Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoaja, mihin hintaan myisit paljaalla?  (Luettu 5857 kertaa)

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoaja, mihin hintaan myisit paljaalla?
« Vastaus #40 : Heinäkuu 26, 2025, 15:06:19 »
Kyllä mä ainakin koen, että ne miehet ketä mä haluan asiakkaaksi ei varmana tulisi enää mulle jos myisin paljaalla vaikka hinta olisi kuinka absurdin korkea.

Sen lisäksi, että ottaisin isoja riskejä oman terveyden suhteen, niin maineeni täysipäisenä, asiallisena ja turvallisena pt:nä menisi aivan totaalisesti ja alettaisi epäilemään mihin kaikkeen olen koukussa kun ottaisin sellaisia riskejä. Paljaalla myyminen olisi turvallisuusriskin lisäksi myös sosiaalinen itsemurha.

Mun on pakko puuttua tähän sanomalla, että en koe, että yhdellä valinnalla urani alkuaikoina (ja kymmenkunta testiä myöhemmin) olisin jotenkin menettänyt maineeni tai tehnyt sosiaalisen itsemurhan. Paljaalla myymiseen liittyy paljon stigmaa ja on totta, että sitä tarjotaan useimmiten tilanteissa, joissa vaihtoehtoa ei ole. On kuitenkin eri asia, että tapaa esimerkiksi yhden asiakaan hintaan X - sen jälkeen odottaa itämisajat ja jatkaa töitänsä normaalisti, kun on testipaperit kädessä, kuin että ottaa joka ikisen liukiuhihnalla.

Suosittelen itsekin menemään seksityöntekijälle, joka tarjoaa touhuja vain suojauksella, mutta en puhuisi pahaa heistä, jotka sitä tarjoaisivat (olettaen, että se tehdään vastuullisesti). Kaikissa asioissa on harmaan eri sävyjä, niin myös tässä.

Ensinnäkin, en tiedä huomasitko mutta kirjoittaessani ensimmäisessä persoonassa puhuin vain itsestäni, en sinusta tai muista palveluntarjoajista.

Ei mun mielestäkään uran alkuaikoina tehtynä tollanen mitään isoa vahinkoa ehkä tekisi, mutta jos minä nyt alkaisin tarjoamaan paljaalla johonkin erikoishintaan niin kyllä minä koen että se olisi jo mainehaitta minulle. Vaikka kuinka tekisi yksittäisinä ja kävisi testeissä jälkikäteen jne niin kyllä se karkottaisi turvallisuuttaan vaalivat asiakkaat kun sellainen tieto alkaisi levitä. Ja se leviäisi kyllä, ei ehkä julkisesti rapsoissa, mutta täällä forkallakin aika vilkkaasti tietyt jakavat tietoa myös yksityisviesteillä.

Jokainen palveluntarjoaja tekee omat valinnat ja omat ratkaisut, ja mun valinta on, että paljaalla en myy vaikka hinta olisi mikä. Ensisijaisesti oman turvallisuuden takia mutta myös asiakkaiden turvallisuuden, ja kyllä, maineeni vuoksi.
💎 Oulu 17.-19.9. 💎

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Heinäkuu 26, 2025, 20:24:56 »
En käy jos pt:n tai pt:n puolison hinnastossa tai palvelutarjonnassa on viiteittä paljaalla myymisestä. Tämä ei ole mikään elinikäinen panna, vaan päinvastoin pitää olla kannustin lopettaa.

Mut toisaalta jos olisin saitin diktaattori / horomafian kummisetähahmo, niin aktiivisesti paljaalla myyviä tai sellaisen perään kyseleviä ei skenessä katseltaisi.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Elokuu 01, 2025, 02:51:08 »
nyt on kyllä mielenkiintoinen kysymys.

ja mä en tiiä että onko siihen oikeasti yhtä ainoaa selkeää vastausta. jos mulla olis PREPpi käytössä sekä asiakas olis käynyt vastikään laajoissa testeissä, niin todennäköisesti hinta olis aika paljon alhaisempi, kuin mitä se olisi, jos joku tulisi ilman mitään ennakointia vastaanotolle ja alkaisi latoa matkalaukullista seteleitä pöydälle.

mutta toisaalta kyse ei ole pelkästään riskistä, vaan ihan siitä, että haluanko mä tuntemattoman ja nimenomaan vieläpä tuntemattoman asiakkaan paljasta elintä ja siemennestettä sisääni (en). kumppanit on kumppaneita, työkaverit työkavereita ja asiakkaat asiakkaita. paljaalla paneminen on sen tason intiimiyttä että jos molemmat ei ole tilanteessa koska ovat töissä, tulee väistämättä olo että nyt on annettu jotakin sellaista mitä ei pitäisi olla tarjolla tälle ihmiselle eikä tästä syystä.

lopulta kuitenkin suurin syy siihenkin miksi mä en tarjoa owoa ei edes ole se tautiriski, vaan se, että mua ällöttää aivan liikaa ottaa paljaana suuhun sellasen ihmisen penis, ketä mä en rakasta. joo, mä oon tämmönen romantikko ::)

vastaan siis että realistisesti asiakkaan tuoreiden negatiivisten testitulosten ja käytössä olevan PREPin kanssa hinta olisi varmaan noin kymppitonnin luokkaa. ilman näitä varmaan noin 40k€. ihan vain siksi että PEPin hakeminen päivystyksestä on ihan uskomaton show, ja sen syömisestä tulee kuukauden pituinen pahoinvointi.
nähdään tampereella! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Elokuu 01, 2025, 03:51:12 »
^ En kyllä kävis PT:llä, jota paljas kehoni ällöttäisi, jonka syy käyttää ehkäisyä ei ole vain turvallisuus, mutta yritys tehdä seksistä mahdollisimman epäintiimiä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : Elokuu 01, 2025, 15:52:12 »
^ En kyllä kävis PT:llä, jota paljas kehoni ällöttäisi, jonka syy käyttää ehkäisyä ei ole vain turvallisuus, mutta yritys tehdä seksistä mahdollisimman epäintiimiä.

no ei huolta hei, en mä muutenkaan halua sua mun asiakkaakseni :)

Poissa dijon

• Hero Member
« Vastaus #45 : Elokuu 13, 2025, 19:11:51 »
Mun on pakko puuttua tähän sanomalla, että en koe, että yhdellä valinnalla urani alkuaikoina (ja kymmenkunta testiä myöhemmin) olisin jotenkin menettänyt maineeni tai tehnyt sosiaalisen itsemurhan. Paljaalla myymiseen liittyy paljon stigmaa ja on totta, että sitä tarjotaan useimmiten tilanteissa, joissa vaihtoehtoa ei ole. On kuitenkin eri asia, että tapaa esimerkiksi yhden asiakaan hintaan X - sen jälkeen odottaa itämisajat ja jatkaa töitänsä normaalisti, kun on testipaperit kädessä, kuin että ottaa joka ikisen liukiuhihnalla.

Suosittelen itsekin menemään seksityöntekijälle, joka tarjoaa touhuja vain suojauksella, mutta en puhuisi pahaa heistä, jotka sitä tarjoaisivat (olettaen, että se tehdään vastuullisesti). Kaikissa asioissa on harmaan eri sävyjä, niin myös tässä.

Muistan kyllä mainoksesi: alles ohne 500e. Kyse ei ole maineesta, mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta naiset, joiden tiedän myyvän tai myyneen parempia palveluita toisille. Tai jotka ruksaavat jo unlockkaamani palvelun pois.

Jos vaikka owo lähtee listalta, se on moro. Sama pätee, mikäli jälkeenpäin kuulen asiasta.

_
dijon on sinappi

Paikalla Mangokisu

• Newbie
« Vastaus #46 : Elokuu 13, 2025, 21:45:37 »
Vaikka rahantarve ylähuulen arpikorjaukseen on suuri, ja toimenpide häämöttää 6 kuukauden päässä ja tiedän, että aika saada rahat kasaan ilman että joudun sitä lykätä ei ole helppoa, mikään hinta ei silti ole sen arvoinen, että joustaisin suojauksesta. Arpikorjaus on tällä hetkellä mulle tosi tärkeää, jotta ei tarvitse mennä maskin kanssa ulos, kuulla uteluja tai käyttää aikaa huulten meikkaukseen koska maski ei ole käytännöllinen monissa tilanteissa saati asiakastapaamisissa (arpeen ei helpolla meikit tartu, etenkään koska huuli on runsaasti liikkuva alue, kettumaista meikata). Olin ennen luonnollinen, meikkinä kevyt eyeliner, vähän huulikiiltoa, sekä luonnollisesti tummat ripset .. ei tarvinnut käyttää tällaista aikaa johonkin hitsin arven peittoon.

Mutta miksi riskeeraisin terveyttäni rahan takia?  Se ei ole sen arvoista. Kumi on käytössä tapaamisilla ja tästä en jousta ⚠️
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2025, 21:53:55 kirjoittanut Mangokisu »
mangokisu

naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
scarlip ~

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Elokuu 15, 2025, 16:39:15 »
Mielenkiintoinen tuo teoria "ei mistään hinnasta" jos nyt ajatellaan että kondomin suojaus on vaikka 99% niin tilastollisesti 1/100 kerrasta on periaatteessa suojaamaton.
Ajatuksen tasolla siis jos 100xasiakas kumilla. Niin riski on sama kuin 1 asiakas ilman.
Voisiko tuo olla jonkun hinnoittelun perusta?
Just thinking. Eli jos nyt 25000€ joku tarjoaa niin moniko sen rahanipun TODELLISUUDESSA lykkää takaisin ja sanoo ei kiitos.
Itse hyväksyisin tarjouksen.
Eikä kenenkään tarvitse tästä kommentista loukkaantua. Just thinking :sheep:

Poissa Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #48 : Elokuu 15, 2025, 18:18:29 »
Lohjan "tätiä" saa painaa paljaalla 60 eurolla, ja jos haluat että nielee sun satsin niin kymppi päälle. Jollain taisi olla 5 miljoonaa toi kipuraja.Valintoja molemmat, ja kovin erilaisia valintoja.

Poissa Avaruusmies

• Full Member
« Vastaus #49 : Elokuu 15, 2025, 18:22:58 »
Lohjan "tätiä" saa painaa paljaalla 60 eurolla, ja jos haluat että nielee sun satsin niin kymppi päälle. Jollain taisi olla 5 miljoonaa toi kipuraja.Valintoja molemmat, ja kovin erilaisia valintoja.

No joo, varmaan tollanen tarjous on pakko heittää, jos haluaa että edes joku tulisi panemaan.

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #50 : Elokuu 15, 2025, 19:05:34 »
Varmaankin on näin. Pointtina oli, että on erilaisia valintoja, miten elämäänsä elää ja ammattiaan harjoittaa.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #51 : Elokuu 15, 2025, 21:34:02 »
Vaikka tämä onkin allekirjoittaneen kohdalla täysin epärealistista (ulkonäköni suojaa tällaisilta ehdotuksilta), niin jäin miettimään tätä. Hinta riippuisi niin paljon siitä tilanteesta ja henkilöstä. Jos joku nainen ehdottelisi paljaalla panemista ja tarjoaisi korvausta, niin hintani olisi niin korkea, että hän ei siihen suostuisi. Tai jos tilanne tuntuisi millään tapaa oudolta/huonolta, niin sama juttu. Mutta toisaalta, jos vaikka joku jollain tavalla tuttu, jonka kanssa olisi jo ollut suojattua seksiä, niin sopivassa tilanteessa hinta olisi nolla. Riskien kannalta käytökseni olisi siis hyvin epärationaalista, mutta noin se varmaankin käytännössä menisi.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #52 : Elokuu 16, 2025, 16:56:31 »
Mielenkiintoinen tuo teoria "ei mistään hinnasta" jos nyt ajatellaan että kondomin suojaus on vaikka 99% niin tilastollisesti 1/100 kerrasta on periaatteessa suojaamaton.
Ajatuksen tasolla siis jos 100xasiakas kumilla. Niin riski on sama kuin 1 asiakas ilman.

mä en kyllä nyt ihan ymmärrä tätä matikkaa. mulla on ollut useita tuhansia asiakastapaamisia, ja yksi ainoa kondomi on asiakkaan virheen vuoksi hajonnut, sen lisäksi yhden kerran kondomi on oman virheeni vuoksi vuotanut lahkeesta. yksi keskeisimmistä asioista töissä mitä mä teen koko ajan on kondomin kunnon ja paikallaan pysymisen tarkkailu. miten se 1% asiakastapaamisista siis on silloin periaatteessa suojaamattomia?

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #53 : Elokuu 16, 2025, 17:32:08 »

mä en kyllä nyt ihan ymmärrä tätä matikkaa. mulla on ollut useita tuhansia asiakastapaamisia, ja yksi ainoa kondomi on asiakkaan virheen vuoksi hajonnut, sen lisäksi yhden kerran kondomi on oman virheeni vuoksi vuotanut lahkeesta. yksi keskeisimmistä asioista töissä mitä mä teen koko ajan on kondomin kunnon ja paikallaan pysymisen tarkkailu. miten se 1% asiakastapaamisista siis on silloin periaatteessa suojaamattomia?

Munkaan matikkapäähän tää ei nyt mennyt mitenkään päin. Kun tää 99% suojaus teho koskee kuitenkin sitä yhtä kertakäyttöistä suojavälinettä, yhdellä seksi kerralla. Eikä niin että 99% suojaus koko paketissa. Voisi muuten sanoa että paketilla, jossa on 10 kortsua on parempi suojausteho kuin 100 kappaleen Säästöpakkauksella? En oo matikka nero mutta tää logiikka nyt kyllä ei vaan pelitä 🤔
Pieni, mutta pippurinen

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #54 : Elokuu 16, 2025, 18:14:35 »
Kun sanotaan, että kondomi tarjoaa vain 99%:n suojan, tarkoitetaanko sillä kondomissa olevia laatuvirheitä, vai onko se jokin tilastollinen asia, jossa on mukana kaikki ne kun kumia on käytetty väärin.

Jos kyse on jälkimmäisestä, niin omalla toiminnalla voi vaikuttaa tosin paljon todennäköisyyksiin, jos taas kyse on laatuvirheistä, niin se on sitten kaikille enintään 99%:n suoja, ja sähläys laskee suojaa olennaisesti vielä lisää.

Jotenkin veikkaan, että oikeasti se on enemmän 99.9%, mutta kondomifirmat haluavat pestä kätensä ilmoittamalla, että suojaus on vain 99%.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2025, 18:17:16 kirjoittanut saapasjalkakolli »
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa TKHX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #55 : Elokuu 16, 2025, 18:18:30 »
Kun sanotaan, että kondomi tarjoaa vain 99%:n suojan, tarkoitetaanko sillä kondomissa olevia laatuvirheitä, vai onko se jokin tilastollinen asia, jossa on mukana kaikki ne kun kumia on käytetty väärin.

Jos kyse on jälkimmäisestä, niin omalla toiminnalla voi vaikuttaa tosin paljon todennäköisyyksiin, jos taas kyse on laatuvirheistä, niin se on sitten kaikille enintään 99%:n suoja, ja sähläys laskee suojaa olennaisesti vielä lisää.

Kondomin teho täydellisesti käytettynä on 98% eli se pari prosenttia sisältää nimenomaan ne laatuvirheet. Jos otetaan huomioon käyttäjien tyypilliset virheet, niin kondomin suojausteho on vain 82%.

Lähde: ehkäisynetti https://www.ehkaisynetti.fi/ehkaisymenetelmat/kondomi

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #56 : Elokuu 16, 2025, 18:23:24 »
^ Ja siis ilmeisesti asia on jotenkin näin:

"Kondomi on luotettava, hormoniton ehkäisyväline, kun sitä käytetään oikein. Sen PEARL-indeksi on 98, mikä tarkoittaa, että 2 naista 100:sta tulee raskaaksi vuoden aikana. Tämä ei tarkoita, että kondomi suojaa 98-prosenttisesti. PEARL-indeksissä huomioidaan  100 seksuaalisesti aktiivista naista vuoden aikana. Yhden vuoden aikana näistä seksuaalisesti aktiivisista naisista 2 tulee raskaaksi."

https://www.kumiukko.fi/kuinka-turvallinen-kondomi-on
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2025, 18:30:50 kirjoittanut jan#91 »

Poissa TKHX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Elokuu 16, 2025, 18:35:50 »
Jotenkin veikkaan, että oikeasti se on enemmän 99.9%, mutta kondomifirmat haluavat pestä kätensä ilmoittamalla, että suojaus on vain 99%.

Ei ole. Noihin lukemiin pääsee vain sterilisaatiolla ja siinäkin erityisesti vasektomiassa, koska vasektomian onnistuminen pystytään helposti jälkikäteen tarkistamaan. Tarvittaessa vaikkapa useampaan kertaankin, jos oikein epäilyttää.

Eri menetelmien todennäköisyyksiin voit tutustua tarkemmin vaikkapa ehkäisynetissä. Eivät nuo tilastot ole kondomifirmojen tekemiä. https://www.ehkaisynetti.fi/ehkaisymenetelmat

Poissa Dr.t

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #58 : Elokuu 17, 2025, 17:26:40 »
Niin tuo poinni lieneekin nyt se että riski on jokaisella kerralla että se kumi voi mennä rikki. Ja jotain voi tarttua, kumista huolimatta. Joten siihen nähden pidän outona periaatteena että kumilla voi touhuta tuhansien kanssa pikkurahalla. Mutta ei missään nimessä touhuaisi vain yhden kanssa isolla rahalla ja ottaa riskin kerran.