Viihde ja kevennykset > Pelit
Yleisurheilun MM-kisaveikkaus 2025???
jan#91:
Totta kai kiinnostaa, kiitokset jo ennakkoon järjestelymestari joey_t 👍
MariaEnkeli:
Ilmoittaudun vahvaksi ennakkosuosikiksi voittokamppailuun! Voiko kaikkiin vastata Armand Duplantis?
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Syyskuu 06, 2025, 14:12:45 ---Ilmoittaudun vahvaksi ennakkosuosikiksi voittokamppailuun! Voiko kaikkiin vastata Armand Duplantis?
--- Lainaus päättyy ---
Mikäs siinä? Saat varmaan tuolla vastaussetillä saman määrän pisteitä kuin minä omallani.
Olen jo tehnyt kysymyssarjan valmiiksi mutta koitan vielä katsoa että kaikki on kelvollisia eikä kysytä mitään hankalasti tuomaroitavaa. Samalla odottelen josko Villerius ottaisi yhteyttä ja keksisi muutaman nokkelan kysymyksen. Näillä näkymin postaan kysymykset huomenna aamulla.
lantti:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Syyskuu 06, 2025, 14:12:45 ---Ilmoittaudun vahvaksi ennakkosuosikiksi voittokamppailuun! Voiko kaikkiin vastata Armand Duplantis?
--- Lainaus päättyy ---
Seiväs tuntuu olevan mieleen :blowjob: :behind:
Hyvä idea, olen mukana!
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Syyskuu 06, 2025, 10:50:07 ---Yleisurheilun MM-kisat järjestetään tänä vuonna Tokiossa 13.9-21.9. Tiedustelen riittääkö kiinnostusta kisaveikkaukseen? Mikäli tähän ketjuun tulee vähintään neljä myöntävää vastausta ensi tiistaihin mennessä niin järjestän kisan.
--- Lainaus päättyy ---
Kiinnostusta riittää kyllä, tosin tietoa puuttuu yleisurheilusta - joka tapauksessa osallistun, jos tämmöinen järjestetään :drinking:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta