Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Thai massage Espoon keskus

<< < (3/5) > >>

Avaruusmies:
Tämähän herätti mielenkiinnon, kun taas vähän palleissa painetta ja työmatka suuntautuu tuonne huudeille.
Oliko hieronta perinteistä painelu hierontaa vai öljy hierontaa?

Kielitieteilijä:
Hieronta on hyvää, kovaa ja välillä pistää kiemurtelemaan.
Täyden ajan, siis maksetun ajan jälkeen selkeä, reilu tarjous jatkosta ja jos et halua lisiä, homma fine.
Pinppaa en ole koittanut mutta käsityöt tekee huolella, jälkisiivouksen persvakoa myöten.
Jos otat koko paketin, olis kiva kuulla (vaikka sit priv) oliks se finaali hyvä 🎷

Avaruusmies:
Tieni vei tänään Espoon keskuksen huudeille ja vähän tuntui paikoissa jäykkyyttä, niin ei muuta kuin hierontaan.
Oven avasi hymyilevä ja omaan makuun mukavan näköinen nainen.
Ilmeisesti hän ei ole sama hierojatar kuin Kielitieteilijällä ja likka sanoikin olevansa vain vieraileva tähti pohjoisesta.

Mutta sillä ei ole väliä vaan sain ehdottomasti parhaimman hieronnan mitä thaikku paikoissa on saanut ja "muutama" on tullut kaluttua läpi.
Hieronta oli öljy hierontaa, eikä perinteistä thai painelu hierontaa, mistä en itse välitä. Koko puolituntinen käytettiin hierontaa tai en nyt kellottanut, mutta tuntui siltä. Itse toivoin, että hieronta keskittyisi yläselkään koska se mulla aina kesto jumissa ja näin tapahtuikin, mutta esim jalkapohjat hierottiin myös.
No, eihän kukaan mene thai hierontaan vain pelkän selkä hieronnan takia vaan mielessä on aina vähän muutakin.
Pukille olisi mieli tehnyt, mutta pimpsan hinta oli nyt turhan korkea, joten käsihoidolla mentiin ja kyllähän sekin päättyi onnellisesti.

Kielitieteilijä:
Ettei kuitenkin olis sama neito....
Viimeksi kun kävin, tyttö tuli juur Tampereelta, junalla. Silloin sanoi asuvansa siellä enkä lähtenyt utelemaan enmpää.
Ja vielä, nussutuksen hinta oli hävytön, en siihen alkanut.
Sama nainen joka ilmoituksessa.

Sillä epäilen koska kahta niin hyvää hierojaa tuskin osuu samaan kioskiin?
Yleisesti thaihieronta sellaista lääppäimistä...

iso_uuno:
Vahvistusta täältäkin. Noin kuukausi sitten vierailin ja kiitos tämän ketjun tuli saatua pitkästä aikaa hyvä thai-hieronta kokemus monien pettymysten jälkeen.

Hieronta omaan makuuni oli todella hyvä ja siihen käytettiin koko sovittu aika eli puolituntia. Sen jälkeen  extrana käsihoito, jonka hieroja suoritti rauhallisin ottein ja kiirehtimättä. Tämä oli ainoa saatavilla oleva lisäpalvelu, ainaskin minun kohdallani.

Hyvillä fiiliksillä tuli lähdettyä, vaikka ulkona satoikin tuona iltana. Tulen käymään uudestaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta