Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Poistunko foorumilta?
Turskapappa:
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Huhtikuu 19, 2020, 18:01:48 ---^ Eikös -80 luvulla tunnistanut erään kansan ryhmän kun oli Nmt,hiv ja BMW
Meinaan jupit.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Näyttää Nezztori, että sinäkin alat olla pappa. Vain me muistamme moiset kirjainyhdistelmät :D
Kuningatar Perse:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Huhtikuu 19, 2020, 18:49:08 ---Mut nyt mä oon jo jumissa tossa ARP:ssä...
Heittääks jengi tänne nyt vaan random kirjainyhdistelmiä? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on Venla ikätesti, sinulla raja menee NMT:n ja ARP:n välissä :D
(Ja jos joku ei hoksaa, niin nämä tarkoittavat "Aah, Rupinen Pippeli", "Nuole Minun Tamponini" ja "Gutaa Sukka-Mehua". Ei kestä kiittää.)
Vieras0217:
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Huhtikuu 19, 2020, 19:12:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Huhtikuu 19, 2020, 18:01:48 ---^ Eikös -80 luvulla tunnistanut erään kansan ryhmän kun oli Nmt,hiv ja BMW
Meinaan jupit.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Näyttää Nezztori, että sinäkin alat olla pappa. Vain me muistamme moiset kirjainyhdistelmät :D
--- Lainaus päättyy ---
Näköjään on vuodet vierineet turhankin nopeasti :D
Vieras0217:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Huhtikuu 19, 2020, 19:14:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Huhtikuu 19, 2020, 18:49:08 ---Mut nyt mä oon jo jumissa tossa ARP:ssä...
Heittääks jengi tänne nyt vaan random kirjainyhdistelmiä? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on Venla ikätesti, sinulla raja menee NMT:n ja ARP:n välissä :D
(Ja jos joku ei hoksaa, niin nämä tarkoittavat "Aah, Rupinen Pippeli", "Nuole Minun Tamponini" ja "Gutaa Sukka-Mehua". Ei kestä kiittää.)
--- Lainaus päättyy ---
No voehan rähmä! Mä Oon aina luullut niiden tarkoittavan ihan muuta.. 😁
Kuningatar Perse:
Ai jaa :o Mitäs sinä sitten tarkoitit silloin, kun yhdessä muisteloimme vanhoja hyviä aikoja, ja sanoit ikävöiväsi sitä miten sinulla oli tapana olla palveluntarjoajiin yhteydessä ARP:llasi? Tai kun yhdessä ihmettelimme, miten GSM:n rantautuminen jokapäiväiseen kuluttajakäyttöön mullisti suomalaisen seksikaupan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta