Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?  (Luettu 7981 kertaa)

Poissa Puutonttu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #40 : Huhtikuu 17, 2020, 02:27:50 »
Olen ostanut ja ostan jatkossakin. Pikkareista en välitä, ja vaikka kuvia onkin kiva katsella niin en saa niistä tarpeeksi. Videoita voi katsella niin motta kertaa uudelleen kuin haluaa ja oikealta tytöltä saa juuri sellaisia videoita kuin haluaa. Webbiseksi on myös mukavaa vaihtelua, läheskään aina kun en löydä sopivaa tyttöä jonka voisin tavata livenä kun tarve iskee. Tietysti suhtaudun tyttöjen tapaamiseen näistä kaikista intohimoisimmin, mutta en välttämättä laittais näitä juttuja edes samaan kategoriaan.
Varovainen naapurissa kannattaa olla eritysesti webkamera puolella, kusettajia liikkeellä paljon.

Paljonkos näihin webbiseksi ja video kuvioihin menee euroissa kuukaudessa?

Mikä on se normi kertaostos näissä palveluissa sulle?

En käytä kyseisiä palveluita niin säännöllisesti että mulla olis hajuakaan mistään budjeteista. Muutama kymppi silloin tällöin. Sama kuin hupakoinnissa, ei ole mitään standardihintoja riippuu täysin tytöstä ja siitä mitä haluat.

Poissa Maajussi

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #41 : Huhtikuu 26, 2020, 17:23:11 »
Joo..jos ei ole neitokaista saatavilla niin jotain sitä kaipaa. Jutella tykkään eniten, ja kun ei noi kielet taivu niin suomalaista seuraa pitää olla. Naapurista löytyy muutamia oikein hyvä. Näiden jälkeen sit joskus pikkaasen innostunut tehny jotain muistoja mieli.
Webcamia kokeilin mutta eenpä tiiä menikö jottain pieleen, taisi tyttö vähän huijata ukkoa.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #42 : Toukokuu 04, 2020, 21:28:30 »
^ Menikö isokin pinkka seteleitä?

Tuo on kyllä totta, että kotimaisen ruusun kanssa on leppoisampi bamlata.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #43 : Toukokuu 17, 2020, 20:26:14 »
Vaatteiden ja kenkien ostamista kysellään naapurin kautta jonkun verran. Kenellekään en ole myynyt. Vaatteissa on se, että mulla on oikeasti niin vähän hutsuiluvaatteita, että en mä voi luopua mistään! Oon ihan onneton ostamaan uusia vaatteita. :D Ja kengissä on se juttu, että kun mulla on niin iso kengänkoko (koko 44), niin mun kengät ovat niin kalliita, että ei kukaan kenkärunkkari maksa mulle niistä sellaista summaa, että a) saisin niistä omani takaisin tai b) jopa pääsisin voitolle. Huonoa bisnestä siis.

Toinen, mitä joskus kysytään, on eritteiden osto. Virtsaa mä tarjoan lasista (ujo rakko) ekstrahintaan tapaamisilla, niin siinä mielessä voisin sitä myydä pullotettunakin jollekin. Kynnyskysymykseksi tässä mulle on noussut, että nämä ihmiset, jotka haluavat sitä ostaa, eivät halua tapaamista, vaan pelkän eritteen. Mä en taas halua paljastaa kasvojani pelkän pullon- ja muutaman kympin vaihdon takia. Ei ole sen arvoista. Tapaamisen yhteydessä mukaanostettuna on toki ihan toinen asia. :)

Webcam-hommia voisi tavallaan olla ihan hauska tehdä, jos elettäisiin sellaisessa rinnakkaistodellisuudessa, jossa videontallentaminen ei olisi mahdollista ja voisin tehdä hommaa täysin anonyymisti. Mäkin kun olen niin tatuoitu, niin paha keikistellä kameran edessä ilman, että jotain tunnisteita ei näkyisi. Siviilielämän puolelle jäävät nämä nettijutut mulla siis.

