Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pois foorumilta  (Luettu 5047 kertaa)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #20 : Huhtikuu 17, 2020, 15:02:09 »
^^^Jokunen, olit ensimmäisiä ja ainoita järkeviä ihmisiä, jotka otti koronan vakavasti heti alussa. Muut heinähatut täällä olivat sitä mieltä, että pikku flunssa se vaan on, vaikka Keski-Euroopassa kuoli satoja ihmisiä päivässä. Pahinta mitä voi tapahtua, on saada koronavirus joltain väliinpitämättömältä rappahousulta, joka ei tiedä kantavansa taudin oireetonta muotoa, ja on näitä hällä väliä-tyyppejä riittää, joita mitkään suositukset auta tai estä. Rappahousujen päätä ei järki pakota. Ja siksi elevät, kuten ennenkin eivätkä tee mitään eri tavalla, kun ovat täysiä idiootteja. Mutta ovat sentään saaneet elinikäisen kirouksen: tyhmyyden, joka onneksi kestää koko elämän, ja luojan kiitos, siitä rankaistaan elämässä aika usein.  :D       
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2020, 15:08:06 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2020, 15:05:41 »
Katotaan sitten äänten perusteella mihin toimenpiteseen ryhdytään. ;)  Vai ryhdytäänkö mihinkään.

Itsensäjohtamistaidot laahaa vaiko ei...? Luulin, että se oma äänesi olisi se painavin ja viimeinen sana tässä asiassa. ;D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #22 : Huhtikuu 17, 2020, 15:12:26 »
Ei täältä minnekään lähdetä ennen kuin on se ensimmäinen rapsa kirjoitettu.  ;D

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2020, 15:20:56 »
Ei täältä minnekään lähdetä ennen kuin on se ensimmäinen rapsa kirjoitettu.  ;D

No en viitsi enää muistella jotain vanhoja hupakko käyntejäni ja uusista käynneistä ei ole tietoakaan. Joten joudutte sitten ilmeisesti minua vielä kestämään jonkin aikaa. Ellei sitten ukko ylijumala toisin päätä. Tai jumalatar? <---- ei ole kettuilua ketään tiettyä ryhmää kohtaan. :)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #24 : Huhtikuu 17, 2020, 20:13:45 »
Ei sua kukaan ole saitilta pois ajamassa. Ellet itse anna siihen aihetta hölmöilyillä.  🤪
Vapaaehtoinen poistuminen on tietysti sallittu.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #25 : Huhtikuu 17, 2020, 23:46:18 »
Ei täältä minnekään lähdetä ennen kuin on se ensimmäinen rapsa kirjoitettu.  ;D

No en viitsi enää muistella jotain vanhoja hupakko käyntejäni ja uusista käynneistä ei ole tietoakaan. Joten joudutte sitten ilmeisesti minua vielä kestämään jonkin aikaa. Ellei sitten ukko ylijumala toisin päätä. Tai jumalatar? <---- ei ole kettuilua ketään tiettyä ryhmää kohtaan. :)

Humaltar on sokea. Kännin tulevat pullon henkeä kuuntelevat. No kuhan et ole mikään vasemmisto..., jolta löytyy vihreiden jäsenkortti, olet kuivilla. Maailman parantaminen on parempi tehdä vähemmän sexyllä saitilla, jossa pitäisi puhua pääasialle siitä, mistä on puute.  :P
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #26 : Huhtikuu 19, 2020, 15:33:30 »
Bye bye kusipäiset Valaat sun muut mummot! Sekä heidän persettään nuoleskelevat niin sanotut modet tällä forkalla! Pitäkää tunkkinne ja olkaa onnellisia!!! Minä poistun tämän viestin myötä teidän vaivoistanne. Jatkakaa samaan malliin kuin tähänkin asti!

PS. Venla valas et takuulla edes tiedä kuka  minä oikeasti olen. Et tunnistaisi minua jokuseksi vaikka nyt tulisin sun luona käymään. Et nimittäin tunne minua tällä nimellä!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #27 : Huhtikuu 19, 2020, 15:39:32 »
Bye bye kusipäiset Valaat sun muut mummot! Sekä heidän persettään nuoleskelevat niin sanotut modet tällä forkalla! Pitäkää tunkkinne ja olkaa onnellisia!!! Minä poistun tämän viestin myötä teidän vaivoistanne. Jatkakaa samaan malliin kuin tähänkin asti!

PS. Venla valas et takuulla edes tiedä kuka  minä oikeasti olen. Et tunnistaisi minua jokuseksi vaikka nyt tulisin sun luona käymään. Et nimittäin tunne minua tällä nimellä!

Näille valaiksi kutsumillesi olet kuitenkin vapaaehtoisesti vuosia rahojasi kiikuttanut. Kuulostaa järjettömältä.

Mutta kaikkea hyvää!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #28 : Huhtikuu 19, 2020, 15:39:52 »
^^
Jokainen lähtee tyylillään...
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #29 : Huhtikuu 19, 2020, 15:51:52 »
Bye bye kusipäiset Valaat sun muut mummot! Sekä heidän persettään nuoleskelevat niin sanotut modet tällä forkalla! Pitäkää tunkkinne ja olkaa onnellisia!!! Minä poistun tämän viestin myötä teidän vaivoistanne. Jatkakaa samaan malliin kuin tähänkin asti!

PS. Venla valas et takuulla edes tiedä kuka  minä oikeasti olen. Et tunnistaisi minua jokuseksi vaikka nyt tulisin sun luona käymään. Et nimittäin tunne minua tällä nimellä!

Kyllä tunnistaisin. Mutta tuosta avautumisestasi huolimatta mä en nyt aio alkaa täällä julkaisemaan sun muita tietoja. Koska se ei olisi oikein. Mutta sun pitää lopettaa palveluntarjoajien häiriköinti.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #30 : Huhtikuu 19, 2020, 16:47:47 »
Sehän kilahti täysin  ;D Äänestin ihan sama, mutta voi olla parempi että lähteekin häiriköimästä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #31 : Huhtikuu 19, 2020, 17:51:50 »
Ihmisen elämä on niin vaikeeta.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #32 : Huhtikuu 19, 2020, 18:10:22 »
Hieman ihmetyttää jos kerran monasti on pyydetty lopettaa häiriköinti niin mikä sen ymmärtämisessä on niin h....tin vaikeaa?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #33 : Huhtikuu 19, 2020, 18:26:05 »
Joo, jos joutuisin pohtimaan, että poistuisinko ja varsinkin järjestämään siitä äänestyksen, lopettaisin vain kirjoittamisen enkä enää avais forkkaa. En edes kusis tähän suuntaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #34 : Huhtikuu 19, 2020, 19:20:37 »
Oho! Olenko minäkin Mode kun nuolen jumalaisten huorien perseitä?  :o Wau!

Jos intternetti on näin ikävä paikka, niin miksi täällä sitten pitää olla? ;D Kyllä draama välillä kivaa on, mutta tosi maailma ja internet eivät ole sama asia ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #35 : Huhtikuu 19, 2020, 19:42:25 »

Kyl mä oon ajatellu että sitten kun poistun täältä niin hoidan ilotulituksen Ratinan rantaan ja ehkä amupusen jokusen hätäraketinkin. Putkaanhan siitä leikistä varmaan joutuis ja mut sitte ku lehdessä lukee että "ihme epeli keekoili pyyhelanteilla Ratinassa, ampui raketteja taivaalle ja jakoi ruusuja naisille." niin tiedätte ettei mua täällä enää näy.😊

 


 
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pois foorumilta
« Vastaus #36 : Huhtikuu 20, 2020, 06:02:01 »
JokunenJ lähti sitten niin kuin Annikki Tähti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant