Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: seinäjoki thaihieronta  (Luettu 2653 kertaa)

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
seinäjoki thaihieronta
« : Elokuu 02, 2025, 23:40:02 »
Vihdoin ja viimein seinäjoen rajatiellä tämä upea tatuoitu tyttö🙏👍😁

Poissa Rampee80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: seinäjoki thaihieronta
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2025, 08:51:20 »
Mitäs hyvää siellä on tarjolla ja mihin hintaan?

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2025, 17:17:32 »
Muistelen et joku kerran kyseli milloin tämä tyttö tulee seinäjoelle👍toivotaan ettei mene ohi tälläkertaa :blowjob:

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2025, 08:37:21 »
joskus alkaa naurattaan tämä naisten ajatusten kulku😂🤣kuten tämä vapaudentien lisa?jos ei homma toimi ja kauppa ei käy🤔laitetaan samalle sivustolle neljä eri mainosta ja paljon kuvia🤣😂mut ehkä joku tykkää minä en tykänny kylmästä rahat pois toiminnasta☹️🖕

Poissa riippi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Elokuu 14, 2025, 14:49:33 »
Tuo Rajatie vähän epäilyksiä herättävä paikka. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?

Poissa Hirvas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2025, 00:29:03 »
Tässähän oli sopivasti aiheeseen liittyvä otsikko auki. Elikkä, hakusessa thaikku, joka työskenteli toukokuun loppupuolella sjoella. Kämppä sijaitsi peukkuravintolan lähimaastossa. Oli erittäin hyvä kohtaaminen ja harvinaisen miellyttävä persoonanakin jo. Lupasi ilmaantua heinäkuulla takaisin, mutta ainakaan vielä ei kuvien perusteella ole ilmoa näkynyt. Sattuisiko joku turskista muistamaan kyseisen thaikun tuolta ajankohdalta? Harvassa, kun tuntuu nuo hyvät thaikut olevan, niin tekisi mieli piipahtaa visiitille toistamiseenkin.

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2025, 20:15:43 »
tuo rajatie on minun lähipaikka ja tullut hyvin tutuksi vuosien varrella,en ymmärrä miten jonkun mielestä epäillyttävä paikka?minun mielestä seinäjoen siistein mesta👍aina on palvelu ollut miellyttävää vaikka välill rahan vähyyden takia joutunu turvautuun ihan perus juttuihin mut silti palvelu ollut täysi 10+.jotkut tytöt on tietysti pitempään ja toiset lyhemmän ajan miten kukin viihtyy mut kaikkiin olen ollut tyytyväinen mut tietysti makuasia?😁👍oliko rajatien paikka missä joku kaipaili jotain tiettyä tyttöä?

Poissa eepo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Elokuu 16, 2025, 00:39:43 »
Rajatie näyttää kilometrin päähän paikalta jossa tytöt myy koska täytyy.
Itse en minkäänlaiseen ihmiskauppaa aio koskaan sekaantua nii. Totally NO!!!

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Elokuu 16, 2025, 12:01:35 »
totta hierontaa myydään kuten muissakin thai hieromoissa,se saako muutakin on tyttöjen henkilökohtanen asia.näissä paikoissa ei ole mitään ihmiskauppaa sen poliisit on todennu ja tekevät säännöllisiä tarkastuksia mikä on todella hyvä asia.ikävä kyllä noissa ns omaasunto ilmoituksissa tapahtuu tämmöistä mikä on todella harmi tyttöjen kannalta.mutta kaikki thaihieronta yritykset on jatkuvasti virkavallan seurannassa.