Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avuttomuus takapuolen alla  (Luettu 3507 kertaa)

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Avuttomuus takapuolen alla
« : Syyskuu 10, 2025, 21:10:41 »
Nyt kaivattas parviälyä.
Eli olen löytänyt mukavan PT joka tekee kasvoilla istuen hengityksen kontrollointia.
Itse en niin tykkää maksimaalisen pitkistä istunnoista vaan siitä että kontrolli on toisella.
Nyt vain jano kasvaa juodessa ja haluaisin päästä tuohon tunteeseen syvemmin kiinni.
Kuinka saisimme helposti toteutettua tilanteen josta en pääse pakenemaan millään tavalla?
Liikkumisen estäminen mahdollisimman tehokkaasti.
Emme itse ole oikein keksineet mitään järkevää.

Poissa ftw72

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avuttomuus takapuolen alla
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2025, 22:03:03 »
queening chair haulla näytti olevan keskustelua.en osannut linkittää.vanhan liiton miehiä.

Poissa lantti

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Syyskuu 10, 2025, 22:39:44 »
Muumioiminen kelmulla ja siihen yhdistettynä facesitting.
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Syyskuu 11, 2025, 05:02:14 »
Itse käytän pakkopaitaa sekä sellaista pantaa missä lenkit sivuissa. Niihin narut jotka kiinnitetään sängyn molemmille sivuille.
Pakkopaidasta ei helpolla lähdetä kävelemään.
Halutessaan voi vielä sitoa jalat yhteen ja kiinni sängyn toiseen päätyyn.

Aikaisemmin mainittu kelmutuskin toimii.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 11, 2025, 05:17:56 »
Itse käytän pakkopaitaa sekä sellaista pantaa missä lenkit sivuissa. Niihin narut jotka kiinnitetään sängyn molemmille sivuille.

Ihan mielenkiinnosta, minkälainen panta on kyseessä?

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
« Vastaus #5 : Syyskuu 11, 2025, 20:36:59 »

Tällainen.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #6 : Syyskuu 11, 2025, 20:59:05 »
Nyt kaivattas parviälyä.
Eli olen löytänyt mukavan PT joka tekee kasvoilla istuen hengityksen kontrollointia.
Itse en niin tykkää maksimaalisen pitkistä istunnoista vaan siitä että kontrolli on toisella.
Nyt vain jano kasvaa juodessa ja haluaisin päästä tuohon tunteeseen syvemmin kiinni.
Kuinka saisimme helposti toteutettua tilanteen josta en pääse pakenemaan millään tavalla?
Liikkumisen estäminen mahdollisimman tehokkaasti.
Emme itse ole oikein keksineet mitään järkevää.

Itse pistän asiakkaat sänkyyni kiinni kahleilla tätä varten. Keikoille kuskaan mukana sängyn runkoon kiinnitettäviä remmejä joissa on useita kiinnityspisteitä. Toinen vaihtoehto on, että sut pistetään pötköksi pakettiin esim kelmulla, remmeillä, köysillä, ja sitten vielä molemmista päistä sänkyyn kiinni.
💎 Oulussa 17.-19.9. 💎

Poissa Rampart

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 11, 2025, 21:03:01 »

Tällainen.

posture-collar    ;D toi on hyvä keksintö moneen !  :)

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #8 : Syyskuu 11, 2025, 23:19:00 »
Pelkästä kelmusta saattaa päästä venkoilemaan tai kaivautuun ulos työntämällä peukalot ulospäin ja repimällä siitä reikää isommaksi, ellei kelmu ole tosi paksua tai sitä niin monta kerrosta että tulee myös nopeasti helvetin kuuma. Jos pitäis kotitavaroista improvisoida tähän tarkoitukseen niin tekisin muumioinnin niin että käsien päällä on enemmän muovia, muualla ei + paketti kuormaliinoilla kiinni sänkyyn.
Sensuelleja hetkiä Seinäjoella 29.9.-1.10.

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #9 : Syyskuu 12, 2025, 00:08:13 »
^ Clas Ohlsonilta hakemaan sellainen iso rulla kiristemuovia muuttotarvikehyllystä. Sen kanssa varovainen että ei vedä alkuun jo liian kireälle koska se kiristyy myös laittamisen jälkeen vähän. Sitä ei hirveän monta kerrosta tarvitse laittaa, että pysyy hyvin paketissa, kädet suorana kylkiä vasten niin ei auta peukalot yhtään. Kuuma toki tulee tosi äkkiä. Turvasakset pitää olla että sen saa leikattua auki ilman että tökkii vahingossa alla oleviin vaatteisiin reikiä.
💎 Oulussa 17.-19.9. 💎

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Syyskuu 12, 2025, 12:13:17 »
Tuo kelmutus voisi olla hyvä idea kokeilla. Alle vain t-paita. Ajattelin myös että Kämmenet voisi valmiiksi paketoida kelmulla tiukaksi paketiksi.
Yksi asia joka tuli mieleen on että suun teippaaminen varmasti auttaa myös tuossa asiassa. Helpompi PT:n pitää pelkkä nenä kurissa kuin nenä ja suu.
Pohdin vain että onkohan ilmastointiteippi liian tiukkaa tavaraa tähän hommaan. Siinä se olisi kumminkin vähintään 30min.
Vai onko suun peittämiseen jotakin toista menetelmää?

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Syyskuu 12, 2025, 14:03:14 »
Tietysti täytyy muistaa myös turva sana/ele.
Jos on aivan kelmutettuna ja see teipattuna, ni siinä on kyllä vaikea antaa merkkiä.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Syyskuu 12, 2025, 15:44:41 »
Niin. Jos sillä sun naamallaistujalla ei löydy näitä juttuja omasta työkalupakista, eikä siis ole sellaista kokemusta, niin kuinka oikeasti avuton haluat olla asennossa jossa et voi hengittää?

Suurimpaan osaan seksileikkejä ei kuole, mutta tässä alkaa nyt olla sellaisia elementtejä, joilla sekin on mahdollista.

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Syyskuu 12, 2025, 19:08:08 »
Niin. Jos sillä sun naamallaistujalla ei löydy näitä juttuja omasta työkalupakista, eikä siis ole sellaista kokemusta, niin kuinka oikeasti avuton haluat olla asennossa jossa et voi hengittää?

Suurimpaan osaan seksileikkejä ei kuole, mutta tässä alkaa nyt olla sellaisia elementtejä, joilla sekin on mahdollista.

Hän ei tosiaanjaan ole mikään ammattidomina, eikä mikään maailman kokenein, mutta tykkää aidosti siitä mite teemme. Olemme kulkeneet tätä matkaa yhdessä useamman tapaamisen verran ja kokeilleet eriasioita liittyen kasvoilla istumiseen. Turvallisuus on meille tietenkin kaikki kaikessa. Mä nyt vain itse haen tuota totaalisen vallan antamista hänelle. Haluan tntea kuinka en itse kontrolloi sitä hetkeä missään muodossa. Tietyllä tapaa ajatus että jos hän ei vain nousisikaan tuosta niin kuolisin on todella kiihottavan.
Itse en edes tykkää että kasvoillani istutaan mahdollisimman pitkiä pätkiä, vaan se mitä haen on tuo avuttomiuden tunne ja se että mä hengitän juuri sillä tavalla kun toinen haluaa.

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #14 : Syyskuu 13, 2025, 20:58:50 »
Tuo naamalla istuminen on ihanaa, joskin vaan pari kertaa olen ollut tyynynä.
Eniten kiihottaa ajatus, että saisin hengitysilmaa ainoastaan Valtiattaren kehon sisältä.
Elikkä hän tumppaisi persereikänsä tiukasti suutani vasten, tukkisi sieraimet vulvallaan tai sormilla ja laskisi pyhää kaasua keuhkoihini.

Tosin pitäisi olla hoitamaton laktoosi-intoleranssi tai joku ruokavalio, että kaasukasaumat olisi riittävän runsaita.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #15 : Syyskuu 13, 2025, 21:48:47 »
Tuossa nyt mitään kelmutuksia tai pakkopaitoja tarvita. Vain sitominen sen verran, että pyristely ei onnistu. Mikä on suht triviaalia tehdä.

Ja tottakai, jos homma hoidetaan kelvollisesti, niin nuo sitomisetkin ovat turhia (*), poislukien tietysti se, että jos kohde kokee sitomisen olevan tarpeellista, niin sitten.

(*) Paikoillaan pysyminen sitomatta on niin paljon hotimpaa, koska se kertoo, ja varmistaa, että subi todella haluaa sitä mitä tehdään...