Totta hyviä ja huonoja löytyy molemmista.
Ja molemmissa omat hyvät ja huonot puolet.
Ja molemmissa omat hyvät ja huonot puolet.
Uutiset:
itse yleensä aina ensin heti ovella maksan, ja nyt vasta siinä kohtaa kun nainen riisuutui ja näytti käsi-eleellä mulle että vaatteet pois ja sängylle niin tajusin että homma kusee. jos olisi maksanut vasta homman jälkeen niin tuossa kohtaa olisi vielä ehtinyt juosta karkuun. tai luultavasti nainen olisi vaatinut rahoja ennen kuin lähtee vaatteet pois päältä. aloin tosiaan vasta asunnolta lähdettyäni miettimään että oisko joko käyttänyt kääntäjää viestittelyssä tai joku toinen joka sitten välittänyt mun tiedot hänelle kun vastauksissa aina vähän kesti. kysyin myös ennen tapaamista että onnistuuko jotain seksikästä hänelle päälle ja stringit niin tuli ovelle vastaan pieruverkkareissa ja nuhjuisessa t-paidassa....
onneksi ei tosiaan ollut kuin se 100€ ja vähän pelkäsin kun lompakossa oli reissua varten 500€ käteistä että jos päättääkin ryöstää mut siellä asunnossa tms.
täytyy vaan jatkossa välttää tuota RE:tä ja ulkkareita, mielummin maksan vaikka vähän enemmän kotimaiselle. itse yleensä olenkin suosinut kotimaisia mutta nyt kaikki turun naapurisivun kontaktit tekivät oharit vaikka viisi eri PT:tä vastasikin.
edit: reporttasin ylläpidolle nuo ilmoitukset