Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie  (Luettu 15709 kertaa)

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: HELSINKI- nuori vaalea kiltti kaunotar Amélie
« Vastaus #20 : eilen kello 16:43:12 »
Itse koitin kymmenillä eri sähköpostista ottaa yhteyttä, mutta aina hiljeni ekan esittelyviestinsä jälkeen  :-[

On se hyvä että tällekin epäillylle vihdoin saadaan julkinen tunnustus että tätä tehdään. Tuskin olet ainoa.

No mutta, en minä tätä nyt ihan tosissaann kirjoitellut vaan hiukqn liioittelin ;D sen haluan vielä mainita, että viestini ovat aina asiallisia ja ytimekkäitä, joten jos kyse on Amelien vaistoista suodattaa oharitapauksia, niin pahasti metsään ollaan menty. Kaikille muille mimmeille mennyt samat viestit ja treffit saatu sovittua vaivattomasti  ???
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : eilen kello 16:54:57 »
Itse koitin kymmenillä eri sähköpostista ottaa yhteyttä, mutta aina hiljeni ekan esittelyviestinsä jälkeen  :-[

On se hyvä että tällekin epäillylle vihdoin saadaan julkinen tunnustus että tätä tehdään. Tuskin olet ainoa.

No mutta, en minä tätä nyt ihan tosissaann kirjoitellut vaan hiukqn liioittelin ;D sen haluan vielä mainita, että viestini ovat aina asiallisia ja ytimekkäitä, joten jos kyse on Amelien vaistoista suodattaa oharitapauksia, niin pahasti metsään ollaan menty. Kaikille muille mimmeille mennyt samat viestit ja treffit saatu sovittua vaivattomasti  ???

No vaikka liiottelit, niin kuinka monella sähköposti osoitteella kiusasit tyttöä..

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : eilen kello 17:01:21 »
Ei oo tullu vastausta vielä. Oliko normaali hintainen?

Ihan normi hinnoittelut.

30 min – 130 €
45 min – 190 €
60 min – 250 €
90 min – 370 €
120 min – 500 €

Peppuseksiä ja roiskaavaa seksiä ei tarjolla. Kaikki maksu käteisellä.
Sain hiukan erilaisen hinnaston.
Ilmeisesti kysyntää on.
• 30 min – 150€

• 45 min – 220€

• 60 min – 280€

• 90 min – 400€

• 120 min – 550€

Ei nuolemista, ei kielareita.

Tuo hinnasto ei yllätä ulkonäkö/ikä -kombo huomioiden, mutta kiitos Terence Hillin kumppanille päivityksestä. On näköjään oma seksisaitteilu alkanut tästä ketjusta syksyllä, mutta jos Amélieta ei olisi saanut kielareilla suudella, niin ei harmita aikanaan ohi mennyt tapaaminen. Nuolemisesta nyt en olisi (PT:n kanssa) muutenkaan niin välittänyt.

Ei suutelukaan aina ole mulle hupakoiden kanssa mikään välttämättömyys, mutta mitä nätimpi tapaus, niin sitä tärkeämpää se on. Melkein yhtä tärkeää kuin paneminen. Ja kun vauhtiin pääsee, niin kieli pitää saada mukaan.