Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: OMA HEMMOTTELUHETKI Oulu  (Luettu 8406 kertaa)

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
OMA HEMMOTTELUHETKI Oulu
« : Tammikuu 26, 2021, 13:41:56 »
Kukaan käynyt testaamassa otsikon mukaisella ilmoituksella ilmoittelevan palveluita? Ite suunittelin käydä loppuviikolla mikäli hänelle sopii?!

Poissa heksu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: OMA HEMMOTTELUHETKI Oulu
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2021, 20:09:57 »
Samaa miettinyt. Olisiko jollain kokemusta?

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2021, 15:00:40 »
Tuli käytyä ja henk.koht ainakin tykkäsin kokemuksesta joka oli minulle ihan uusi. Jännää kun oli kädet ja jalat sidottuna sekä silmät peitettynä niin ei yhtään tiennyt, että mitä tuleman pitää. :)
Menen varmaan uudestaankin.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #3 : Heinäkuu 01, 2021, 14:49:03 »
Tulipas käytyä uudestaankin hemmotteluhetkellä! Kyllä siinä muna sai ihan hyvän käsittelyn. Nyt oli vielä parempi käsittely kuin aiemmin! Tyytyväisenä lähdin paikalta pois!  :headbang:

Poissa Miesmiesvaan

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2021, 00:40:44 »
Mistä tää löytyy?

Poissa katkat

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Heinäkuu 09, 2021, 10:55:09 »
Näyttäisi naapurisaitilla yhä olevan ilmo. Miten vertautuu Oulun thaihierojiin kokeneempien mielestä? Kuulostaa paperilla hieman turvallisemmalta ja tasalaatuisemmalta vaihtoehdolta  :stiletto:

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #6 : Elokuu 23, 2025, 11:24:15 »
Onkos kukaan käynyt viime aikoina tapaamassa tätä kyseistä naista? Ilmeisesti on palveluvalikoima laajentunut siitä kun oon hänet viimeksi tavannut!? Jos olen oikein ymmärtänyt niin saa nykyisin hierontojen yms. lisäksi myös panoja tosin aika korkeaan hintaan!?

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Elokuu 24, 2025, 01:06:53 »
Onkos kukaan käynyt viime aikoina tapaamassa tätä kyseistä naista? Ilmeisesti on palveluvalikoima laajentunut siitä kun oon hänet viimeksi tavannut!? Jos olen oikein ymmärtänyt niin saa nykyisin hierontojen yms. lisäksi myös panoja tosin aika korkeaan hintaan!?

Tää on vissiin toi hieroja Laura tän ketjun aiheena. Ja totta tosiaan naapurista löytyy ilmoitus niin hieronta ilmoituksista, kuin nykyään myös nainen etsii miestä osiosta. Mature Laura nimellä näyttää olevan yhteystiedot. Selvästi sama nainen molemmissa ilmoituksissa. Eli Mien havainto on aivan oikein ja pannakkin saa Lauran kanssa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2025, 01:10:14 kirjoittanut Anders »