vihjaisseeni mitään sellaista, joka toimisi toisella osapuolella täydellisenä kiinnostuksen tappajana, koska vastahan sitä innokkain mielin oltiin minuun päin yhteydessä terveen kuuloisella uteliaisuudella ja muuten asiallisen kuuloisella käytöksellä...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 21:09:23 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #21 : Huhtikuu 25, 2020, 21:02:07 »
Noi "soitellaan myöhemmin" tyyppiset ihmiset on juuri niitä jotka soittelee ja kyselee ihan kaikessa. Myyt sitten auton renkaat tai luistimet, niin soitellaan myöhemmin voi tulkita samaksi, kuin "antaa olla." Soittaa jos soittaa.
Siis voihan nyt helvetti sentään, enhän minä edes tiedä mikä määrä asiakkaita on riittävästi, en vaikka hukkuisinkin tapaamisiin ja puhelinsoittoihin plus sähköposteihin... ;D ;D ;D

Voiko tän nyt tulkita niin, ettei niitä asiakkaita oikein ole jos jää odottelemaan niitä "soitellaan" tyyppejä?  ???

Asiakkaita on eli niistä ei ole pulaa, mutta lähtökohtaisesti olen tähän mennessä tulkinnut ja halunnutkin tulkita ja uskoa nuo "soitellaan" -sanomat sellaisena varovaisen vihreänä valona, ja sellaisena hetkenä, kun ketään muuta asiakasta ei ole tullut tuollaisen "soitellaan" -sanomisiin päättyneen puhelun jälkeen ja kuitenkaan ei ole soiteltu, niin tottakai olen sitä ihmetellyt sitten, miksei lupauksista pidetä kiinni. Kunnes sitten aloitin tämän langan, ja keskustelua seuranneena ja johtopäätöksenä mielessänikin jo totesin, että ihmiset heittelevät ilmoille epämääräisiä sanontoja ja heittoja, joiden tarkoituskaan ei välttämättä ole antaa ymmärtää mitään selkeää vastausta mihinkään.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 21:06:29 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #22 : Huhtikuu 25, 2020, 21:09:01 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.

Ootko tosissasi? 😂😂 Ei tällä alalla. Jokaisen ukkomies turskan painajainen. Rouva tullut yllättämään ja pahimmassa tapauksessa kuulee kun pillu luuri surisee taskussa tai joku viittaava soittoääni joikaa kiusallisen hiljaisuuden vallitessa, voi aiheuttaa ikäviä tilanteita😬
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #23 : Huhtikuu 25, 2020, 21:17:12 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.

Ootko tosissasi? 😂😂 Ei tällä alalla. Jokaisen ukkomies turskan painajainen. Rouva tullut yllättämään ja pahimmassa tapauksessa kuulee kun pillu luuri surisee taskussa tai joku viittaava soittoääni joikaa kiusallisen hiljaisuuden vallitessa, voi aiheuttaa ikäviä tilanteita😬

Asiakashan on siitä ymmärtääkseni itse vastuussa, kuinka salatuksi ja yllättämisiltä aukottomaksi hän muodostaa ne tilanteensa, jossa voi soittaa turvallisin mielin. Jos palveluntarjoaja ei sitä asiaa tiedä, miksi puhelu katkeaa kesken, ei hänen pitäisi voida olla asiasta missään vastuussa, jos kyse onkin siitä, että asiakkaan vaimo on asiakkaan yllättänyt, ja palveluntarjoajana ei sitä välttämättä kuitenkaan tiedä. Jos tietäisin eli olisin asiasta varma, en yrittäisi soittaa takaisin päin, tietenkään. Mistä hitosta minä sen tietäisin tai sellaista olettamusta edes lähtökohtaisesti kantaisin mielessäni, jos on kymmenen muutakin mahdollista selitystä asialle, että puhelu katkeaa kesken kaiken. En nyt tosin tiedä sitä, mitkä todennäköisyydet milläkin mahdollisella selityksellä on, vaikka todennäköisyyslaskenta ja tilastotiede onkin lähiaikoina välttämätöntä tiettyjen asioiden oppimisen ja kertaamisen kannalta...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 21:20:42 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #24 : Huhtikuu 25, 2020, 21:18:53 »
Joskus näyttää tapahtuvan myös tällaisia toistaiseksi selitystä vaille jääneitä tilanteita. Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.

Tulee mieleen tilanne, jossa vaimo, tyttöystävä, työkaveri, pomo tms. henkilö pamahtaa yllättäen paikalle, turska häkeltyy tästä ja katkaisee puhelun. Tietty tällaisen jälkeen luulisi kuitenkin jossain vaiheessa tulevan soittoa takaisin sinullekin päin.

Omissakin töissäni kyllä tulee välillä vastaan yhteistyökumppaneita, joista ei yhtäkkiä enää kuulukaan mitään. Samoin joskus töitä hakiessani tätä on sattunut, kun haastattelun jälkeen kiinnostuneelta vaikuttaneesta haastattelijasta ei olekaan kuulunut enää mitään, vaikka on luvattu olla yhteydessä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15362
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #25 : Huhtikuu 25, 2020, 21:19:46 »
^^
Joo, mutta ei sun pidä soittaa takaisin. :o
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #26 : Huhtikuu 25, 2020, 21:27:45 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.

Ootko tosissasi? 😂😂 Ei tällä alalla. Jokaisen ukkomies turskan painajainen. Rouva tullut yllättämään ja pahimmassa tapauksessa kuulee kun pillu luuri surisee taskussa tai joku viittaava soittoääni joikaa kiusallisen hiljaisuuden vallitessa, voi aiheuttaa ikäviä tilanteita😬

Asiakashan on siitä ymmärtääkseni itse vastuussa, kuinka salatuksi ja yllättämisiltä aukottomaksi hän muodostaa ne tilanteensa, jossa voi soittaa turvallisin mielin. Jos palveluntarjoaja ei sitä asiaa tiedä, miksi puhelu katkeaa kesken, ei hänen pitäisi voida olla asiasta missään vastuussa, jos kyse onkin siitä, että asiakkaan vaimo on asiakkaan yllättänyt, ja palveluntarjoajana ei sitä välttämättä kuitenkaan tiedä. Jos tietäisin eli olisin asiasta varma, en yrittäisi soittaa takaisin päin, tietenkään. Mistä hitosta minä sen tietäisin tai sellaista olettamusta edes lähtökohtaisesti kantaisin mielessäni, jos on kymmenen muutakin mahdollista selitystä asialle, että puhelu katkeaa kesken kaiken. En nyt tosin tiedä sitä, mitkä todennäköisyydet milläkin mahdollisella selityksellä on, vaikka todennäköisyyslaskenta ja tilastotiede onkin lähiaikoina välttämätöntä tiettyjen asioiden oppimisen ja kertaamisen kannalta...

Siksi kun sen pitäisi olla perus olettamus! Huorissa käydään paljon salaa ja kaikki ammattilaiset sen tietää ettei asiakkaalle soitella, jollei asiakas ole muuta sanonut. Suoraviivaista eikö?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #27 : Huhtikuu 25, 2020, 21:31:41 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.


Asiakas on se joka ottaa yhteyden silloin kun se hänelle sopii.
Missä käsikirjasta sanotaan, että takaisinsoittaminen kuuluu hyviin tapoihin. Ei ainakaan huoran käyttäytymisoppaassa.
Opettele sana diskreetti ja sisäistä se.

Jos minä olisin soittanut takaisin joka kerta kun puhelu katkennut, monet avioeropaperit olisivat lähteneet välittömästi eteenpäin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #28 : Huhtikuu 25, 2020, 21:33:13 »
Siksi kun sen pitäisi olla perus olettamus! Huorissa käydään paljon salaa ja kaikki ammattilaiset sen tietää ettei asiakkaalle soitella, jollei asiakas ole muuta sanonut. Suoraviivaista eikö?

No ilmeisesti minua halutaan pitää blondina, oli aloitus mikä tahansa. Minä olen ajatellut asiaa siltäkin kannalta, että tuollainen selitys on selitys muiden joukossa eikä perusolettamus. Ei minulle tuollaista ole tullut mieleenikään ajatella suurimpana yksittäisenä tekijänä, ennen kuin vasta nyt, kun kaksi ja puolivuotisen urani aikana on muutama puhelun katkeaminen kuin seinään tapahtunut ja etsin siihen vihdoin viimein tässä langassa todennäköisintä syytä. Osaan soveltaa sen syyn löytymisen kyllä jatkossa palveluntarjoajana toimiessa siten, että kenenkään yksityisyys ei vaarannu, jos puhelu katkaistaan todennäköisimmin tuollaisten yllättävien tilanteiden varalta. Olen kiitollinen, kun tätä(kin) asiaa on nyt täällä käyty läpi ja selventynyt, niin osaan jatkossa toimia valistuneemmin ja olla soittamatta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 21:35:00 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #29 : Huhtikuu 25, 2020, 21:37:39 »
Blondi tai ei, sussa SR on potentiaalia. Kehityskykyinen yksilö sanoisin.
Kyllä sä opit vielä.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #30 : Huhtikuu 25, 2020, 21:46:36 »
Olen myös yhteyttä ottaneille vastannut, etten ole tavattavissa yöaikaan, jos näin myöhään soitetaan, koska on kai käsittääkseni minullakin oikeus unirytmiini eli mennä aikaisin nukkumaan ja herätä aikaisin. Ihmisethän eivät tätäkään oletuksena aina tiedä, mutta olisin kuvitellut ilmoituksessa maininnan siitä, mihin kellonaikaan minulle kannattaa ja milloin taas ei kannata soittaa (jos olen nukkumassa), toimivan selkeänä vihjauksena siitä, etten ole todellakaan mikään yövirkku, jos haluan arkirytmini ja tulevien opiskeluiden takia pitää unirytmini siltä osin suotuisassa kunnossa. Onneksi tuloni eivät ole riippuvaisia myöhäisiltasoittajista, joten en koe menettäneeni sinällään mitään. Eipä sitä kyllä rättiväsyneenä enää olisikaan samanlaisessa täydessä terässä kuin mitä aamupäivästä, iltapäivästä tai alkuillasta...

Edit: Ja lisäyksenä vielä tähän loppuun, että eiköhän ne todelliset asikkaat ota minuun järkevämpinä aikoina yhteyttä tai malttaa odottaa seuraavaan päivään ja ottaa sitten yhteyttä, jos ovat tosissaan liikenteessä eivätkä mitään pilasoittajia tai hetken kyselijöitä.

Edit2: Taidan painua nyt pehkuihin, joten hyvää ja kaunista yötä teille, muruset! :-*
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 21:49:38 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #31 : Huhtikuu 25, 2020, 22:31:00 »
Tässä aloituksessa on se väärä lähtöoletus, että kaikki soittajat olisivat tositarkoituksella liikkeellä eli oikeasti ostamassa seksiä.

Suurin osa soittajista kun on turhanlänkyttäjiä, elämäntapasoittajia, pilailijoita, yksinäisiä jne, jotka kaipaavat juttuseuraa. Osa kyselee asiallisesti kysymyksiä, ja lyö luurin korvaan. Aiemmin spekuloidun keskeytetyksi tulemisen lisäksi hyvin yleinen syy soiton keskeyttämiselle on se, että soittaja laukesi jo, tai sai vaan "vitsistä" tarpeekseen. Turhaa niille on soitella takaisin.
Sitten soittajien joukossa on tottakai näitä tahallaan kiusaa tekeviä, jotka tehtailevat ohareita, utelevat osoitteita, tinkivät yrittäen saada viidelläkympillä, kun se ja sekin antaa (niin varmaan!).
Ja sitten murto-osana soittajia ovat asialliset soittajat. Näiden joukossa on näitä, jotka oikeasti varaavat ajan ja tulevat paikalle, sekä sitten näitä, jotka "soittavat myöhemmin", eli tulkintani mukaan eivät vaan kehtaa syystä tai toisesta sanoa pelkästään "kiitos hei". Jälkimmäinen ryhmä menee osittain päällekkäin elämäntapasoittajien kanssa.

Listani ei ole täydellinen, mutta pointtini lienee selvä. Suoraviivaisuus tapaamisen sopimisessa on ihanaa, mutta suurin osa soittajista ei soita sopiakseen tapaamista.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #32 : Huhtikuu 26, 2020, 11:05:01 »
Tapaamista sovittaessa puhelu katkeaa yhtäkkiä, ja kun koitan teknisen vian poissulkemiseksi soittaa takaisin päin, mikä kuulunee sinänsä hyviin tapoihin, puheluuni ei kuitenkaan vastata.


Asiakas on se joka ottaa yhteyden silloin kun se hänelle sopii.
Missä käsikirjasta sanotaan, että takaisinsoittaminen kuuluu hyviin tapoihin. Ei ainakaan huoran käyttäytymisoppaassa.
Opettele sana diskreetti ja sisäistä se.

Jos minä olisin soittanut takaisin joka kerta kun puhelu katkennut, monet avioeropaperit olisivat lähteneet välittömästi eteenpäin.

Komppaan Violaa.

Asiakkaille ei milloinkaan soiteta. Ihan oikeasti ei missään tilanteissa, ei silloinkaan vaikka asiakas olisi antanut luvan. Yksi alan perussääntö joka kannattaa sisäistää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 11:07:50 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #33 : Huhtikuu 26, 2020, 11:18:04 »
^ Omalla kohdallani sanon nyt että vaikeneminen on kultaa ;)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7818
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #34 : Huhtikuu 26, 2020, 11:26:12 »
Suoraviivainen soitto on yleisin lähestymistapani. Yksi puhelu riittää ilman säätämistä, enkä sovi aikaa kovin paljon etukäteen. Tavoite on esim. tunnin päähän. Useita neitoja en vaivaa samana päivänä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #35 : Huhtikuu 26, 2020, 11:26:50 »
Tässä aloituksessa on se väärä lähtöoletus, että kaikki soittajat olisivat tositarkoituksella liikkeellä eli oikeasti ostamassa seksiä.

Suurin osa soittajista kun on turhanlänkyttäjiä, elämäntapasoittajia, pilailijoita, yksinäisiä jne, jotka kaipaavat juttuseuraa. Osa kyselee asiallisesti kysymyksiä, ja lyö luurin korvaan. Aiemmin spekuloidun keskeytetyksi tulemisen lisäksi hyvin yleinen syy soiton keskeyttämiselle on se, että soittaja laukesi jo, tai sai vaan "vitsistä" tarpeekseen. Turhaa niille on soitella takaisin.
Sitten soittajien joukossa on tottakai näitä tahallaan kiusaa tekeviä, jotka tehtailevat ohareita, utelevat osoitteita, tinkivät yrittäen saada viidelläkympillä, kun se ja sekin antaa (niin varmaan!).
Ja sitten murto-osana soittajia ovat asialliset soittajat. Näiden joukossa on näitä, jotka oikeasti varaavat ajan ja tulevat paikalle, sekä sitten näitä, jotka "soittavat myöhemmin", eli tulkintani mukaan eivät vaan kehtaa syystä tai toisesta sanoa pelkästään "kiitos hei". Jälkimmäinen ryhmä menee osittain päällekkäin elämäntapasoittajien kanssa.

Listani ei ole täydellinen, mutta pointtini lienee selvä. Suoraviivaisuus tapaamisen sopimisessa on ihanaa, mutta suurin osa soittajista ei soita sopiakseen tapaamista.

No tämä on ollut itsellänikin kyllä selkeästi tiedossa, että kaikkia ei oikeasti kiinnosta se tapaamisen sopiminen, vaikka puhelimessa kuinka vakuuttavalta kuulostetaankin tapaamiskiinnostuksen osalta aluksi. Ehkä olen vain ollut omassa toiminnassani liian tunnotarkka, kun olen halunnut varmistaa asiakkaiden määrän maksimoinnin tavalla ja toisella sekä aivoja käyttäen, että ansaitsen palkinnoksi tämän läksytyksen kuulemisen omalla osaltani eikä siinä mitään, sillä otan sen auliisti ja kiitollisuudella toki vastaan, sillä haluan kehittyä. Ja toisaalta kun en ole ikinä kenenkään kanssa tai yleisemmällä foorumilla kahden ja puolen vuoden aikana ottanut tällaisia asioita puheeksi, niin mistäpä minä olisin tällaisia asioita voinut tarkemmin tietää, paitsi nyt. Ei nämä kaikille ole itsestäänselviä asioita, vaikka ne jollekin toiselle siltä kuulostaisivatkin, mutta olen silti oppimiskykyinen ja haluan oppia nopeasti sekä kasvaa kokemuksen ja kollektiivisemman tiedon kautta. Eli ehkä minä nyt en ole niin toivoton tapaus eikä kauhukuvia kannata maalailla, jos tyhjyyttä hohtaneeseen tauluunkin on voinut kasvaa vuosien saatossa enemmän sisältöä, muotoja ja värejä. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 11:29:35 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #36 : Huhtikuu 26, 2020, 11:36:06 »
Blondi tai ei, sussa SR on potentiaalia. Kehityskykyinen yksilö sanoisin.
Kyllä sä opit vielä.

Kiitos. No ehkäpä opin, kunhan tarpeeksi kompastelen. ;D Ei muutama naarmu aiemmassa elämässä ole näköjään haitannut mitään ja nekin ovat kasvaneet jo ihan kiitettävästi umpeen. Ja niistä naarmuista olen ollut jopa ylpeä, jos sellaiset ovat edustaneet ja olleet osoituksena arvokkaasta elämänkokemuksesta arvokkaan elämänkoulun kautta. 8)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 11:39:22 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #37 : Huhtikuu 26, 2020, 12:08:14 »
Olen myös yhteyttä ottaneille vastannut, etten ole tavattavissa yöaikaan, jos näin myöhään soitetaan, koska on kai käsittääkseni minullakin oikeus unirytmiini eli mennä aikaisin nukkumaan ja herätä aikaisin. Ihmisethän eivät tätäkään oletuksena aina tiedä, mutta olisin kuvitellut ilmoituksessa maininnan siitä, mihin kellonaikaan minulle kannattaa ja milloin taas ei kannata soittaa (jos olen nukkumassa), toimivan selkeänä vihjauksena siitä, etten ole todellakaan mikään yövirkku, jos haluan arkirytmini ja tulevien opiskeluiden takia pitää unirytmini siltä osin suotuisassa kunnossa. Onneksi tuloni eivät ole riippuvaisia myöhäisiltasoittajista, joten en koe menettäneeni sinällään mitään.

Tässä duunissa on hirveän helppo oppia haitallisia asenteita ja ajatusmalleja, tai ainakin minun täytyy nähdä paljon vaivaa etten muutu tässä enää tätä ilkeämmäksi perkeleeksi.

Yksi haitallinen ajatusmalli on asiakaskunnan yleistäminen. Monet yhteydenottajat ovat täysiä idiootteja, jotka eivät lue mitään ilmoituksia tai viestejä, mitä heille kirjoittaa, ja vaativat silti päästä tapaamaan. Sitten on runkkari-idiootteja, "neuvottelija"-idiootteja, ohari-idiootteja, häirikköidiootteja, säheltäjäidiootteja ja kaiken maailman muitakin idiootteja. Näitä on sähköpostit ja puhelinlinjat aina pullollaan, ja joskus niitä eksyy jopa paikan päälle.

Mutta koska ihmismieli on taipuva keskittymään negatiivisiin asioihin ja häivyttämään positiivisia asioita, niin välillä unohtuu, että joukossa on myös fiksuja asiakkaita. Varsinkin paikan päälle tulevissa ihmisissä on jokaista idioottia kohden 10 kunnon tyyppiä.

Ja näitä kunnon tyyppejä kuuluu kohdella kunnollisesti. He eivät ole niitä, jotka soittelevat keskellä yötä ja rähisevät huoraa vastaamaan, vaikka ilmoituksessa lukee, että huora käy nukkumaan klo. 21. He kohtelevat huoraa asiallisesti, ja ansaitsisivat samaa kohtelua itselleen.

Minä ainakin pidän sitä käytäntöä, että en ota asiakkaaseen puhelimitse yhteyttä omasta aloitteestani. Tällä tavalla kunnon asiakkaat eivät saa minulta ei-toivottuja yhteydenottoja ja minä en tuhlaa aikaani ottamalla yhteyttä idiootteihin. Kunnon asiakkaat voittavat, minä voitan, idiootit häviävät. Paremmin ei minusta voisi ollakaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #38 : Huhtikuu 26, 2020, 13:26:04 »
Kiitos, KP, kirjoituksestasi, jälleen upeata tekstiä.  :) Sinä saat tämän kaiken näyttämään ja kuulostamaan jostakin syystä valoisammalta juuri sillä, kun mainitset siitä, että on niitä kunnollisemminkin käyttäytyviä ja asiointinsa kunnialla hoitaviakin asiakkaita, joihin voisi paremminkin keskittyä, ja juuri tämän seikan ymmärtämisen vuoksi jaksankin pitää lipun korkealla, uskoa tähän päivään ja huomiseen sekä ennen kaikkea uskoa tähän alaan eli että minussa on potentiaalia kaikille niille ihmisille, jotka oikeasti tajuavat sen kaiken todellisen arvon ja jalot tarkoitusperäni tehdä hyvää hyvästä sydämestäni, joka lämpösäteilee rakkaudellista hohtoa tätä alaa kohtaan, kun saa olla tällainen rakastelun ammattilainen ja vieläpä oma ja nauttiva itsensä samaan aikaan. :)

Mietin toki silti aina sitäkin, miten voisin kehittyä jokapäiväisessä elämässä olemaan parempi ihminen ja asiakaspalvelija myös niiden ihmisten osalta, siis niiden, jotka eivät ole varmoja tapauksia, jotka eivät ole käyneet maksullisissa aiemmin koskaan elämässään tai jotka saattavat vaikuttaa ensi alkuun omituisilta ulosantinsa perusteella. Ja täytyy kai totutella siihenkin ajatukseen yhä paremmin, että on kaiketi sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät arvosta meitä arvon huoria, vaan jotkut haluavat pitää pilkkanaan, soitella ja viestitellä tahallaan ilman hyväksyttävää ja todellista syytä sekä tehdä pilapuheluita ja -yhteydenottoja taikka jopa aluksi näytellä tai esittää kiinnostunutta, vaikkei aitoa kiinnostusta olisikaan ilmassa. Ja sitten on tietenkin niitä epävarmempia tapauksia, jotka eivät tiedä miten edetään tai sitten sählätään yksinkertaisetkin asiat eikä esimerkiksi lueta ilmoitusta ja pahimmassa tapauksessa ainoa luettu asia sieltä kuvien katselemisen lisäksi on puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ja sitten täällä päässä on ihmetelty, että enkö vain osaa selittää asioita tarpeeksi yksiselitteisen ymmärrettävästi ja ytimekkäästi vai eikö jotkut edes koko ilmoitustekstin lukemispyynnöstä huolimatta ennen yhteydenottoa oikeasti lue sitä ilmoitusta kaikessa rauhassa ylhäältä alas...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #39 : Huhtikuu 26, 2020, 13:59:12 »
Uusien (ja monesti vanhojenkin) tuttujen kanssa kommunikoinnissa on aina epävarmuutta.

Yhteydenottajista todella harva on "varmasti hyvä tyyppi". Samoin harvat ovat "selkeitä häiriköitä". Suurin osa putoaa siihen välikategoriaan, että "mahdollisesti kiusa, mahdollisesti hyvä tyyppi". Ei siinä muuta voi kuin käyttää omaa harkintakykyään, ja kyllä, joskus se pettää. Joskus tulee sovittua tapaamisia kiusanhenkien kanssa, ja joskus tulee käännyttäneeksi hyviä tyyppejä pois, koska heitä luulee kiusanhengiksi. Onko se vittumaista asiakkaalle? On. Onko se vittumaista minulle? Kyllä on. Mutta kun ei sille mitään mahda, niin se on pakko hyväksyä osaksi työn luonnetta.

Minä teen niin, että jos uusi tuttavuus vaikuttaa epäilyttävältä, niin punnitsen, että vaikuttaako hän ajantuhlaukselta vai vaaralta. Jos hän vaikuttaa vaaralta, niin katkaisen yhteydenpidon. Jos hän vaikuttaa ajantuhlaukselta, niin kohtelen häntä kuin ketä tahansa asiakasta aina siihen asti, kunnes saan todisteita siitä, onko hän ajantuhlaaja vai ei. Yleensä he paljastuvat todella ajantuhlaukseksi, mutta välillä tulee vastaan myös iloisia yllätyksiä. Kerran esimerkiksi olin ihan vähällä katkaista yhteydenpidon asiakkaaseen, kun hän vaikeili tapaamisen sopimisessa ihan satasella. Mutta koska hän ei vaikuttanut uhalta, niin hammasta purren tarvoin sitä keskustelua läpi niin kauan että saimme tapaamisen sovittua. Paikan päällä kävi ilmi, että tuolla henkilöllä oli jonkinasteinen kehitysvamma, ja että hän oli ihan tositarkoituksella liikenteessä, vaikka olikin yhteydenpitonsa perusteella vaikuttanut pelkältä oharirunkkarilta.
Eläkkeellä.