Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2  (Luettu 13524 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #40 : Huhtikuu 23, 2020, 13:04:45 »

Uskonto ja uskomus on joillekkin todella vakava asia jolla ei ole leikkimistä. Vaikka post-op olisi 110% nainen, niin selitäppä se sellaiselle fobioiden ja käsitysten omaavalle henkilölle joka tälläisessä tilanteessa näkisi vain ja ainoastaan juuri harrastaneensa seksiä entisen miehen kanssa. Ei siinä auta vakuuttelut ja selittelyt, koska se on niin piukassa selkärangassa, että on vain miehiä ja naisia ja sitä ei veitsellä muuteta.

Ehkä joskus ollaan vielä suvaitsevaisempia, mutta ei veilä
Mulle ei tuolla ole väliä kuin sen avoimmuuden näkökulmasta, mutta tuo on oikein hyvä pointti. Palveluita ostavilla ihmisillä on erilaiset kriteerit ja ne saattavat olla tosi jyrkkiäkin.

Seuraavassa aloittelevan turskan oppaassa on hyvä olla kohta, että kysy onko palveluntarjoajalla kikkeli (penis, pippeli, kulli, muna, siiitin ...), tai onko ikinä ollut. Ja se kannattaa kysyä varmuuden vuoksi monella eri muotoilulla 😂.

Avoimuus kunniaan. Ajattelen asian siltä kantilta, että jokaisella asiakkaalla on oikeus omaan mielipiteeseen ja toimimiseen sen pohjalta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #41 : Huhtikuu 23, 2020, 13:05:01 »
Konsultoin tuttua asian tiimoilta ja hän lähetti tällaisen Finlex-kohdan:

Rikoslaki
30 Luku
Elinkeinorikoksista
1§ Markkinointirikos

Joka tavaroiden, palveluksien, yksityisen osakeyhtiön arvopaperien tai muiden hyödykkeiden ammattimaisesta markkinoinnissa antaa markkinoinnin kohderyhmän kannalta merkityksellisiä totuudenvastaisia tai harhaanjohtavia tietoja, on tuomittava markkinointirikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.



Ootas kun mä tarkistan, joo mun passissa lukee NAINEN, eli mä olen suomen lakejen edessä Suomen kansalainen nainen.
Eli kun kerron ilmoituksessani olevani nainen, silloin asia on lain mukainen.

Mikään laki ei vaadi kertomaan f64.0 diaknoosia, itseasiassa päin vastoin. Lääkärit kertoivat, että mulla on oikeus salata ja jopa valehdella oma taustani.
Eihän esimerkiksi kampaajan tarvitse pitäisi kertoa syöpädiaknoosistaan.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #42 : Huhtikuu 23, 2020, 13:13:18 »
Courtesanin pointti on validi. Mikään ei anna harhaanjohtavaa tai totuudenvastaista kuvaa hänestä, koska hän on juridisesti eli virallisesti nainen, aivan kuten minäkin olen. Ja hänellä on pillu samannäköisenä ja samassa muodossa aivan kuten cisnaisillakin on. Lainkohtien siteeraaminen on tässä kontekstissa hyödytöntä, koska yksityiselämän asioista, kuten menneisyydestä, ei tarvitse puhua, eikä puhumattomuus ole totuudenvastaisuutta saati harhaanjohtamista, koska ostopäätöksen tekijää eivät sido samalla tavoin se mitä henkilö oli ja teki menneisyydessä vaan mitä hän tarjoaa nykyisyydessä, miltä hän näyttää nykyisyydessä ja mitä hän kertoo itsestään nykyisyydessä. Silleenhän te kiltit pojat tapailette tyttöjä muutenkin, miltä he näyttävät juuri nyt kuviensa ja olemuksensa perusteella ettekä kysele jokaiselta vastaantulevalta yksityiselämän tietoja ja kaivele stalkkerimaisesti menneisyyttä, eikös niin...? :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2020, 13:15:16 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #43 : Huhtikuu 23, 2020, 13:23:52 »
Haluaisinpa nähdä sen päivän, kun joku tursake tekee rikosilmoituksen palveluntarjoajan suorittamasta markkinointirikoksesta. Veikkaan, että poliisilaitoksella olisi naurussa pitelemistä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #44 : Huhtikuu 23, 2020, 20:16:02 »

Painaisitko ilmoitukseen sen tiedon, minkä takia sua erityisesti vihataan? Etenkin kun sillä ei ole mitään vaikutusta asiakkaiden tyytyväisyyteen - eikös se ole tällä alalla tärkeintä?

Kyllä sillä olisi helvetin iso vaikutus mun tyytyväisyyteen olenko tavannut naisen vai  transnaisen.



Juuri tästä syrjivästä asenteesta johtuen transaiset kautta maailman eivät tuo taustaansa esiin. Asiakas on tyytyväinen, kun ei tiedä transtautaa.

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole kuulemassa: lähteekö siitä silloin ääntä?

Asiahan on niin, että minulla on oikeus olla kiinnostunut naisista. Se, että en ole kiinnostunut miehistä, transnaisista tai transmiehistä ei ole minkään tason syrjintää.

Olettaisin myös, että teillä transnaisillakin on jotkut kriteerit joilla petikumppaneita valitaan, onko sekin syrjintää jos joku ei teille sänkyyn kelpaa?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #45 : Huhtikuu 23, 2020, 21:19:48 »

Painaisitko ilmoitukseen sen tiedon, minkä takia sua erityisesti vihataan? Etenkin kun sillä ei ole mitään vaikutusta asiakkaiden tyytyväisyyteen - eikös se ole tällä alalla tärkeintä?

Kyllä sillä olisi helvetin iso vaikutus mun tyytyväisyyteen olenko tavannut naisen vai  transnaisen.



Juuri tästä syrjivästä asenteesta johtuen transaiset kautta maailman eivät tuo taustaansa esiin. Asiakas on tyytyväinen, kun ei tiedä transtautaa.

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole kuulemassa: lähteekö siitä silloin ääntä?

Asiahan on niin, että minulla on oikeus olla kiinnostunut naisista. Se, että en ole kiinnostunut miehistä, transnaisista tai transmiehistä ei ole minkään tason syrjintää.

Olettaisin myös, että teillä transnaisillakin on jotkut kriteerit joilla petikumppaneita valitaan, onko sekin syrjintää jos joku ei teille sänkyyn kelpaa?

Millä tavalla transnaiset ja cis-naiset sitten mielestäsi eroavat?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #46 : Huhtikuu 23, 2020, 22:23:50 »
^transnaiset ovat syntyneet miehiksi ja ovat biologialtaan miehiä.

Naiset taas ovat syntyneet naisiksi ja ovat biologialtaan naisia.

Minä olen kiinnostunut jälkimmäisistä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2020, 22:25:40 kirjoittanut Hubbis »

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #47 : Huhtikuu 23, 2020, 23:48:51 »
^transnaiset ovat syntyneet miehiksi ja ovat biologialtaan miehiä.

Naiset taas ovat syntyneet naisiksi ja ovat biologialtaan naisia.

Minä olen kiinnostunut jälkimmäisistä.


Eiii,
miehet ovat syntyneent miehiksi
naiset syntyneet naisiksi
tai toisin päin

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #48 : Huhtikuu 24, 2020, 05:47:44 »
Taas tuli kaksikolta turhan monta "jos" sanaa.

Yhä edelleen olen ravintola-alan yrittäjä ja siis sen sapuskan lisäksi myyn myös palvelua. Kuitenkin minun pitää ilmoittaa palveluni sisältö siitäkin huolimatta, vaikka kuinka kokisin sen loukkaavan yksityisyyttäni. Ja jos mun joku palvelu on jonkin asteinen muunnos alkuoeräisestä, siitä on mainittava. Jollei niin tee on se asiakkaan harhaanjohtamista.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #49 : Huhtikuu 24, 2020, 08:53:59 »
Juuri tästä syrjivästä asenteesta johtuen transaiset kautta maailman eivät tuo taustaansa esiin. Asiakas on tyytyväinen, kun ei tiedä transtautaa.

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole kuulemassa: lähteekö siitä silloin ääntä?

Teitenkin siitä lähtee ihan yhtä paljon ääntä, olit paikalla tai et.

Mielenkiitoista että vedät tuon syrjintä kortin joka välissä vaikka epävirallisen äänestyksen mukaan näytät syrjivän yli 70% asiakkaista.

Jos trans ihmiselle tämä aihe on tosiaan näin raskas niin kannattaa se seksin myynti ehkä unohtaa ja ruveta vaikka leipuriksi. Ihmisiä harvemmin kiinnostaa kuka sen kakun on leiponut mutta Ihmisiä ja ainakin minua kiinnostaa minne kullini työnnän.

Minua ihan oikeasti huvittaa tässä aiheessa se että AINUT asia mitä ihmiset haluavat on että asiasta mainitaan.

Olen ollut tietämättäni post op kanssa normaalin elämän pyörteissä. Hän ilmoitti asiasta vasta kolmannen kerran jälkeen. Luetaanko asia niin että hän vain kunnioitti itseään ja yksityisyyttään vai luetaanko asia niin että hän ei kunnioittanut minua lainkaan.

Ei siinä mitään, hyvä pano se oli mutta en ole koskaan halunnut edetä pariutumiseen valehtelevan ja epäkunnioittavan lehmän kanssa. Mutta mun vaan pitäisi ymmärtää että trans ihmisellä on rankkaa, muilla ei ole ja trans ihmisellä on oikeus yksityisyyteen kun taas meillä kulkukoirilla ei ole. Itseasiassa kaikki on varmastikin minun syytäni koska kyseessä oli trans ihminen

Huvittavinta tässä oli se että asia ei olisi vaivannut minua yhtään jos hän olisi kertonut siitä heti. Mutta hän päätti olla ennakkoluuloinen.

Espanjassa tapasin sitten taas Annabellan joka oli tosi söpö tyttö ja muistaakseni ilmoitti trans taustastaan viidennessä lauseessa. Mä vastasin että joko mennään.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #50 : Huhtikuu 24, 2020, 09:41:50 »
Näitä keskusteluita lukevien kannattaa muistaa, että täällä keskustelevat transihmiset eivät edusta kaikkia transihmisiä. Eikä maksullisen seksin tarjoajia.

Näistä keskusteluista joku voisi päätellä, että täällä jotkut haluavat vain aiheuittaa hallaa transihmisille näillä kyseenalaisilla tavoillaan käydä keskustelua mm oikeudestaan huijata asiakasta. Tämän tyylistä trollaustapaa käytetään maailmalla paljonkin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #51 : Huhtikuu 24, 2020, 10:40:53 »
Juuri tästä syrjivästä asenteesta johtuen transaiset kautta maailman eivät tuo taustaansa esiin. Asiakas on tyytyväinen, kun ei tiedä transtautaa.

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole kuulemassa: lähteekö siitä silloin ääntä?

Teitenkin siitä lähtee ihan yhtä paljon ääntä, olit paikalla tai et.

Mielenkiitoista että vedät tuon syrjintä kortin joka välissä vaikka epävirallisen äänestyksen mukaan näytät syrjivän yli 70% asiakkaista.

Jos trans ihmiselle tämä aihe on tosiaan näin raskas niin kannattaa se seksin myynti ehkä unohtaa ja ruveta vaikka leipuriksi. Ihmisiä harvemmin kiinnostaa kuka sen kakun on leiponut mutta Ihmisiä ja ainakin minua kiinnostaa minne kullini työnnän.

Minua ihan oikeasti huvittaa tässä aiheessa se että AINUT asia mitä ihmiset haluavat on että asiasta mainitaan.

Olen ollut tietämättäni post op kanssa normaalin elämän pyörteissä. Hän ilmoitti asiasta vasta kolmannen kerran jälkeen. Luetaanko asia niin että hän vain kunnioitti itseään ja yksityisyyttään vai luetaanko asia niin että hän ei kunnioittanut minua lainkaan.

Ei siinä mitään, hyvä pano se oli mutta en ole koskaan halunnut edetä pariutumiseen valehtelevan ja epäkunnioittavan lehmän kanssa. Mutta mun vaan pitäisi ymmärtää että trans ihmisellä on rankkaa, muilla ei ole ja trans ihmisellä on oikeus yksityisyyteen kun taas meillä kulkukoirilla ei ole. Itseasiassa kaikki on varmastikin minun syytäni koska kyseessä oli trans ihminen

Vai että on yksityisyyttään kunnioittava transnainen valehteleva ja epäkunnioittava lehmä? Onko ihmekään, jos joku täällä on sen syrjintäkortin nostanut esille, jos meistä ei edes haluta käyttää kunnioittavia termejä...?

Ja pikemminkin haluan sanoa teille asiakkaille: Jos seksin ostaminen on noin tunteisiin ja hermoille raskaasti käyvä laji, niin maksullisissa ei edelleenkään ole pakko käydä ja on varsin mahdollista, että sinä seksin ostaja, olet joskus tietämättäsi saattanut käydä post-op-naisen luona tajuamatta käyneesi post-op-naisen luona vieläpä pitäen käynnistäsi juuri siitä nimenomaisesta syystä, ettet ole tiennyt toisen taustoista, jotka näyttävät herättävän ostopäätöksen osalta enemmän turhia ennakkoluuloja kuin hyödyllistä kiinnostusta toiseen ihmiseen ja hänen palveluihin.

Ja tällä alalla nyt joka tapauksessa tulee olemaan sellaisia ihmisiä, jotka kunnioittavat yksityisyyttään, halusit sitä tai et. Leipurillakin on oikeus henkilökohtaista perhe-elämäänsä koskevaan yksityisyyteen, aivan sama homma urheiluhierojallakin. Ja nyt ei edelleenkään puhuta sellaisista ostopäätöksen kannalta ratkaisevan tärkeistä asioista, joiden kertominen menee yksityisyyden edelle, vaan jokaisen palveluntarjoajan yksityisyydestä oman elämänsä yksityisyysasioissa, joissa yksityisyys menee asiakkaan ei-olennaisten utelujen edelle, koska jokainen palveluntarjoaja voi määritellä yksityisyytensä parhaaksi kokemallaan tavalla, ja tämän keskustelun ja ennakkoluulojen määrän perusteella tietynlainen yksityisyys näyttää selkeästi suojelevan palveluntarjoajan omaa etua ennen kaikkea turvallisuuden suhteen.

Ostopäätöksen kannalta ratkaisevaa tieto olisi siinä tapauksessa, jos naisen transtausta näkyisi kuvista tai paikanpäällä jotenkin ulospäin. Jos et pysty näkemään, kuulemaan, haistamaan, maistamaan ja tuntemaan millään aistimuksillasi sitä, että joku on post-op etkä edes aavista sitä, ja palveluntarjoaja on päättänyt jättää sellaisen asian kertomatta, niin silloinhan siinä kertomatta jätetyn tiedon joukossa ei ole mitään ratkaisevaa, varsinkin jos nautit käynnistäsi ilotytön luona.

Myös näitä kehonmuoto ja -koostumuskortteja on välillä vedetty esille, mutta niidenkin esille vetäminen osoittaa, että ihmisiä on kova tahto stereotypioida ja luokitella karkeasti yhdessä sun toisessa asiassa, vaikka jokainen on uniikki yksilö ja sen näköinenkin, ja vaikka esimerkiksi cisnaistenkin joukosta löytyy todella paljon eri näköisiä ja eri kokoisia sekä eri muotoisia kehoja.

Ja vielä tähän loppuun. Voisiko kertomatta jättämisenkin ajatella olevan tietyllä tavalla toisen kunnioittamista? Ehkä Liftin mainitsema kyseinen tapaus ei halunnut järkyttää Liftin mielenrauhaa kertomalla asioista aluksi, vaan pikemminkin kunnioitti hänen mielenrauhaansa...? Miksi kaikkia asioita pitää aina tulkita vain siitä yhdestä ja kapeasta kaukoputkesta yhteen suuntaan, vaikka sillä kaukoputkella näkee myös moniin muihinkin suuntiin, jos sitä vain viitsii kohdistaa toisaalle, jossa on myös taivasta, tähtiä ja avaruutta...?

Näitä keskusteluita lukevien kannattaa muistaa, että täällä keskustelevat transihmiset eivät edusta kaikkia transihmisiä. Eikä maksullisen seksin tarjoajia.

Näistä keskusteluista joku voisi päätellä, että täällä jotkut haluavat vain aiheuittaa hallaa transihmisille näillä kyseenalaisilla tavoillaan käydä keskustelua mm oikeudestaan huijata asiakasta. Tämän tyylistä trollaustapaa käytetään maailmalla paljonkin.

Kuten Courtesan mainitsi keskustelussa aiemmin, taustoista kertomatta jättäminen post-op-vaiheessa tällä alalla on yleinen käytäntö, jota noudattavat monet muutkin kuin vain me. Me siis emme kommenteillamme edusta vain itseämme, vaan myös yleisempää käsitystä ja toimintamallia asiasta. Tuskin kukaan täällä haluaa kenellekään tieten tahtoen hallaa aiheuttaa keskusteluissa, paitsi jos tekstejäni on jonkun mielestä "nerokasta" alkaa mustamaalaamaan ja vääristämään trollaukseksi vailla selkeitä ja tyhjentävämpiä argumentteja.

Ja jos puhutaan ostajakunnasta, niin täällä keskustelevat seksin ostajat eivät välttämättä todellakaan edusta yleistä mielipidettä, koska tällä foorumilla keskustelussa ja äänestyksessä on ollut mukana suhteellisen vähän kokonaismäärältään porukkaa, jos siis suhteutetaan koko ostajakunnan määrään, joka taitaa pyöriä jopa sadoissatuhansissa, siis jotka ovat joskus vähintään kerran elämässään ostaneet seksiä tai tulevat ostamaan. Jo minun palveluita on ostanut moninkertaisesti enemmän ihmisiä kuin mitä tässä äänestyksessä ihmiset ovat antaneet ääniään, joten jos tällainen äänestys, jota ei pystytä edes todentamaan sillä, että jokainen äänestäjä olisi ilman multi-nimimerkkeilyä oikeasti antanut vain yhden äänen, antaa joillekin asiaan konservatiivisemmin suhtautuville osapuolille hiukan lohtua arkeen, niin siitä vaan enkä minä teitä täällä estele, sillä se ei kuulu jaloihin tarkoitusperiini, tietenkään. :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #52 : Huhtikuu 24, 2020, 10:53:36 »
Mun pitäisi käyttää kunnioittavaa kieltä ihmisestä joka valehteli ja oli epäkunnioittava minua kohtaan. Kuules nyt sielujen rakastelu, sä missasit koko pointin, pointti ei ollut se että se oli trans ihminen, pointti oli se että hän valehteli minulle.

Jos nainen valehtelee minulle niin kutsun häntä epäkunnioittavaksi ja valehtelevaksi lehmäksi. Ja lupaan että sanoin ja tulen aina sanomaan tämän päin naamaa. En voi käyttää tuollaisesta lehmästä mitään kunnioittavaa nimikettä. Itse asiassa loukkaan tässä lehmiä. Lehmät on oikeesti tosi symppiksiä ja ne ei valehtele.

Älä viitsi vetää trans-korttia tähän nyt mukaan kun tiedät varsin hyvin mikä mun pointti oli.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #53 : Huhtikuu 24, 2020, 11:02:37 »
Kertomatta jättäminen ei ole edelleenkään valehtelua. Varsinkaan, jos ei se sinun kohdallasi edes näkynyt ulospäin eikä vaikuttanut nautittavuuteen ennen kuin hän vasta kolmannella kerralla kertoi asioista.

Moni ravintola-alan yrittäjä ja urheiluhierojakaan ei asiakkaalle välttämättä kerro, montako raskausarpea tai minkä merkkistä saippuaa he käyttävät kotonaan tai että onko heidän kumppaninsa ristiverinen vai blondi, koska sellaiset asiat kuuluvat jokaisen yksityiselämään ja niistä ei ole pakko kertoa. Ovatko tuolla logiikallasi hekin siis valehtelijoita, koska eivät kerro tuhatsivuisella romaanilla kaikkia yksityiselämänsä osa-alueiden yksityiskohtaisia tietoja itsestään asiakkaalle ennen noutopalvelun tai hieronnan toteuttamista?

Tuollainen jonkun nimittely lehmäksi ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Asennetta ja selkärankaa voi kehittää ja suhtautua kunnioittavasti, sivistyneesti ja aikuismaisesti toisiin ihmisiin. Tuollainen nimittely saa miettimään, onko omassa elämässäsi kenties jonkinlaisia psyykkisiä tai emotionaalisia lukkoja ja solmukohtia, jotka ovat elämän varrella jääneet käsittelemättä. Keskusteluapua ja terapian mahdollisuuttakaan ei ole pakko ajatuksen tasolla hylätä, jos on sellaisen tarpeessa, ja empatiataitojaan voi kehittää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2020, 11:06:02 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #54 : Huhtikuu 24, 2020, 11:18:00 »
Kertomatta jättäminen ei ole edelleenkään valehtelua. Varsinkaan, jos ei se sinun kohdallasi edes näkynyt ulospäin eikä vaikuttanut nautittavuuteen ennen kuin hän vasta kolmannella kerralla kertoi asioista.

Tuollainen jonkun nimittely lehmäksi ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Asennetta ja selkärankaa voi kehittää ja suhtautua kunnioittavasti, sivistyneesti ja aikuismaisesti toisiin ihmisiin. Tuollainen nimittely saa miettimään, onko omassa elämässäsi kenties jonkinlaisia psyykkisiä tai emotionaalisia lukkoja ja solmukohtia, jotka ovat elämän varrella jääneet käsittelemättä. Keskusteluapua ja terapian mahdollisuuttakaan ei ole pakko ajatuksen tasolla hylätä, jos on sellaisen tarpeessa.

Anteeksi, en tiennyt että sinulla on valta ja voima päättää siitä mikä minusta tuntuu valehtelulta ja epäkunnioittavalta käytökseltä.

Sitten vähän faktoja minusta: En todellakaan ole aikuinen ihminen. Kaikki joilla on edes yksi toimiva aivosolu, tietää sen. Mulle on kolme diagnoosia mielenterveydestäni, kuinka monta sulla on? Olen kusipää. Sivistyneet ihmiset saa voimaan mut pahoin. Sivistyneet ihmiset sanovat kaunopuheisesti haista vittu eli ovat niin idiootteja että eivät tiedä että haista vittu tarkoittaa haista vittu vaikka kuinka paljon laittaa kermavaahtoa päälle. Lopputulos on kuitenkin edelleen sama - kyseessä oli valehteleva VITUN LEHMÄ, luultavasti tälläinen sivistynyt ihminen joka väittää että valehtelu ja asian keromatta jättäminen on eri asia. Tällaiselle sivistymättömälle kusipäälle se on sama asia.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #55 : Huhtikuu 24, 2020, 11:27:39 »
Anteeksi, en tiennyt että sinulla on valta ja voima päättää siitä mikä minusta tuntuu valehtelulta ja epäkunnioittavalta käytökseltä.

Sitten vähän faktoja minusta: En todellakaan ole aikuinen ihminen. Kaikki joilla on edes yksi toimiva aivosolu, tietää sen. Mulle on kolme diagnoosia mielenterveydestäni, kuinka monta sulla on? Olen kusipää. Sivistyneet ihmiset saa voimaan mut pahoin. Sivistyneet ihmiset sanovat kaunopuheisesti haista vittu eli ovat niin idiootteja että eivät tiedä että haista vittu tarkoittaa haista vittu vaikka kuinka paljon laittaa kermavaahtoa päälle. Lopputulos on kuitenkin edelleen sama - kyseessä oli valehteleva VITUN LEHMÄ, luultavasti tälläinen sivistynyt ihminen joka väittää että valehtelu ja asian keromatta jättäminen on eri asia. Tällaiselle sivistymättömälle kusipäälle se on sama asia.

No, itsepä parhaiten tiedät, mikä asia sinusta miltäkin tuntuu ja millaista kuoppaa itsellensä kaivaa, jos toisia nimittelee. Mietipä, jos tuo kyseinen "lehmä" vai miksikä häntä nyt sanotkaan tarkoittamatta hänestä mitään hyvää kuitenkaan, lukee tätä foorumia paraikaa ja näkee tuon sinun kommenttisi ja ylipäätään tätä keskustelua. Ai niin, mutta eihän tällaisia asioita välttämättä tarvitsisi edes kysyä, koska voit nyt muutenkin jalomielisesti vedota niihin mielenterveyden diagnooseihisi, jotta sinun ei tarvitsisi ymmärtää toisia ihmisiä ja miltä heistä tuntuu.

Montako mielenterveyden diagnoosia minulla nykyisessä elämässäni? Nolla promillea taisin puhaltaa...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #56 : Huhtikuu 24, 2020, 11:36:28 »
^ Toivottavasti se lukee tätä foorumia ja toivottavasti hänestä tuntuu tosi pahalta. Minustakin tuntui (mutta sillähän ei ole mitään väliä sillä en kuulu vähemmistöön) Mutta tuskin hän lukee tätä foorumia koska kyseessä ei ollut huora. Mä kyllä haukuin sen valehtelevaksi lehmäksi päin naamaa, joten älä ole huolissasi, hän tietää aivan varmasti mitä mieltä asiasta olen.

Olen aina erittäin suorapuheinen eli se mitä puhun ns. selän takana niin sen saman asian ilmoitan päin naamaa.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #57 : Huhtikuu 24, 2020, 11:39:08 »
Tuosta mä olen Liftin kanssa samaa mieltä. Valehtelevat ihmiset on pohjasakkaa ja alinta saastaa.

Tämä harrastus (toisille ammatti) vaatii kyllä luottamusta molemmin puolin ja yli 70% näkee tämän asian olevan tärkeä, vaikka te ette sitä niin näkisikään.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2020, 11:42:47 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #58 : Huhtikuu 24, 2020, 11:51:06 »
Kertomatta jättäminen ei ole edelleenkään valehtelua.
Kyllä se vaan sitä on edelleenkin. Huijausta, huiputtamista, muunnellun totuuden pitämistä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op? VOL. 2
« Vastaus #59 : Huhtikuu 24, 2020, 11:55:40 »
Tuosta mä olen Liftin kanssa samaa mieltä. Valehtelevat ihmiset on pohjasakkaa ja alinta saastaa.

Tämä harrastus (toisille ammatti) vaatii kyllä luottamusta molemmin puolin ja yli 70% näkee tämän asian olevan tärkeä, vaikka te ette sitä niin näkisikään.

Tuo yli "70%" on edelleen lukema, jonka paikkaansapitävyyttä ei voi todentaa, koska äänestäjiä ei ole ollut edes vielä kovinkaan suurta joukkoa koko ostajakunnasta ja koska monikin (tai sitten yksi ja sama) äänestäjä voi tehtailla itselleen useamman nimimerkin rekisteröitymällä mielikuvituksellisilla nimimerkeillä tälle foorumille saman päivän aikana vain päästäkseen äänestämään tätä lankaa siten, jotta prosentit puhuisivat sellaisen asian puolesta joka ei välttämättä näy ulospäin, jos ei kerro, ja jota palveluntarjoajien ei ole tarpeen kertoa, jos kokee yksityisyyden osalta parhaakseen.

Ja kyllä, toivon minäkin, että mahdollisimman moni lukee tulevaisuudessa tätä keskustelua ja sitä millaisella numerolla joihinkin yksittäisiin ihmisiin tutustutaan. Se jonkun tarkoittama "lehmä" saattaa jonkun muun mielestä olla aivan ihastuttava, sympaattinen, ystävällinen ja muutenkin kaikin puolin sivistyneen aikuismainen jonkun toisen ihmisen silmään. Mutta jokaisellahan on tietysti ne omat mielipiteensä enkä niitä edelleenkään voi tietenkään väheksyä. :)