Äänestetään nyt sitten 

Uutiset:
Vieras0263

Nauttii muiden arvostusta
Ikään kuin äänestyksen tulos nyt oikeasti merkitsisi mitään paitsi tietenkin silmäniloa, muttei se tietenkään muuta meidän palveluntarjoajien asennetta suhtautua alaamme sillä lähestymistavalla, joka itse kenellekin on mieluisinta eli kertoa tai jättää kertomatta, kumpi nyt kenellekin sopii parhaiten.

Waterman2

Näyttää hyvää esimerkkiä
Miten te jaksatte... aikuiset miehet![]()
Vieras0050

Rakastajien aatelia
^^Niin, miten foorumilaiset aina jaksaakin vastata kaikenlaisiin provoihin. Aikuiset ihmiset. Voi voi. Saattaa olla että se johtuu siitä, että tämä on vähä niinkuin keskustelufoorumi ja täällä keskustellaan aiheista mitä pidetään yllä. Te pidätte tätä aihetta yllä. En ole ihan varma, että meneekö se keskustelu tästä aiheesta mielipidemuokkauksen näkökulmasta oikeaan suuntaan. Väliäkö sillä, pääasia että on keskustelua, kirjoituksia, sehän on foorumin pääasia.
Vieras1703

No kyllä mä sen ymmärrän, tämä on kuitenkin kysymys mihin turskilla ei ole mitään sanavaltaa niin jos tällainen pikku äänestys hel...a oloa, niin siitä vaan.
Vieras0263

No kyllä mä sen ymmärrän, tämä on kuitenkin kysymys mihin turskilla ei ole mitään sanavaltaa niin jos tällainen pikku äänestys hel...a oloa, niin siitä vaan.
Ennemmin turhakeäänestyksen sietämistä täällä, jotta pääsevät turskat jollakin rakentavalla tavalla purkamaan aggressiotaan kuin että odotellaan, milloin sattuu taas seuraavan kerran se mitä eräässä toisessa langassa mainittiin eli että joku palveluntarjoaja on ryöstetty. Tällä alalla on myös todistettavasti eri puolilla maailmaa pahoinpidelty ja tapettu meitä huorakunnan osaavia jäseniä, koska aggressio on sen verran paljon kai joillakin patoutunut ja kohdistunut sitten yllättäen suurella painovoimalla meidän viattomien joukossa oleviin.

Kuten aiemminkin suositin, kannattaisi relata ja ottaa rauhallisemmin. Ne suositukset tosin taitaa olla yhtä arvokkaita sinulle kuin tämä äänestys 😁
Vieras0263

Vai mitä tarkoitat tuolla että aggressioita on nyt purettu? Olethan kunnossa?
Vieras0263

Käsitin vain väärin, kun ensin sanoit, että täällä on purettu aggressioita, ja seuraavassa viestissä sanoit, että aggression purkamisella tarkoitat rikoksia ja väkivallantekoa.