Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Kenen kanssa koronakaranteeniin?

<< < (6/7) > >>

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Huhtikuu 19, 2020, 13:33:26 ---Oli pakko tehdä vaikea valinta monesta hyvästä vaihtoehdosta ja valitsin Venlan. Välillä sitä vaan kaipaa kaikkea naisten välistä juttua. Venlalle Proseccoa ja mulle shhamppanjaa ja vertailisimme meidän merkkilaukku-kokoelmia.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kivoja miehiäkin oli listalla, mutta valitsin kumminkin Venlan  :-* Tää Anninan suunnitelma oli niin huippu, että pakkaisin pari merkkilaukkua täyteen shhhhampanjaa ja lyöttäytyisin seuraan  ;D

Lifti:
Luulen että meillä ei Venlan kanssa loppuisi jutut kesken ja mulla on aika monta eri variaatiota makaronilaatikosta. Uusimmassa hitissäni kielen päällä tanssii ensin leikkisästi makea kunnes tulinen helvetti räjähtää valloilleen.

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Huhtikuu 19, 2020, 23:43:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Huhtikuu 19, 2020, 13:33:26 ---Oli pakko tehdä vaikea valinta monesta hyvästä vaihtoehdosta ja valitsin Venlan. Välillä sitä vaan kaipaa kaikkea naisten välistä juttua. Venlalle Proseccoa ja mulle shhamppanjaa ja vertailisimme meidän merkkilaukku-kokoelmia.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kivoja miehiäkin oli listalla, mutta valitsin kumminkin Venlan  :-* Tää Anninan suunnitelma oli niin huippu, että pakkaisin pari merkkilaukkua täyteen shhhhampanjaa ja lyöttäytyisin seuraan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tytöt! <3
*latoo lisää Proseccoa jääkaappiin*

Alan toivomaan hiljalleen et jos tän vois toteuttaa jonkinlaisina ryhmäkaranteenina...kunkun...muuten mä oon vuoden putkeen karanteenissa jos jokaisen kaa erikseen...tulee tooosi pitkä karanteeni - toisaalta, voi se olla sitäkin antoisempaa! ;D

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 20, 2020, 19:00:01 ---Luulen että meillä ei Venlan kanssa loppuisi jutut kesken ja mulla on aika monta eri variaatiota makaronilaatikosta. Uusimmassa hitissäni kielen päällä tanssii ensin leikkisästi makea kunnes tulinen helvetti räjähtää valloilleen.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä. Mä en oo vieläkään saanu maistaan sun herkkumakaronilaatikkoa. *pihtari*

Zorbas:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Huhtikuu 19, 2020, 13:51:58 ---Naureskelin tässä sitä, että miten kauan karanteenissa Venlan kera menee ennen kuin nalkutus alkaa... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kui? Venla vaikuttaa fiksulta ja mukavalta naiselta. Miksi ihmeessä sille pitäisi nalkuttaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta