Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotimainen vs. ulkomainen, hinta  (Luettu 9324 kertaa)

Poissa bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vs. ulkomainen, hinta
« Vastaus #20 : Syyskuu 30, 2025, 19:32:57 »
Hyvästä palvelusta olen valmis maksamaan preemiota. Suomalaisuus ei ole ainakaan itselleni syy maksaa 50-100% korkeampia hintoja ihan vaan sen vuoksi, että oven avaa suomalainen nainen. Muita markkinoita kokeneena pakko myös todeta, että kotimainen tarjonta on myös ulkoisesti vähemmän viehättävää, erityisesti jos on siviilissä tottunut itsestään huolta pitäviin naisiin.

Kaiken lisäksi melko iso osa kokemuksistani suomalaisten kanssa on sen verran hajuttomia ja mauttomia, ettei näiden luokse palaisi edes 50€/tunti -hinnoilla.

Lisäksi näissä yhdistyy usein hidas ja amatööritasoinen kommunikaatio, ja oletus että tarjoamansa palvelu on priimaa ihan jo vain sen takia, että kommunikointikieli on suomi.

Onneksi joukkoon mahtuu helmiäkin, joista voisi maksaa pyydettyjä hintoja enemmänkin.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2025, 19:37:34 kirjoittanut bast »

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Lokakuu 01, 2025, 14:28:21 »
Hienoa pohdintaa kaikilta osallistuneilta. Voin kyllä todeta monesta kommentista etta sama on huomattu. Suomi tarjonta on ainakin sen 50€ kalliimpaa 30min sessiosta ja vastassa on laadultaan heikompi(ulkonäöllisesti) kuin ulkkari vastaava.Okei melkeinpä aina tämä pitää paikkansa. Ja kyllä, 100€ ulkkarin kotimaassa on luultavasti enemmän kuin 150€ suomi tytölle. Silti 100€ hintaan moni kotimaan tyttö tienaisi enemmän. Ei se järvi soutamalla kulu.

ei järvi soutamalla kulu, mutta pillu kyllä kipeytyy. ottaisitko itse munaa mieluummin kuusi kertaa vai yhdeksän kertaa päivässä tienataksesi samat rahat?
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #22 : Lokakuu 01, 2025, 14:34:27 »
^ niin että pitäisi homoksi vielä sinun logiikalla heittäytyä.

Noh, pidetään homma nyt tasa-arvoisena ja kuuden pillun työstäminen olisi paljon mukavampi vaihtoehto kuin yhdeksän.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Lokakuu 01, 2025, 16:16:20 »
^ niin että pitäisi homoksi vielä sinun logiikalla heittäytyä.

Noh, pidetään homma nyt tasa-arvoisena ja kuuden pillun työstäminen olisi paljon mukavampi vaihtoehto kuin yhdeksän.

eiks tästä ollut se joku sanontakin, että ei kerta homoksi tee, ja kymmenestä nollaantuu ::)

Poissa Jaakko69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Lokakuu 01, 2025, 18:53:33 »
Hienoa "insight" infoa itse pt:jilta. En ollut niin ajatellutkaan että joka asiakas haluaa aina panna. Itse tykkään joskus vaan saada hemmetin hyvän BJ:n ja nuolla pt orgasmiin. Viimeisin kotimainen antoikin mukavan squirtin joka kiihotti joten halusin vain taivaallisen bj:n. Ja sen sain. Ulkkarit tietysti joutuu kestämään enemmän panoa ja taatusti paljon kullia saavat pilluunsa. Mutta silti palvelu on melkein aina priimaa, jos ei tosiaan erehdy liukuhihna pt:jaan. Ulkkarit ei valita, he tekevät työnsä.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Lokakuu 02, 2025, 08:04:28 »
^ ja kuinka kauan kerrallaan ulkomaalaiset ovat tavattavissa esim. suomessa? kestääkö vastaavaa kullikarusellia ympäri vuoden?

Poissa Jaakko69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Lokakuu 10, 2025, 18:15:11 »
Nyt on taas(10.10 vkloppu) herkkua tarjolla JKL:ssä pitkästä aikaa niin että on vaikeuksia valita.
Ottaisiko tutun ja turvallisen(taatusti hyvä bj ja ratsastus ja iloinen luonne) vai rohkeasti uutta.
Hmm mikä ihana pulma :D

Poissa BrockLanders

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Lokakuu 10, 2025, 18:41:24 »
Joudun olemaan hintatietoinen, mutta enemmän olen silti käyttänyt kotimaisia ja sama trendi jatkuu. Kommunikoin sinänsä ongelmitta englanniksi, mutta sujuvalla äidinkielellä juttelussa on vain heti intiimimpi ja aidompi tunnelma, vaikka itse sanoja ei niin hirveästi vaihdettaisikaan. 

Pettymyksiä on kyllä ollut sekä ulkkareissa että kotimaisissa, mutta se kuuluu pelin henkeen. Kirjaimellisesti oppirahoja on tullut maksettua varsinkin, kun erehtyy ajattelemaan munalla aivojen sijasta. Itse asiassa jälkikäteen katsottuna jokaisessa huonommassa hupakkokokemuksessa on ollut jo ennen tapaamista sellaisia merkkejä, että ne olisi voinut välttää ja säästää fyrkat paremmalla harkinnalla ja/tai kokemuksella.

(m: nyt vasta huomasin, että tämä olikin Keski-Suomen alue, mistä ei kokemusta.)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2025, 18:49:09 kirjoittanut BrockLanders »