"GFE" on epämääräinen termi. Itse näen sen tarkoittavan sitä, että PT antaa vaikutelman, että olisi tapaamisesta iloinen, kiinnostunut sinusta, hakee kosketusta, hempeilee, kuten tyttöystävä. (Jne.) (Juu, siis "antaa vaikutelman").
En oikein ymmärrä tätä "antaa vaikutelman" gfe:stä.
Itse en osaa näytellä kovinkaan hyvin ja siksi gfe:n taso vaihtelee sen mukaan miten tuttu asiakas on ja miten uskallan avautua olemaan läsnä.
Se on siis ihan oikeaa gfe:tä eikä sellaista että tehdään nyt näin koska sitä asiakas odottaa kun ostaa gfe-tapaamisen. Kyse vain siitä millä tasolla. Onko se minimissään vain halaus ja ystävällistä hymyilyä.
Liian usein sellainen näytelty gfe missä pt ei oikeasti ole mukana saattaa rikkoa palveluntarjoajan sisintä ja silloin tapaamisista tulee vaikeita.
Kannattaa kuunnella sisintä ja toimia sen mukaan.
Siksi arvostan suuresti vakkareita joita oppinut tuntemaan vuosien aikana. Niissä tapaamisissa jos on gfeä, se on oikeaa aitoa syvältä tuleva vuorovaikutusta ja se on enemmän gfe kuin se minimi.
Jos oot ihminen, joka saa kiksejä nautinnon tuottamisesta niin kannattaa toki kertoa se etukäteen. Mutta kuten palvelunostajakin mainitsi, niin sitä ei tässä kontekstissa sinulta odoteta. Pt:llä ei tarvitse kokea suorituspaineita nautinnon tai orgasmin antamisesta toiselle samalla lailla kuin siviilissä. Yhteisen ajan voi käyttää vaikka jätkänshakin pelaamiseen jos siitä on sovittu ja se on mielestäsi kivaa.
Maksettu aika on SINUA varten.
Komppaan vahvasti AnniAuringonkukan kommenttia.
Onhan se aika kallista tulla pt:n luokse vain pelaamaan jätkänshakkia mutta se ostettu aika on asiakasta varten ja hän voi määritellä mitä sillä ajalla tehdään. Tietysti myös palveluntarjoajan rajojen puitteissa.
Erään asiakkaan myötä opin senkin asian miten monilla miehillä elämässä on naisen kokoinen vaje elämässä. Kyse ei siis ole pelkkä seksi vaan sitä että mies katselee mielellään miten nainen touhuaa ihan arkipäiväisissä asioissa.
Tämän tajusin erään asiakkaan myötä kun seksin jälkeen oli aikaa ja kysyin juodaanko kahvit.
Aloin sitä keittämään ja mies sanoi minua katsellen jotain mikä hätkähdytti. Tuntui siltä että se mitä sängyssä hetki sitten tapahtui oli fyysisesti hyvä asia mutta henkistä tyydytystä tuli naisen katselemisesta arkipäiväisissä tekemisissä. Naisen läsnäolo. Se oli se juttu.