Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Thai massage Espoon keskus

<< < (2/5) > >>

Kielitieteilijä:
No siitä juur.
Puoli tuntia hierontaa veisi neljältä mieheltä sormet jos niillä maksaisi ja  sitten se herkutteluosuus vaatisi yhden ukon varpaat lisäksi taikka viiden miehen sormet.
Eihän tämä nyt niin vaikeeta ole?

Ratto_Poika:

--- Lainaus käyttäjältä: wilpertti - Syyskuu 10, 2025, 10:52:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AnttiK79 - Elokuu 22, 2025, 14:06:21 ---Miettinyt pari kertaa että vois käydä testaamassa kyseistä paikkaa. Paljonko hieronta ja extrat kustantaa?

--- Lainaus päättyy ---

Mistä ruskeasta tekstissä on kyse? Tuostako kellanruskeasta?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: AnttiK79 - Elokuu 22, 2025, 14:06:21 ---Miettinyt pari kertaa että vois käydä testaamassa kyseistä paikkaa. Paljonko hieronta ja extrat kustantaa?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ruskealla setelillä on aina tarkoitettu tuota euroseteleiden puolivälistä löytyvää seteliä. Siis kooltaan ja arvoltaan seteleiden puoli välissä.

FortySexN2:
Miksi kryptisiä kiertoilmaisuja hinnoista puhuttaessa?

wilpertti:

--- Lainaus käyttäjältä: Ratto_Poika - Syyskuu 10, 2025, 19:09:05 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ruskealla setelillä on aina tarkoitettu tuota euroseteleiden puolivälistä löytyvää seteliä. Siis kooltaan ja arvoltaan seteleiden puoli välissä.

--- Lainaus päättyy ---

Ok, mikä sitten on melko usein käytetty oranssi seteli?

Kielitieteilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Syyskuu 10, 2025, 19:26:25 ---Miksi kryptisiä kiertoilmaisuja hinnoista puhuttaessa?

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen käsityksessä että osoitteita, puh. jne ei saa julkaista.
Olen tulkinnut että myös selkeä hinta yhdistettynä toimijaan, palveluun on nounou.
Saako sen siis sanoa kun paikasta puhutaan?

Joku noheva, vaikka mode vois ehkä tiivistelmän näistä luoda?
Vielä; Jos minä olen Anneli auliilta
saanut elämäni kyydin ja siitä rapsaan, en koe soveliaaksi rahasta puhua. Hieromo, kuten tässäkin ketjussa, on minusta, minulle aivan eri asia.

Lopulta koen suomalaisen henkilön asiat enemmän yksityisenä kuin ulkomaisen ja pyrin siis suojelemaan tämän henkilöä. En taida osata perimmäistä ajatustani pukea ihan selkeästi sanoiksi, kuitenkin
Panen parastani kun tulee tilaisuus 👅

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta