Ihana 😍
Uutiset:
Ne on kirkkaan siniset mut kiitti iPhone kun et saanut väriä näkymään kivasti, grr (ei toki valaistuksen vika vai mitä) 😁
Ei ripsaria, mut eyeliner. Viimeksi kosmetologi taas kehui mun luonnollisia ripsiä kun pigmentoi lisää eyelineria hihi
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, niin nähdä voi sen kauneuden. Niin viaton kun katse on, voi nähdä sateella auringon.
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, niin nähdä voi sen kauneuden. Niin viaton kun katse on, voi nähdä sateella auringon.Viaton on katse mutta onko hiukan suruinen myös?
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, niin nähdä voi sen kauneuden. Niin viaton kun katse on, voi nähdä sateella auringon.Oih, kaunis katse
Työmeikki ja alkava sibeliusryppy. 😏
Mun silmistä 💚 näköjään heijastuu vastapäinen talo ja omat kädet kun otin kuvaa ikkunan edessä 😄.
Mun silmistä 💚 näköjään heijastuu vastapäinen talo ja omat kädet kun otin kuvaa ikkunan edessä 😄.
On tämä kyllä jännä, että en ole tunnistanut tuttuja kasvoja pelkän silmän perusteella.🤔
Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, niin nähdä voi sen kauneuden. Niin viaton kun katse on, voi nähdä sateella auringon.
Ne on kirkkaan siniset mut kiitti iPhone kun et saanut väriä näkymään kivasti, grr (ei toki valaistuksen vika vai mitä) 😁
Ei ripsaria, mut eyeliner. Viimeksi kosmetologi taas kehui mun luonnollisia ripsiä kun pigmentoi lisää eyelineria hihi
Työmeikki ja alkava sibeliusryppy. 😏
On tämä kyllä jännä, että en ole tunnistanut tuttuja kasvoja pelkän silmän perusteella.🤔
Rillit hämää 😘. Tai siis se, että ne puuttuu tästä.
Rillit hämää 😘. Tai siis se, että ne puuttuu tästä.
No silmälasit tosiaan tekee silmistä hieman eri näköiset. En mä silti Juliaakaan olisi tunnistanut silmästä.😄