Pitääpä nostaa tätä ketjua, kun kyseessä on ainakin omalla mittapuullani yksi parhaista tytöistä joita olen relun parinkymmenen vuoden urani aikana tämän harrastuksen parissa tavannut.
Suvi on todella nätti, naapurityttömäisen oloinen kompakti pakkaus, joka sänkyyn päästessään päästää tuhmemman puolensa irti. Tuntui myös nauttivan täysillä touhustamme. Oli ihana hyväillä sormin ja kielellä hänen pieniä ja samalla niin täydellisiä rintoja kun tunsin samalla Suvin nännien kovettuvan. Samoin tiukan pillun sormettaminen tuntui hyvältä ja vielä paremmalta tuntui upottaa kovana sykkivä kalu tuohon tiukkaan lemmenkoloon

Lopulta pääsin myös testaamaan tämän sulottaren b-rappua ennen kuin oli pakko laueta jo hyvän ajan kestäneen sänkyrallin jälkeen. Kohta Suvi olikin jo ehdottamassa uutta kierrosta hänen kanssaan, mutta ikää alkaa olla jo sen verran ettei heppi jaksanut heti toiselle kierrokselle kovettua. Pitää ottaa ensi kerralla ehdottomasti pidempi aika kun seuraavan kerran pääsen Suvin huvipuiston laitteisiin hurjastelemaan

Jos ei haittaa se, ettei palveluntarjoajaa pääsee suutelemaan suulle eikä nuolemaan paljaalla niin silloin Suvi on parasta palveluntarjoajien a-ryhmää! Toisaalta Suvin kanssa paneminen tuntuu taivaalliselta, hän tuntuu nauttivan touhusta ja aktin jälkeen juttelu ja yhdessäolo on parasta, mitä olen aikoihin kenenkään kanssa kokenut. Meillä juttu luisti loistavasti loistavan seksin lisäksi

Ja mitä hintoihin tulee, niin hinnat olivat minun mielestäni aivan normitaksoja. Kokemus oli niin hyvä ja kyseessä luonnollinen kahden ihmisen välinen kohtaaminen, että unohdin lähtiessäni edes maksaneeni kyseisestä palvelusta.