Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Vakkari ryöstettiin tänään  (Luettu 4984 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #20 : Huhtikuu 21, 2020, 18:32:28 »
Ei meidän nyt ole hyödyllistä täällä spekuloida, tekikö kollega jotain väärin vai ei. Hän on kuitenkin uhri tässä ja näin voi käydä kenelle tahansa joka tapauksessa. Tsemppiä kollegalle ja toivottavasti hän löytää apua tilanteeseen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #21 : Huhtikuu 21, 2020, 18:38:33 »
Ryöstetystä varmaan tuntuu hyvältä kun täällä arvaillaan asioita ja kehutaan miksi tuo ei olisi sattunut omalle kohdalle. Tässä kohtaa sitä empatiaa nyt tarvittaisiin.

Olen ajatuksissani uhrin kanssa. Toivottavasti on duuneista perillä oleva lähipiiri joka tukee.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #22 : Huhtikuu 21, 2020, 18:39:54 »
Voin kokemuksesta kertoa et kaikki perseilevät kusettajat ei oo äänestä tunnistettavissa, voivat olla oikeinkin herrasmiesmäisiä. Itsekin oon tarkka ketä otan, vaadin puhelut yms ja silti oon päässyt "oppirahat" maksamaan aikoinani. En yhtään tykkää jos ruvetaan uhria syyllistämään, vaikka tekisit kaikki niin oikein ja hyvin ja varovasti kuin vaan voit niin silti saattaa osua se paska tuulettimeen. Syy on tekijän, ei uhrin.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #23 : Huhtikuu 21, 2020, 18:40:19 »
Olet oikeassa, että ei täällä väärin tekemisen spekuloinnilla välttämättä mitään voiteta. Mutta silti on mielestäni hyvä tulevien katastrofitilanteiden ennaltaehkäisemiseksi tai ainakin niiden tapahtumisen hankaloittamiseksi käydä läpi sellaisia kestävän kehityksen toimintastrategioita, joilla voidaan luoda turvaa jatkossa paremmin, ettei vastaavaa tilannetta pääse ainakaan liian helpolla syntymään.

Olen kai minäkin sitten kauhukakara ja hirviö sekä uhrin syyllistäjä nyt ilmeisesti, kun tällaisia asioita tulee mieleen ottaa edes puheeksi, kuten palveluntarjoajan turvallisuustekijöiden parantamisen pohtiminen... :D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #24 : Huhtikuu 21, 2020, 18:46:24 »
Olet oikeassa, että ei täällä väärin tekemisen spekuloinnilla välttämättä mitään voiteta. Mutta silti on mielestäni hyvä tulevien katastrofitilanteiden ennaltaehkäisemiseksi tai ainakin niiden tapahtumisen hankaloittamiseksi käydä läpi sellaisia kestävän kehityksen toimintastrategioita, joilla voidaan luoda turvaa jatkossa paremmin, ettei vastaavaa tilannetta pääse ainakaan liian helpolla syntymään.

Olen kai minäkin sitten kauhukakara ja hirviö sekä uhrin syyllistäjä nyt ilmeisesti, kun tällaisia asioita tulee mieleen ottaa edes puheeksi, kuten palveluntarjoajan turvallisuustekijöiden parantamisen pohtiminen... :D

Sen keskustelun paikka ei ole kuitenkaan tällä foorumilla.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #25 : Huhtikuu 21, 2020, 18:51:22 »
Olet oikeassa, että ei täällä väärin tekemisen spekuloinnilla välttämättä mitään voiteta. Mutta silti on mielestäni hyvä tulevien katastrofitilanteiden ennaltaehkäisemiseksi tai ainakin niiden tapahtumisen hankaloittamiseksi käydä läpi sellaisia kestävän kehityksen toimintastrategioita, joilla voidaan luoda turvaa jatkossa paremmin, ettei vastaavaa tilannetta pääse ainakaan liian helpolla syntymään.

Olen kai minäkin sitten kauhukakara ja hirviö sekä uhrin syyllistäjä nyt ilmeisesti, kun tällaisia asioita tulee mieleen ottaa edes puheeksi, kuten palveluntarjoajan turvallisuustekijöiden parantamisen pohtiminen... :D

Sen keskustelun paikka ei ole kuitenkaan tällä foorumilla.

No kyllä minä sen onneksi tiedän ja onhan FTS-foorumikin meitä varten olemassa.  :)

Kuitenkin näin yleispätevän neuvon, kuten tapaamisten sopimisen puhelimitse ääneen puhumalla, antaisin kenelle tahansa ja millä foorumilla tahansa.

Vai että olen minä edesvastuuton moukka, kun tällaisia tulen puhelleeksi ja vieläpä täysin väärällä foorumilla? Ja minulla ei varmaankaan ole arviointi- ja harkintakykyäkään tällaisissa asioissa, jos joku haluaa sen vielä tähän erikseen alle vahvistaa...? :D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2020, 18:55:33 »
^ Ei tässä nyt sun tarvitse enää uhriutua :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2020, 19:01:27 »
^ Eikä minun tekstejäni ole aina pakko moralisoida. Ja anteeksi vain, jos minusta on huokunut moralisoiva kuva jossakin muodossa, sillä en ole halunnut tieten tahtoen tarkoituksella antaa sellaistakaan leimaa itsestäni...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkari ryöstettiin tänään
« Vastaus #28 : Huhtikuu 21, 2020, 19:28:34 »
Tämä on tuuripeliä. Tapaamista sopiessa ei koskaan voi tietää, mitä tuleman pitää (ei, vaikka kyseessä olisi vanhakin tuttu). Jos mätämunat olisi mahdollista karsia joukosta jo ennen tapaamista, niin silloinhan kokeneille ei tehtäisi koskaan ohareita.
Eläkkeellä.