Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anna real  (Luettu 4991 kertaa)

Poissa Mclmm

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Anna real
« : Huhtikuu 23, 2020, 13:15:25 »
Noni, se oli semmonen setti..


Olin Turussa reissussa ja kun oli pitkän aikaa ollut mielessä että oispa kiva käydä pitkästä aikaa hupakoissa, ja panetus oli kova, niin ei muuta kuin naapurisaitti ja XX (en käytä oikeaa nimeä ku en tiä saako täällä muita saitteja mainita mutta jokainen varmasti tietää mitä tarkotan) selaimeen ja katsastaan tarjontaa..


Mitä hittoa Turkulaiset; onko teillä aina yhtä heikko valikoima, vai johtuuko koronasta? Naapurisaitilla muutama kaikesta päätellen amatööri suomalainen joista vain yksi vastasi asialliseen kyselyyn, ja silläkin suurin osa viestistä koski aihetta että mitä hänen kanssaan EI saa tehdä. No eipä siinä, XX:stä löytyi muutama neito joiden ilmoitukset oli hyvin todennäköisesti samalla sapluunalla tehty.. ainoastaan yksi heistä oli rapsattu (ja vieläpä positiivisesti ja siten että kuvat ois omat)


Noh, yhdellä positiivisella rapsalla nyt ei hirveesti vielä juhlita, mutta kuvissa isotissinen ja hyväperseinen ja -kroppainen nuori neitonen, niin vastoin parempaa ymmärrystäni pistin hänelle viestiä ja sovin 30min treffit. Ajattelin että meni syteen tai saveen, tasarahan mä siinä köyhdyn. 


Viestittely ja paikan löytäminen sujui näppärästi, asunto mukavasti keskustassa ja sisään pääsi huomaamattomasti, ei siinä mitään.


Ovella vastassa oli nätti.. no nätihkö.. tai no joo, jos ois hymyillyt, niin ihan nätti tyttö. Kyllä sen näköisen daamin baarista ihan mielellään kotiin veis. Tai siis jos hymyilis. Normaalia tervetulohalia/poskipusua ei herunut.


Kämpässä sohvalla makoili toinen nainen, kaiketi joku niistä muista samalla sapluunalla ilmoittelevistä neidoista.. no hän ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota joten eipä se muakaan häirinnyt, joten seurasin Annaa makkariin.


Makkarissa oli kaksi 80cm sänkyä vierekkäin noin matrin päässä toisistaan.. en ihan ymmärrä mikä logiikka siinä oli, mukavempihan se ois touhuta leveellä sängyllä.. tosin sehän siinä varmaan ideakin oli; eipähän turska tunne oloaan liian mukavaksi, ja keskittyy itse asiaan. Riisuuduttuani olin menossa Annan luo, ajattelin että aloittaisi homman siinä sängyn vieressä seisten, hyväillen ja suukotellen.. vaikka mies oonkin, ni mä tarviin sellasen rauhallisemman alun.. no romanttiset aikeet karisi aika nopeesti kun Anna osoitti sormellaan sänkyä halus mut siihen makaamaan; rivien välistä oli luettavissa että tältä neidiltä ei mitään hellyyttä irtoa.


No tein työtä käskettyä ja menin sängylle makoileen; anna tuli siihen mun jalkojen väliin ja alkoi räpläämään kun vehjettä pelikuntoon.. aika kauan sai räplätäkkin, koska vastaanoton viileys ja tympeys ei kyllä varsinaisesti lisännyt mun kiihottumista. Sitten kun veijari oli siinä kunnossa että siihen sai kumin päälle, alkoi suikkari, ja siitä täytyy kyl sanoa että oli varsin oivallinen; tuntui kumista huolimatta hiton hyvältä.


Vähän koitin hiplata Annan tissejä (ne oikeesti oli ihan hiton upeet silarit, ja vaikka peppumiehiä oonkin, niin tollasia on kyllä kiva hiplata) ja saman tien tuli käsky että ei saa sitten puristella.. okei, no hivelin ihan nätisti, enkä lähtenyt alussakaan puristelemaan.


Sit Anna ratsaille.. ratsastus oli sellaista että että jos olisi yrittänyt yhtään kauempana musta pysytellä, ni ei varmasti ois ollu mahdollista. Ja siitä päätös doggyyn koska Anna ratsailla tympeän ilmeensä kanssa alkoi vähän laskemaan innostusta.. olin aluksi meinannut pyytää lopetusta käsipelillä, mutta en edes vaivautunut koska ajatus tuosta hymyttömästä naamasta katsomassa mua samalla kun vemputtaisi musta laakia ulos, ei vaikuttanut hyvältä tavalta päättää tapaaminen. Doggyllä sitten maaliin..

Normaalitilanteessa oisin koittanut pitkittää huippua mutta nyt totesin että rynkytetään nyt homma nopeesti alta pois, kun teki kahviakin mieli ja silleen. Laukeamisen jälkeen Anna antoi palan talouspaperia ja antoi mun itse ottaa kumin pois ja siistiä itteni.


En nyt muista että mainittiinko termi GFE missään siellä ilmoituksessa, mutta tää oli kyllä kaukana sellasesta..  kyllä yleensä (tai ainakin omien kokemusten mukaan) hupakko ainakin edes yrittää esittää olevansa iloinen että on saanut juuri tämän asiakkaan luokseen, ja asiakkaalle tulee sellanen fiilis että seuraavat x-aikaa, se neidon aika on asiakkaan.

Tää oli nyt vissiin sitä liukuhihnameininkiä; eka kerta kun osui omalle kohdalle.


No kuten aikaisemmin sanoin, mä varasin ajan vastoin parempaa ymmärrystäni (lue: olin kiimainen idiootti) koska se kokemus minkä oon hupakoinnista saanut, neuvoi mua pysymään kaukana tälläisistä ilmoituksista, tai ainakin suhtautumaan niihin ääääärimmäisellä varauksella..

Eli ei nyt silleen vituta kun aavistelin että lopputulos voisi olla juuri tälläinen.. ja ei siinä nyt paljoa köyhtynyt. Ja opinpahan nyt että ei kannata poiketa hupakointitottumuksista vaikka kuinka panettais.. Eli vastaisuudessakin on parempi pysytellä neidoissa jotka on useissa rapsoissa hyviksi todettu.. normaalisti tutkin rapsoja tarkkaan ja vertailen, mutta tällä kertaa ei ollut valinnan varaa.


Eli empä kyllä lähtisi Anna Realia suosittelemaan yhtään kenellekkään.. todellä tympeä ja liukuhihna-asenne, naama sitruunalla koko tapaamisen ajan ja olemus poissaoleva.


Sää joku +15, oikein nätti ilma



Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna real
« Vastaus #1 : Huhtikuu 23, 2020, 14:46:39 »
Yksi arvostelu siellä näytti olevan ja kehui tätä.
Mutta, kiitos tästä ja säästän rahani jollekulle toiselle !

Poissa Mclmm

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna real
« Vastaus #2 : Huhtikuu 23, 2020, 14:51:55 »
Joo no sillä perusteella mäkin sitten päätin ottaa riskin.

Vaikkakin jälkikäteen ajateltuna kyseinen rapsa oli kyllä aika ympäripyöree eikä oikeastaan kertonut muuta kuin vahvisti kuvien aitouden.

Eipä mittään, aattelin että säästetään nyt kanssaturskat pettymykseltä..

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anna real
« Vastaus #3 : Huhtikuu 23, 2020, 19:52:53 »
Näissä pitäisi vaan osata siinä ovella sanoa, että joo nyt kävi niin että panetus loppui. moro

Poissa Mclmm

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna real
« Vastaus #4 : Huhtikuu 24, 2020, 08:38:34 »
Ei se kato siinä ovella tullut ilmi

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anna real
« Vastaus #5 : Huhtikuu 25, 2020, 20:14:35 »
"Ovella vastassa oli nätti.. no nätihkö.. tai no joo, jos ois hymyillyt, niin ihan nätti tyttö. Kyllä sen näköisen daamin baarista ihan mielellään kotiin veis. Tai siis jos hymyilis. Normaalia tervetulohalia/poskipusua ei herunut."

Tähän lähinnä viittasin, tuosta sai sen kuvan, että ovella oli jo havaittavissa pientä empimistä, mutta liekö sitten veri kiertänyt hieman liian alakierteisesti vielä siinä kohtaa, ettei oikein jäsentynyt ajatus siitä, että tod näk tämä on hylsyreissu. :)

Poissa Mclmm

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna real
« Vastaus #6 : Huhtikuu 26, 2020, 14:21:15 »
"Ovella vastassa oli nätti.. no nätihkö.. tai no joo, jos ois hymyillyt, niin ihan nätti tyttö. Kyllä sen näköisen daamin baarista ihan mielellään kotiin veis. Tai siis jos hymyilis. Normaalia tervetulohalia/poskipusua ei herunut."

Tähän lähinnä viittasin, tuosta sai sen kuvan, että ovella oli jo havaittavissa pientä empimistä, mutta liekö sitten veri kiertänyt hieman liian alakierteisesti vielä siinä kohtaa, ettei oikein jäsentynyt ajatus siitä, että tod näk tämä on hylsyreissu. :)

Niin joo, et ole kyllä väärässäkään :)

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna real
« Vastaus #7 : Syyskuu 11, 2020, 10:20:48 »
Joo monta kertaa olen miettinyt, että sanois say goodbay ovella, kun tyttö ei vastannut alkuunkaan
sitä mitä piti.  Joskus on tullut iloinenkin yllätys.
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Anna real
« Vastaus #8 : Elokuu 15, 2021, 11:41:18 »
Kävin itsekin kääntymässä kyseisellä PT:lla Tampereen pisteellä.
Himot sen verran kovat yöllä että pakko mennä sisälle asti.

Oven avasi alaston kaunokainen joka minulle ainakin hymyili, olkkarissa makoili omalla sängyllään toinen tyttö joka läpräsi puhelintaan ja vaikutti Beatrix xx:lta.
Jos olisi halunnut lisäpalveluita nuolla / 69 yms olisi pitänyt maksaa puolikas lisää.

Muuten tapahtumat menivät, sängylle makaan. Johtajan herätys, huputus ja ratsaille. Rintoja sai hyväillä & puristella, kertaakaan ei kielletty.
Tytöllä ryhtiasento jonka takia oli hieman kauempana.
Siitä sitten  :behind: ja katselin kun tytön käsi oli mukana ettei liian syvälle paina.
Mielestäni hyvä ja pehmeä takapuoli eli ihan kaunista katseltavaa takaa.
Laukaus ja tyttö pois alta, pari palaa talouspaperia mihin sai pyyhkiä vehkeet.
Minulle hymyili koko toimituksen ajan, jutteli mukavia omasta maasta sekä 1,5 vuotta kuulemma tehnyt tätä.

Sain sen mitä halusin vaikka alkukäynnistys ongelmia olikin kun ei ollut GFE:ta. Kaunis tyttö, kaverikin toivotteli hyviä öitä kun poistuin paikalta.
On vissiin oppinut hymyilemään koska hymyä riitti koko toimituksen ajan.

Voisin jopa mennä toistekin jos samanlainen himo iskee keskellä yötä. 😎
Opettelee kielihommia… 😜