Puhelimessa puhumista en jaksa muutenkaan, joten puhelinseksin tarjoajaksi musta ei sitten missään nimessä olisi. Löisin heti luuria korvaan runkkareille vanhasta tottumuksesta.  ;D

Näin palveluntarjoajan näkökulmasta siis. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #44 : Toukokuu 17, 2020, 20:43:00 »
Tämähän olisikin vuoden supervitsi, että kaikki alkaisivat niin hysteerisesti pelkäämään koronaa, että etänä olemisesta alkaisivat muka jotkut asiakkaat saada jonkinlaista mielihyvää. Todellisuus on, että mikään etänä tehtävä homma ei korvaa rakastelun, hellyyden ja läheisyyden puutetta samalla tavalla kuin mitä silloin, kun siis turskakunnan osakkaat sen rakastelun, hellyyden ja läheisyyden kykenevät fyysisellä kosketuksella tuntemaan ihollaan, kun siis saavat painautua minua ja ihanaa peppuani ja/tai tissejäni vasten aivan kiimassa ja samalla myös halutessaan saavat painautua sisääni. ;)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #45 : Toukokuu 17, 2020, 21:10:10 »
^ okei, uskotaan että sun perse ja tissit on ihan helvetin ihanat, kun sitä joka ketjussa toitotat...MUTTA, jotkut asiakkaat ihan oikeasti saa mielihyvää etäpalveluista. Vähän kohtuutonta sanoa, että esim. puhelinseurasta ei kukaan saa mielihyvää. Moni saa. Aika tylyä kutsua heitä supervitseiksi 🤨
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #46 : Toukokuu 17, 2020, 21:35:38 »
Niin niin, mutta saako samanlaista mielihyvää, on tämä koko asian pointti.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #47 : Toukokuu 17, 2020, 21:42:13 »
^ Mielihyvähän voi olla varsin erilaista eri palveluntarjoajien kanssa, vaikka samoja temppujakin tehtäisiin.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #48 : Toukokuu 17, 2020, 22:22:59 »
Vaikka mikä tuuli laivaa kuljettaa
kaikki puhuri purjeelle on samaa

Eli vähemmän runollisesti: eikö kaikki etsi seksipalveluista kiihoketta ja laukeamista? Minä ainakin.
Niin kauan kuin kyse on seksistä, ajattelen että kukin kulkee omaa polkuaan saman palkinnon luokse.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #49 : Toukokuu 17, 2020, 22:30:50 »
Sr on kyllä hyvä piilomainostamaan itseään joka viestissä ;D Ei kaikki etsi suoraan seksiä. Onhan puhelin kiva ja cam kiva kauheassa nosteessa. Puhumattakaan pikkarien nuuskimisesta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #50 : Toukokuu 18, 2020, 21:09:31 »
Sr on kyllä hyvä piilomainostamaan itseään joka viestissä ;D Ei kaikki etsi suoraan seksiä. Onhan puhelin kiva ja cam kiva kauheassa nosteessa. Puhumattakaan pikkarien nuuskimisesta.

Kyllä tää aika on noihin nostetta varmasti tuonut. Etäjuttuja kysellään multakin enemmän kuin koskaan, vaikka mä nimenomaan mainostan & myyn vain tapaamisia. Oli ne syyt mitkä tahansa, niin kysyntää etäjutuille tuntuu kuitenkin olevan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #51 : Toukokuu 18, 2020, 21:45:04 »
Kuka syö etänä pitsaa?
Perfektionisti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #52 : Toukokuu 18, 2020, 22:23:01 »
Kuka syö etänä pitsaa?

Vaikea sanoa.
Mutta mä kyllä katselen kokkailuohjelmia suoratoistopalveluista joista maksan. Ja myös tilaan pizzaa.
Eri asioita, mutta kummallekin löytyy hetkensä :P
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko ostanut "naapurista" etäjuttuja?
« Vastaus #53 : Kesäkuu 04, 2020, 23:34:48 »
Ihan mielenkiintoinen äänestystilanne, vaikka arvaten suurin osa ei ole mitään ostanut.