Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasalin dominat  (Luettu 5882 kertaa)

Paikalla orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Waltasalin dominat
« Vastaus #40 : tänään kello 09:07:49 »
Ton Sybianin oon halunnut joskus testata, mutta nyt tuli kyllä pieni takapakki innostukseen. Tosin ei minun kulmilla tietääkseni sellaista edes ole kenelläkään. Pontsit Iralle kuitenkin homman loppuun viemisestä. Jos ymmärsin oikein, niin itse kuitenkin lopulta poistit tapin.

Veikkaan, että Hki:ssä tilavuokrat ovat sitä luokkaa, että isoa ja monipuolisesti kalustettua dunkkaria voi olla hankalaa kannattavasti pyörittää. En toki ole tässä asiantuntija, mutta niin veikkaan. Joku syy siihen on ollut, että Irakin vei dunkkarinsa sivummalle.

Mä luulen niin että Iralta lähti taitavat Dommet pois ja perusti oman paikan.
Voin kyllä olla väärässä myös. Mutta edelleen Iraa kunnioitan kaikessa mitä teki.
Sari Johanna

EN sinäänsä ihmettele että lähtivät miksi pitää 1 välikättä en oikeen usko että oli mitään pohjapalkkaa edes. niin ja paikka on autottomalla auttamattoman

syrjässsä vaikka tiedänkin että pääsi x matkan päähän junalla...
kysyvälle vastataan

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : tänään kello 10:06:56 »
Ton Sybianin oon halunnut joskus testata, mutta nyt tuli kyllä pieni takapakki innostukseen. Tosin ei minun kulmilla tietääkseni sellaista edes ole kenelläkään. Pontsit Iralle kuitenkin homman loppuun viemisestä. Jos ymmärsin oikein, niin itse kuitenkin lopulta poistit tapin.

Veikkaan, että Hki:ssä tilavuokrat ovat sitä luokkaa, että isoa ja monipuolisesti kalustettua dunkkaria voi olla hankalaa kannattavasti pyörittää. En toki ole tässä asiantuntija, mutta niin veikkaan. Joku syy siihen on ollut, että Irakin vei dunkkarinsa sivummalle.

Mä luulen niin että Iralta lähti taitavat Dommet pois ja perusti oman paikan.
Voin kyllä olla väärässä myös. Mutta edelleen Iraa kunnioitan kaikessa mitä teki.
Sari Johanna

EN sinäänsä ihmettele että lähtivät miksi pitää 1 välikättä en oikeen usko että oli mitään pohjapalkkaa edes. niin ja paikka on autottomalla auttamattoman

syrjässsä vaikka tiedänkin että pääsi x matkan päähän junalla...

Jotkut ovat valmiita maksamaan siitä, että saa kaiken valmiina, eikä ole sitoutunut taloudelliseen riskiin muuten kuin asiakashankinnan osalta. Kartanon dommet eivät olleet työntekijöitä, vaan yksityisiä seksiyrittäjiä. Tätä kaikki eivät välttämättä hoksanneet. Ilmeisesti tämä hokema seksityöstä saa osan ihmisistä kuvittelemaan, että kyse on palkkatyöstä, eikä yrittäjäriskistä.

Ison paikan tuotot eivät tule puhtaasti sessioista, vaan bileistä. Kartanosta tehtiin paljon lehtijuttuja dominapaikkana, mutta tosiasiassa Kartano oli myös parinvaihtoklubi. Vallilassa on paljon tyhjää toimistotilaa, joihin saa varmasti sopimuksen 10 - 15 euroa per neliö per kuukausi.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin yksi syy sille, miksi dominat katosivat Kartanolta vajaa vuosi sitten, oli ennakkotieto, että paikka lopettaa tänä kesänä. Tosiasiassa näin on käynyt. Kaksi ylintä kerrosta on vuokrattu asuinkäyttöön. Kellarissa toimii yksi domina. Kalustetun kellarin olisi saanut vuokrata maanantaista torstaihin. Vuokrapyyntö oli 2.000€/kuukausi. Kallista vai ei, sen saa jokainen arvioida itse.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : tänään kello 14:21:23 »
Ne kalusteet voi olla myös fetissi, ja silloin ymmärrän, että jonkun sellaisen puutevoi olla este omalle vierailulle. Tietysti myös sellaiset kalusteet, jotka voivat olla vaaraksi ei oikein sovi tähän harrastukseen, mutta veikkaan, että siitä ei tässä ole kyse.

