Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pissaa ja kakkaa.  (Luettu 5732 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Pissaa ja kakkaa.
« : Huhtikuu 22, 2020, 21:30:25 »
Nyt ei unikaan tule, kun on kesän isot tapahtumat peruttu. (Hyvä siis, että on peruttu, mutta harmi, että niin tarvitsi tehdä.)

En ole mitään festarityyppiä. Arvostan huolellisesti huippuunsa viilailtua studiomusiikkia, enkä saa nautintoa livemusiikin kuuntelemisesta, saati sitten yleisön mölinän alle hukkuvan musiikin kuuntelemisesta, enkä varsinkaan silloin kun itse olen litistymässä kys. yleisön alle. Juominen ja juomareiden läheisyydessä oleilu ei kiinnosta. Enkä tykkää hengailla epämääräisissä paikoissa puhuen epämääräisiä asioita, tehden epämääräisiä juttuja, ja kenties vieläpä epämääräisessä ja pahanhajuisessa seurassa. Ei kiitos, sanon minä.

Mutta minulla oli ihan satasella suunnitelmana mennä tänä kesänä edes jonnekin festareille levittämään piknikviltti bajamajojen läheisyyteen ja seurailemaan jonoja, että kuinka monella tulee housuun.

Olin niin odottanut tätä :( Samalla lailla kuin teillä naissuunnannaisilla tuntuu olevan kaiken maailman pisteytysjärjestelmiä hyville tisseille ja perseille niin minullakin oli jo oma pisteytysjärjestelmä valmiina:

1 p. Oksennus muualle kuin bajamajaan.
2 p. Pissa maahan.
3 p. Kakka maahan.
4 p. Pissa housuun.
5 p. Kakka housuun.
6 p. Housut lunastuskuntoon.
10 p. Kakka kaverin housuun.

- 1 p. Päihtyneen oloisena.
+ 1 p. Selvän oloisena.

Ja nyt pitää sitten odottaa vielä vuosi lisää. Siinä ajassahan pimppi jo rypistyy ja tippuu irti. Jos joku täällä ei joskus meinaa ehtiä vessaan niin viitsisitkö mitenkään tulla tekemään sen tänne ikkunan alle? Olisi edes jotain runkattavaa nyt kun Internet on jo käyty läpi.
Eläkkeellä.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2020, 21:38:31 »
Eihän tuohon mitään festareita tarvita. Yleensä riittää ihan vaan la-su yö, sohva, Viron jalluu ja - kaljaa.

Niin että minkälaiset pisteet saa kun kusee, paskoo ja oksentaa sammuneena oman tai kaverinsa sohvan?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #2 : Huhtikuu 22, 2020, 21:40:03 »
Nolla pistettä jos en minä ole sitä näkemässä.
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #3 : Huhtikuu 22, 2020, 21:41:04 »
Se joka tekee noi kaikki pisteiden arvoiset suoritukset itse, tottakai selvinpäin ja saman illan aikana, saa multa erkkimerkin. Ja kourallisen pesupähkinöitä. Suoritusjärjestyksellä ei väliä.😁



Amator

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #4 : Huhtikuu 22, 2020, 21:43:36 »
Tuli tästä mieleen eräs festariklassikko eli varatun bajamajan kaataminen. Se vasta oli joskus riemastuttavaa. Itse en vähän arkana poikana tuota koskaan uskaltanut tehdä, mutta mulla on hyvä kaveri, joka harrasti lajia paljonkin. Oi niitä aikoja, kun käytöstavat tuntuivat aivan vierailta ja juovuksissa hetken mielijohteesta tehdyt typeryydet suurelta viisaudelta!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #5 : Huhtikuu 23, 2020, 07:57:49 »
Siinä ei kyllä mitkään heiveröiset pesupähkinät riitä.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #6 : Huhtikuu 23, 2020, 08:51:33 »
Innostuin niin kovin otsikosta koska olin varma että tämä liittyy yhtyeeseen Terveet Kädet.

Mutta tosiaan ei tässä mitää festareita tarvita, nimittäin kaksi viikkoa sitten paskoin kännissä housuun ja kivaa oli.
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #7 : Huhtikuu 23, 2020, 09:50:16 »
Mutta tosiaan ei tässä mitää festareita tarvita, nimittäin kaksi viikkoa sitten paskoin kännissä housuun ja kivaa oli.

Kuvaketju olis kiva.

Ja kiitos Kuningatar Perse viikon parhaasta aloituksesta! Olisko eritebingo  myös kehittelemisen arvoinen peli, jos festaroi jengillä?
Turussa 19.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #8 : Huhtikuu 23, 2020, 13:03:16 »
Tuli tästä mieleen eräs festariklassikko eli varatun bajamajan kaataminen. Se vasta oli joskus riemastuttavaa. Itse en vähän arkana poikana tuota koskaan uskaltanut tehdä, mutta mulla on hyvä kaveri, joka harrasti lajia paljonkin. Oi niitä aikoja, kun käytöstavat tuntuivat aivan vierailta ja juovuksissa hetken mielijohteesta tehdyt typeryydet suurelta viisaudelta!
Minulla oli vuosikymmeniä sitten ystävä, joka kategorisesti kieltäytyi kapakassa kusemasta pyttyyn vaan teki sen lattialle. No kerran kun oltiin iltaa viettämässä, hänellä alkoi ripuli. Joutui itse menemään pytylle paskalle kun lattialla oli sentin tai parin kusilammikko. Emme huolineet häntä illan päätteeksi mukaan kyytiin. Housut oli sen verran märät kusesta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #9 : Huhtikuu 23, 2020, 14:27:35 »
Voisiko tuossa sanoa että... osui omaan nilkkaan? :D
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #10 : Huhtikuu 24, 2020, 23:09:10 »
Pidetään porukalla festarit. Kait täältä soittajapoikia löytyy. Kasataan bändi, Jussi ja pojat.
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #11 : Huhtikuu 28, 2020, 20:32:37 »
Pidetään porukalla festarit. Kait täältä soittajapoikia löytyy. Kasataan bändi, Jussi ja pojat.

Osaan paukuttaa rumpuja joten kuten, mutta toisaalta aloittaja mainitsi, ettei hän pidä livemusiikista. Tuo on kyllä minusta erittäin omituista, koska elävä, omien silmien ja korvien edessä syntyvä musiikkihan on yksi maailman hienoimmista asioista. Vaikka en ole festarikävijä, odotan kyllä kovasti klubikeikoille pääsyä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 25, 2020, 21:31:14 »
Sinä Mustelmann nautit musiikista väärin. Miksi mennä paikan päälle tyytymään inhimillisille virheille alttiista suorituksesta, jonka pilaa toisten paikallaolijoiden taustamölinä, kun toisaalta voisi kuunnella ihmisen huolella ja harkinnalla kypsyttelemää, omassa ajatusten rauhassa huippuunsa hiottua teosta? Kehtaatkin tykätä eri jutuista kuin minä >:( :D

No varsinainen syy siihen, miksi tämän tärkeän aiheen nostin, on kun olen nyt jopa tosissani miettinyt suhteen hankkimista tuolla siviilin puolella.

Suhde toimisi näin. Etsin netistä ihmisen, joka tykkäisi pissata ja kakata housuunsa julkisilla paikoilla niin, että voin seurata häntä kauempaa. Sopisimme etukäteen paikan jostain julkisen wc:n läheltä, ja minä majoittuisin asemiini odottamaan hänen saapumistaan. Jos wc on maksullinen, jätän hänelle kolikon, jotta pelkuruuden iskiessä hän voisi mennä vessaan perumaan operaation. Mutta muussa tapauksessa hän saisi nauttia julkisesta "vahingostaan" ja minä sen katselemisesta. Treffejä sopiessa ja treffien aikana hän saisi pitää minuun puhelinyhteyden esim. oman nautintonsa maksimoidakseen, sukupuolestani varmistuakseen ja tietääkseen, ettei ole joutunut kusetetuksi. Muuten emme koskaan tapaisi toisiamme.

Voi vittu, minä taidan olla se sellainen "perverssi".
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 25, 2020, 21:35:56 »
^
Täähän kuullostaa ihan suuren romansin alulta💨👀

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 25, 2020, 21:44:31 »
Paremmalta kuin romanssi.

Joku voi ehkä ajatella, että elämän täyttymys on saada ihana vaimo, joka seisoo aina rinnalla ja useimmiten panovalmiudessa.

Tuollaiselle henkilölle minä sanon, että haista sinä vittu, niin minä haistan paskan. Ollaan molemmat tyytyväisiä :D
Eläkkeellä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 26, 2020, 19:51:52 »
Sinä Mustelmann nautit musiikista väärin. Miksi mennä paikan päälle tyytymään inhimillisille virheille alttiista suorituksesta, jonka pilaa toisten paikallaolijoiden taustamölinä, kun toisaalta voisi kuunnella ihmisen huolella ja harkinnalla kypsyttelemää, omassa ajatusten rauhassa huippuunsa hiottua teosta? Kehtaatkin tykätä eri jutuista kuin minä >:( :D

Jatkan offtopikkia vielä vähäsen. Puhki hiottu ja äärimmäisen tarkasti soitettu musiikki ilman inhimillisiä virheitä eli toisin sanoen elävyyttä on minusta aika tylsää ja yhdentekevää. Tämä onkin suuri ongelma nykypäivän äänitetyssä musiikissa, joka kuulostaa usein enemmän koneen kuin ihmisen soittamalta.

Poissa Toteemi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #16 : Heinäkuu 17, 2021, 01:11:18 »
Nyt ei unikaan tule, kun on kesän isot tapahtumat peruttu. (Hyvä siis, että on peruttu, mutta harmi, että niin tarvitsi tehdä.)

En ole mitään festarityyppiä. Arvostan huolellisesti huippuunsa viilailtua studiomusiikkia, enkä saa nautintoa livemusiikin kuuntelemisesta, saati sitten yleisön mölinän alle hukkuvan musiikin kuuntelemisesta, enkä varsinkaan silloin kun itse olen litistymässä kys. yleisön alle. Juominen ja juomareiden läheisyydessä oleilu ei kiinnosta. Enkä tykkää hengailla epämääräisissä paikoissa puhuen epämääräisiä asioita, tehden epämääräisiä juttuja, ja kenties vieläpä epämääräisessä ja pahanhajuisessa seurassa. Ei kiitos, sanon minä.

Mutta minulla oli ihan satasella suunnitelmana mennä tänä kesänä edes jonnekin festareille levittämään piknikviltti bajamajojen läheisyyteen ja seurailemaan jonoja, että kuinka monella tulee housuun.

Olin niin odottanut tätä :( Samalla lailla kuin teillä naissuunnannaisilla tuntuu olevan kaiken maailman pisteytysjärjestelmiä hyville tisseille ja perseille niin minullakin oli jo oma pisteytysjärjestelmä valmiina:

1 p. Oksennus muualle kuin bajamajaan.
2 p. Pissa maahan.
3 p. Kakka maahan.
4 p. Pissa housuun.
5 p. Kakka housuun.
6 p. Housut lunastuskuntoon.
10 p. Kakka kaverin housuun.

- 1 p. Päihtyneen oloisena.
+ 1 p. Selvän oloisena.

Ja nyt pitää sitten odottaa vielä vuosi lisää. Siinä ajassahan pimppi jo rypistyy ja tippuu irti. Jos joku täällä ei joskus meinaa ehtiä vessaan niin viitsisitkö mitenkään tulla tekemään sen tänne ikkunan alle? Olisi edes jotain runkattavaa nyt kun Internet on jo käyty läpi.
Toivottasti kesä 2020 oli tämän suhteen onnistunut - jos oli, olen suorastaan kateellinen🤔😜😄

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pissaa ja kakkaa.
« Vastaus #17 : Heinäkuu 17, 2021, 08:43:03 »
Why so fragile?