Ja siis
Ts Angien olen kerran tavannut.
Hän otti vastaan korkeissa koroissa, tiukka ihon myötäinen mekko päällä. Pusujen kera vastaanotto. Ei kiirettä yleisesti. Joskin oisin voinut sanoittaa ennen tapaamista paremmin että haluaisin nautiskella hänen lookista vaatteet päällä hieman pidempään koska se meni taas siihen että heti suihkusta tullessa ->
ota vaatteet pois ja samassa hän repäs mekon pois ja alkoi runkkaa kulliaan juhlakuntoon ja ohjasti mua imemään. Sinänsä fine mutta oisim mielummin hivelly kroppaa mekon päältä ja alta ja ihastellut näkymiä kaikessa rauhassa ennen sänkyyn siirtymistä.
Noh siinä heti kyllä tajusin että okei kulli on ns normi kokoinen eikä tyyliin 17-18cm.
Mutta kaunis kapistus josta maistoi miedon precumim heti kättelyssä.
Mentiin kuitenkin rauhakseen varmaan eka 20min suutelua ja vuoroin mela mun suussa tai kurkussa. Ei siihe yli 15cm kullia tarvi että alkaa isolla miehellä kurkussa tekee pahaa kun tyty painaa väkisin ns vähän liian syvälle. Eli pohjaan. Pystyisin ottamaan ns pohjaan asti jos lämmiteltäis kunnolla ja ohjais sopivasta kulmasta eikä sit lähtis ryskyttää himoissaan.
Noh panemaan pääsi ja pääsikin kiimassa työstämään vapaasti mitem halusi koska ihan ei koko riitä itselle. Mutta kyllä se silti tietysti ihan hyvältä tuntuu.
Koko tuntia en litteroi, mut lopetuksesta voi sanoa että hän halusi meidän tulevan samaan aikaan ja molemmilta tuli melkoinen lasti. Itsellä lensi pitkin poikin maaten alavatsasta oman pään yli sängyn peitteelle ja angie laski varmaan 3 ruolalusikallista naamalle/suuhun.

sitä tuli sen verran etten ihan ollut valmistautunut määrään joten joutu kurlaamaan kaulalle.
Tämän jälkeen kiireettömät ajatuksen vaihdot yleisesti suomen trans skenen surkeasta tarjonnasta. Yöhön hyvillä mielin. Varmaan pitää joskus ottaa uusiksi.