mä nyt koen tässä tarvetta vielä erikseen sanoa, että en tosiaan tarkoittanut mitään pahaa, ihan vain kiinnitin huomiota siihen että tästä syntyi mielikuva kuin etsittäisiin palvelua, ja sitä toteuttamaan palveluntarjoajaa tyttöystäväksi. tämmönen parisuhde olis varmasti ihan super kuuma sen osapuolille, sitten kun ne osapuolet vain on löytäneet toisensa ensin.
kyllähän meistä palveluntarjoajista aika moni parisuhteessa on, ja aina toisinaan niitä parisuhteita on syntynyt myös asiakkaiden kanssa. mutta harvemmin varmaan siten, että sitä on ensitapaamisella tai jo ennen sitä kuulutettu, että etsitään nyt huorasta tyttöystävää. yleensä se on mennyt oman kokemuksen mukaan ihan päinvastoin, todellakaan ei suhde kiinnosta ja silti sellaiseen vain päädytään

pääsääntöisesti kollegoiden joukossa olen kokenut aika harvinaiseksi sen että nimenomaan miehet ketkä kiinnostuu seksityöläisistä olisi kollegoille itselleen kiinnostavia, enemmän asia on ollut päinvastoin. tällaset kuviot missä se seksityöläisen työnkuva on se kipinä ja sytyttävä tekijä voivat olla hankalia navigoida jotta ei synny kokemusta hyötymisestä ja fetisoinnista. vähän niinku siihen sävyyn, että ootko nyt kiinnostunut ihmisestä, vai siitä, mitä se tekee.
toisin sanoen, siksi sanoin, että menestys vois olla parempi sellasilla alustoilla joissa etsitään seuraa nimenomaan vaikka sieltä swinger- ja kinkyvinkkelistä. jotenkin itse kuvittelisin että sellasilla alustoilla saattais pyöriä enemmän ihmisiä ylipäätään ja myös sellasia kollegoita keille tällaset kuviot olis kuumia. on mullakin ystäväpiirissä ihmisiä ketkä on kohdannut toisensa tällasissa piireissä ja harrastaa tällasia hotwife-kuvioita ihan ilman mitään seksityötä sen osana.
loppujen lopuks on ihan sama millaisesta palvelusta on kyse, joku jossakin harrastaa sitä kumppaninsa kanssa yhteisestä halusta ja ilmaiseksi. mutta niiden piirien löytäminen missä kumppaninsa voi saada senlaisen yhteisen kiinnostuksen kautta yleensä vaatii että pitää jaksaa päästä sisälle niihin piireihin.
mutta kyllä mä kaikesta tästä huolimatta ihan vilpittömästi toivon että sulle löytyy se oikea ihminen, tavalla tai toisella