Siinä Mika on kyllä oikeassa, että kaikki paikat ei sovi kaikille. En minäkään hakeudu joka paikkaan erinäisistä syistä. Minulla vaan ei synny tarvetta myöskään dissata sellaisia foorumilla, mitkä eivät vastaa suoraan omiin mielihaluihini. Monenlaista on tarjolla Suomessakin. Ei muuta kuin kohti uusia kokemuksia.

Jännää tämä perusteettominen oletuksien tekeminen ajattelustani. Oikeastaan olen aika minimalistinen. Kahdesta vaihtoehdosta valitsen sen yksinkertaisemman. Joku kaluste, väline tai toiminto voi olla vaarallinen, ilman että sitä tiedostetaan etukäteen. Esimerkkinä vaikka shibarisidonnat, joissa sidottava on korkealla pää alaspäin. Vaaratilanne voi syntyä kahdella tapaa. Sidonta on tehty väärin tai köysi on niin vanha, että se on menettänyt pidon. Siinä kun sidonnat aukeavat, niin sidottava voi löydä päänsä lattian ja katkaista selkärankansa.

Mainitsin tarkoituksella lattian, koska jotkut asiat eivät toimi lattialla. Waltasalin tapauksessa voisin sanoa onneksi. Kyse oli toiminnasta, jolle en ollut antanut suostumistani ja olin ainakin epäsuorasti kertonut tälle perustellun syyn. Tarkkasilmäinen domina olisi voinut huomata mahdollisen ongelman ja varmistaa asian ennen toimintoa.

Huvittavaa tämä kirjoittelujeni leimaaminen dissaamiseksi. Dominoita on joka lähtöön. Dissaamiseni on ollut sitä, että olen pyrkinyt antamaan rakentavaa palautetta, miten seuraavalla kerralla jokin asia voidaan tehdä paremmin tai nopeammin. Kartanossa kalusteet ja välineet olivat sitä tasoa, ettei varsinaisia parannusehdotuksia tarvinnut tehdä. Korkeintaan ehdotin seuraavaan sessioon jotain lisäelementtä.

Olen vain kerran joutunut käyttämään punaista. Tämä tapahtui Kartanossa ja johtui siitä, että tietyssä tilanteessa dominan ja minun välinen katsekontakti katkesi. Tuolloin domina ei pystynyt huomaamaan minun hengitykseni salpautumista. Waltasalissa on ruumispussi. Kysyin toiselta dominalta hänen mielipidettään ruumispussista. Hän ilmoitti, ettei suostuisi käyttämään sessiossa ruumispussia, koska menettää kontaktin orjaan sessiossa. Tuolloin hänen mielestään sessio ei ole turvallinen. Jos jotain tapahtuu, niin hän on pahimmassa tapauksessa rikosoikeudellisessa vastuussa. 

Näiden seksifoorumien kirjoitukset ovat aika vinoja. Kontula kettuili jossain kirjansa haastattelussa, että jos olisitte tarkasti lukeneet väitöskirjani alaviitteet, olisitte voineet keksiä, että olin väitöskirjaa kirjoittaessa kokemusasiantuntija. Ehkä ilmoittelu pikkukaupungeissa ei ollut akateeminen testi, vaan ihan aitoa seksiyrittämistä.

Miksi nämä suomalaisten palstojen kirjoitukset ovat vinoja? Väitöskirjan toisesta alaviitteestä löytyy maininta, että seksiyrittäjillä on ollut veto-oikeus rapsoihin noin kaksikymmentä vuotta. Tosin alaviitteessä ei mainita nimeltä vanhaa keltaista sivustoa. Kun on lukenut alaviitteen, niin pitää tarkistaa leipätekstistä sivusto, johon viitataan. Kontula oli siis ainakin osittain solidaarinen ylläpidolle, koska ei maininnut asiasta suoraan.

Tuoteselostetta pitäisi täydentää. Keskustelua maksetusta seksistä seksiyrittäjien ehdoilla.