Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koityakaa jo tajuta ne ehdot  (Luettu 1184 kertaa)

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koityakaa jo tajuta ne ehdot
« Vastaus #20 : eilen kello 17:18:51 »
Mä pääsin sillä samalla sekunnilla lukutaidottomista asiakkaista eroon, kun rupesin ilmoittelemaan RE:ssa. Kutakuinkin yhdellä puolen tunnin asiakkaalla kuittaa kuukauden ilmoittelun, pieni hinta hermojen säilymisestä 😅 Plus että yhteydenottojen määräkin lisääntyi kaupanpäällisinä 👌

En haluaisi koskea tähän aloitukseen tikullakaan mutta nyt on ihan pakko, koska mun kokemus RE:stä on tosi erilainen. Toisaalta mulla on yksi kategoria asiakkaita joita en ota, ja RE:n kautta pyrkii niitä aika paljon. En mainitse sitä ilmossa. Yhteydenottojen määrä kyllä lisääntyy, siitä olen samaa mieltä.

Tässä on varmastikin niin paikkakunta kuin hupakkokohtaisiakin eroja.  Itseltä löytyy myös yksi asiakaskategoria, joita en ota vastaan ja sitä ei saa re:n ilmossa edes mainita. Tai no useampikin, mikäli ikäraja ja Fonectavaatimus lasketaan mukaan. Tarkoitin yhteydenottojen lisääntymisellä ihan tapaamiseen johtavia yhteydenottoja.

On vaan niin hermoja säästävää, kun saa itse ilmoitukseen kaiken tarvittavan tiedon. Parilla hassulla viestillä saa sovittua tapaamisen. Sopii mulle, kun en voi sietää tekstareiden naputtelemista. Harmittaa, etten tajunnut tätä jo silloin, kun Sexworkin tarina loppui. Monta vuotta joutui sietämään naapurin lukutaidottomuutta 🤯
*pikkuPullea mature*

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #21 : eilen kello 17:37:57 »
^ REn kautta tulee niin paljon lukutaidottomien yhteydenottoja että mulla on business-whatsapissa tallennettuna valmiiksi viestipohjat "moikka! löydät ilmoituksestani ehtoni, hinnastoni sekä ohjeet yhteydenottoon ja ajanvaraukseen: [linkki ilmoitukseen]" kahdella eri kielellä :D
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #22 : eilen kello 17:42:00 »
^Ja minä kun olen ollut niin iloinen, kun porukka lukee ilmoituksen huolella, niin ei tarvitse sopia viestitse muuta kuin ajankohta. Sama kuin Sexworkilla aikoinaan, mitä olikin ollut iso ikävä.
*pikkuPullea mature*

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : eilen kello 18:26:46 »
Älkää minusta välittäkö. Tulin tänne seuraamaan kirjoituksia popcornien kanssa.

Sama 🍿🍿
Nokialla 22.-24.8.

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 21:31:30 »
^Ja minä kun olen ollut niin iloinen, kun porukka lukee ilmoituksen huolella, niin ei tarvitse sopia viestitse muuta kuin ajankohta. Sama kuin Sexworkilla aikoinaan, mitä olikin ollut iso ikävä.

Komeat (kauniit) pärjää aina.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine