Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kimb2b  (Luettu 2037 kertaa)

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kimb2b
« : Syyskuu 07, 2025, 00:31:20 »
REssä oli ilmoitus. Ei ole juuri nyt. Mutta, tuolla nimimerkillä oli vielä muutama päivä sitten Espoossa.

Tuttu mesta, helppo autoilijalle.

Helpot ohjeet saapumiselle, hyvä viestittely.

Kaunis kuvien mukainen nainen ovella vastassa. Ei mitenkään vokaali, vähän pidättyväinen mutta kohtelias ja huomioonottava asenne.

Mitään ruuneperiosaston tarinaa hänestä en kuitenkaan pysty rustaamaan koska kaikkineen suoritus oli melko tekninen. Sellaiseksi oikein hyvä mutta jotain siitä jäi puuttumaan.

Olin sopinut owon ja anaalin jotka molemmat kohtuulliseen lisähintaan olivat tarjolla. Homma alotettiin pilluun ja ryppyreikään ihan hyvällä tutustumisella, sormetuskin molempiin oli ok. Ihan ok owo tarjoiltiin myös.
Ohjailu anaaliin sen jälkeen oli määrätietoista. Ja hyvältähän se näytti ja tuntui. Kumin vaihto ja pilluhommiin. Sekin tuntui oikein hyvältä. Doggya ja lähäriä kokeiltiin molempiin reikiin.

Negaa siitä että pillupanon jälkeen olis pitänyt taas vaihtaa kumia jos olis halunnu vielä peppureikää ja se ei oikein tuntunut enää sopivan. Keskustelua käytiin hygieniasta ja jottei fiilis olisi mennyt ihan täysin, tykittelin sitten lähäristä pillua maaliin asti.

Missään tapauksessa ei huono kokemus mutta vähän säätämistä kuitenkin. Mukava tyttö ja nätti. Perse oli tiukka ja kuten ilmoituksessaankin sanoo, kovin isoa ei huoli sinne ottaa. Omani kelpasi. Pillukin antoi hyvää vastetta.

Voisin mennä uudestaankin kun nyt tiedän rajoitukset anaali/pillu hygienian suhteen.

Joku voisi kenties valottaa mulle mitä riskiä naiselle on siinä että nai pillun jälkeen peppureikää samalla kumitetulla pampulla? Itse en ymmärrä. Tilanteessa vaikutti vain selittelyltä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2025, 00:36:18 kirjoittanut Jaatinen »

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kimb2b
« Vastaus #1 : Syyskuu 07, 2025, 06:45:42 »

Joku voisi kenties valottaa mulle mitä riskiä naiselle on siinä että nai pillun jälkeen peppureikää samalla kumitetulla pampulla? Itse en ymmärrä.

Virtsatietulehdukset. Työkyvyn menetys joksikin aikaa.
Sairaspäivärahaa ei saa jos ei ole yrittäjä.

Naisen virtsaputken pää on lähellä emättimen sisäämenoaukkoa.
Kun penis käy ensin pepussa - jossa omanlainen bakteerikanta- ja sen jälkeen pilluun samalla kumilla. Sohaisee virtsaputken päätä oikeaa reikää etsiessä, silloin ne väärät bakteerit pääsee virtsaputkeen ja pahimmassa tapauksessa tulehdus munuaisiin asti.

Nimim. Ei kiva tunne kun lantiota polttaa ja virtsassa on verta.
Kokemusta on.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa ugeli77

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 07, 2025, 07:36:48 »
Aloittaja tiesi tämän mutta kysyi eri asiaa, eli pillusta anaaliin, sen haittoja tiedustellaan. Kiinnostaa itseänikin, yleensä tuossa kohtaa saa mennä samalla kumilla

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Syyskuu 07, 2025, 11:40:31 »
Taasko käsitin ketjun kysymyksen väärin.  :laught:  ei ole ensimmäinen kerta.

Toisinaan miehet seikkailevat edestakaisin molempien reikien välillä.
Jos olisikin varma siitä, että vain pillusta peppuun eikä muuta niin kumia ei varmaan tarvitse vaihtaa.
Varmuus kuitenkin paras. Voiko mieheen luottaa kun on kiimassa.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Syyskuu 09, 2025, 12:03:09 »
Niinno mulla muna souti lähärissä pimppiä kun kysyin onko ookoo vaihtaa tästä kakkosen puolelle. Ei pitänyt olla silleen riski siinä kohtaa mutta ei käynyt. Ihmetytti. Toisin päin asia täysin ymmärrettävä tietenkin.