Ikinä ennen ei oo näin vahvat pahat ajatukset tullu että toinen on ihan konkassa ja siks pistäny ittesä myyntiin

Jos joku hullu silti meinaa kokeilla, niin hoitakaa prepaidilla. Näiden B-luokan julkkisten kanssa voi sattua ja tapahtua, eikä hyvässä mielessä.
Intsagramista löytyi tällainenkin BLOGITEKSTI KANNATTAA LUKEA. Koko text löytyy kun laitat haluun tämän nimi ja suuri pettymys.
18. kesäkuuta
Suuri pettymys. Kaksi liikemiestä ajoi taksilla samaan aikaan luokseni, mutta kumpikaan ei päässyt perille asti.
Eräänä päivänä sovin treffit erään liikemiehen kanssa. Hänen piti tulla luokseni. Hän soitti, että on tulossa ja seisoi odottelemassa taksia erään hotellin edessä. Sitten tapahtui kummia. Eräs toinen liikemies joka tunnetaan kohuliikemiehenä kurvasi taksilla miehen eteen ja kysyi minne hän on menossa. Liikemies kertoi menevänsä luokseni ja kohuliikemies kertoi myös menevänsä luokseni. Kuulemma meillä on jotain asioita selvitettävänä. Kohuliikemies tarjosi omaa taksiaan liikemiehelle ja sanoi itse tulevana myöhemmin perässä toisella taksilla, koska hänellä oli vielä kuulemma pari juoksevaa asiaa hoidettavana.
Aluksi he ovat ajelleet peräkanaa luokseni. Yhtäkkiä kohuliikemies on hävinnyt ja taksia ei ole näkynyt missään. Taksilla istunut liikemies kuitenkin toisel kadulle. Toinen liikemies saapui lopulta perille omalla taksikyydillään ja ajatteli minun voivan saada hopeasti kyytin. Perillä miestä odotti suuri yllätys. Mies sai yllättävän suuren laskun. Tämä kohuliikemies jota taksi oli ensin kyydittänyt oli ilmeisesti ajellut taksilla ympäri Helsinkiä ja jättänyt laskun maksettavaksi toiselle liikemiehelle. Suuresta laskusta suivaantuneena liikemies suuntasi taksilla suoraan kotiinsa eikä tullut luokseni. Hän suuttui ja luuli, että minä olisin kusetuksessa mukana vaikka minulla ei ollut osaa eikä arpaa koko asiassa. Hänelle oli jäänyt paska fiilis laskusta. Loppujen lopuksi minun luokseni ei siis tullut kumpikaan mies. Jäin tyhjin käsin. 🤷🏼♀️