Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Timea Bella  (Luettu 14319 kertaa)

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Timea Bella
« Vastaus #20 : Syyskuu 18, 2021, 18:02:01 »
Pääsin minäkin tänään tapaamaan Timeaa hänen viimeisenä Helsingin vierailun päivänä.
Vähintäänkin yhtä viehättävä kuin edellisellä tapaamisellamme lähes 5 vuotta sitten, jos ajankulun oikein muistan. Reilun kolmen vuoden takainen synnyttäminen ei ollut mitään merkkejä jättänyt.
Hienon ammattimaista toimintaa alusta loppuun.
Minä vain perusjuttuja toivoin ja niistäkin ihan tyydytetyksi tulin. :blowjob: :behind:
Ehkä kemiamme eivät täydellisesti kohdanneet, koska ihan tiettyjen suomalaisten Ihanuuksien tasolle ei tapaaminen yltänyt, silti erittäin tyytyväinen olin. :D
Jos vielä tulee meitä ilahduttamaan, varmasti taas tapaamisen varaan.

Poissa Jasu_

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Timea Bella
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2025, 16:34:15 »
Ketjuja on aika monta, mutta rapsataan nyt vaikka tänne kun viimeisessä viestissä oli sama teema kuin itselläkin, pitkä aika ehti kulua viime tapaamisesta, kahdeksan vuotta.

Ei ollut paljon meininki kahdeksassa vuodessa laimentunut, palveluasenne oli täydellinen, juttua riitti ja yksi parhaita suihinottoja mitä olen kokenyt tuli nautittua. Se fiilis kun katselee kauniissa alusvaatteissa olevaa kaunista tyttöä ja vehje uppoaa syvälle, ei se siitä paljon parane.

Käytiin tietysti vielä joku viisi asentoa läpi ja varsinkin puoliseisten jalkojen varassa tehty ratsastus oli niin seksikästä menoa että piti lopettaa aika nopeasti ettei hommat jääneet puolitiehen.

Aurinkoisemmaksi ei Helsinki voisi enää muuttua ja lämpöäkin oli 20 astetta, ai että.