Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thai hieronnat ja taudit
sami40:
kyllähän thaimaassa on melkoset tauti tilastot ,mut onneksi kuullut vain joistakin harvoista tapauksista suomessa.ja silloinkin tartuttaja oli suomalainen mies🤔yleensä thaikut on ahkeria kumin kuluttajia onneksi👍sanoisin et turvallisempaa on käydä heidän luona mitä muiden ulkomaalaisten🤔👍
Vikingo:
Thaimaassa sai freelancereiden kanssa olla itse se kuka piti huolen kumin käytöstä, mutta Suomessa ovat kyllä järjestäen hyvin tarkkoja kaikesta hygieniaan liittyvästä.
Makkonen:
Ennen koronaa ja ukrainan sotaa, suomessa vieraili hyvinkin paljon näitä hierontapaikan omistajien/hierojien "sisko/serkkutyttöjä", mutta lippujen hinnat noussu liikaa ja näitä ns. uusia tyttöjä ei enää näy samaan malliin.
99% varmuudella nämä täällä olevat hieroja thaikut on tautivapaita verrattuna muuhun tosi eskon tms. ilmoitusten suhteen.
Ja kuten yllä mainittiin edes owoa on hyvin harvalla tarjolla jos löytää ollenkaan.
Antzu:
JM 96
Kyllä thaikut on varovaisia yleisesti ottaen, kuten aikaisemmat kirjoitukset kertovat ja kuvailevat mitä b2b on heidän palveluissaan.
Hierovat ja hinkkaavat vartalolla ja kumia käyttävät jos pidemmälle mennään. Ole huoleti !
Jos jokin joskus mietityttää on patjat lakanoineen, niitä ei kyllä varmaan ihan jokaisen asiakkaan jälkeen vaihdeta.
Eli kunnon suihku pesuineen ja vaatteet pesuun käynnin jälkeen ;)
Menet vaan kohti uusia seikkailuja!
sami40:
nuo patjat ja lakanat on kyllä vähän sellasia että joku hoitaa ne joku ei🤔minun vakiopaikassa on lakanoiden alla vedenpitävät suojalakanat ettei patjat mene pilalle👍ja yleensä koittavat laittaa alle ison pyyhkeen kun touhu alkaa mut lakana vaihdetaan kerran päivässä tai useammin jos enemmän asiakkaita.mutta olen nähnyt paikkoja jossa lakanoissa vähän läikkiä ja jopa ruskeita raitoja😂🤣nämä ollut ns oma asunnoissa voi olla ettei ole vaihtolakanoita eikä pesukonetta🤔😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta