Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ida Jäälissä  (Luettu 5116 kertaa)

Poissa Oulun cowboy

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Ida Jäälissä
« : Huhtikuu 16, 2020, 08:25:58 »
Onko kukaan käynyt hänen luonaan, kommentteja. Uusi nimi naapurisivulla

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2020, 09:05:52 »
En ole käynyt, mutta hänellä näyttää olevan  neljä muutakin ilmoitusta.  Hiukan epäilyttäviltä vaikkuttavat ilmoitukset!? Lisäksi hänellä on vielä kolme muutakin ilmoitusta Raisa.Ravakka.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2020, 09:10:48 kirjoittanut JokunenJ »

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2020, 09:13:52 »
On ihan validi ja avarakatseinen tapaus  :)

Todella mukavaa kyytiä parhaimmillaan, mutta siis, tekstiensä mukainen Nainen!

Hiukan erilaiset tapaamisajat ja paikat, mutta on kaiken arvoista.


Poissa Oulun cowboy

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2020, 11:45:59 »
Kiitoksia vastauksista

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5265
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2020, 12:33:14 »
Mulla on yksi kokemus. Asuntoautossa Jäälissä, ehkä parisen vuotta sitten, olisiko kello ollut keskiyön paikkeilla.

Ulkoisesti nainen on ihan jees. Ei nyt varmaankaan katseita kääntävä kaunotar mutta siis ihan jees, ihan pantavan näköinen, kurvikaskin. Ja nyt tulee miinusta varustettuna huomautuksella siitä että en tiedä toimiiko hommat kyseisen naisen kanssa näin yleensäkin vai onko yksittäistapaus.

Nainen haisi viinalta. Ryyppäsi samalla kun odotteli pokaa käymään. En tykkää. Vielä isompi miinus oli se että kävi ilmi ettei tätillä ole kortsuja, hänen mielestään niitä ei tarvita. Minun mielestä tarvitaan, mahdollisuus muunlaisesta tuli itselleni niin yllättävänä käänteenä että minusta ei ollut sitten mihinkään, ei edes käsipeliin tai muuhun. En alkanut tinkaamaan rahojani edes osittain takaisin vaan poistuin paikalta yhtä kokemusta rikkaampana.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2020, 15:20:06 »
Itselleni sattui varmaan hyvä päivä, tai sitten olin ajoissa liikkeellä kun tyttö oli ihan hyvässä kunnossa :)

Mulle kävi Joey aikoinaam samoin kun sulle ja nykyään omat, hyväksi ja sopivaksi todetut, kumit on aina mukana :)

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ida Jäälissä
« Vastaus #6 : Huhtikuu 18, 2020, 10:25:31 »
Harkitsin käymistä ja kyselin viesteillä. Tapaamiset olisivat onnistuneet vain yöaikaan ja  ilmoituksiakin oli monta yhtäaikaa, eri sijainnilla..

Jätin sitten väliin, koska huonot ajat ja muutenkin epäilyttävän oloinen kuvio. Näitä lukiessa ilmeisen hyvä valinta.

Heikosti on kyllä paikallisia palveluntarjoajia, muuten kuin jotain ongelmatapauksia..