Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Femme Fatale Helsinki  (Luettu 37465 kertaa)

Poissa kekkuli78

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Femme Fatale Helsinki
« Vastaus #60 : Heinäkuu 13, 2025, 00:40:00 »
En ole käynyt tällaisissa paikoissa paljon, joten haluaisin kuulla mielipiteesi. Onko heidän toimintansa ja tapansa tarjota näitä hierontoja laillista? Voiko asiakas, joka käyttää tätä palvelua, olla vastuussa, vaikka luin heidän verkkosivuiltaan, että he väittävät terveyslain mukaisen oikeudellisen kehyksen olemassaolon?Etsin hieman netistä, mutta en onnistunut, joten toivon, että joku voi kertoa, onko sen käytössä riskejä.

Mun mielipide on mun edellisessä viestissä :drinking: Hieroja oli aikuinen nainen enkä ole kovin kiinnostunut oikeudellisista kehyksistä :headbang:

Poissa J3553

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Heinäkuu 14, 2025, 10:54:31 »
Onko porukalla kokemuksia tämän viikon PT:stä?

Poissa KingKong

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : Heinäkuu 23, 2025, 07:51:45 »
Tässä samassa ketjussa ainakin Vikasta löytyy

Poissa hahh94

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Heinäkuu 28, 2025, 21:40:11 »
Varasin huomiselle Jasminille ajan, katsotaan minkälainen on 😌

Poissa jami

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Heinäkuu 29, 2025, 11:11:49 »
Matka olisi kohti femme fatalea. Tarjolla olisi Jenny ja Scarlet. Kumpikin uusi tuttavuus. Mitä meiltä raati on,kumpiko kannattaisi valita?

Poissa hahh94

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Heinäkuu 29, 2025, 16:42:02 »
Kävin tänään Jasminin luona hierottavana.
Alunperin varasin ajan toiselle tytölle, Maylle, mutta sain viestin vähän ajan päästä että May ei olekaan varattavissa. Jasmin oli kuitenkin yhtä mielenkiintoinen kuvien perusteella joten tää oli okei mulle. Sain osoitteet ynnä muut ohjeet.

Kun olin kymmenen minuuttia ennen sovittua aikaa perillä päätepisteessä, huomasin että kesken ajomatkan oli tullut viesti että aika siirtyy kymmenellä minuutilla ja että aiempi osoite oli väärä. Onneksi uusi osoite oli ihan vieressä niin ei haitannut.

Kun vihdoin koitti aika, Jasmin tuli hakemaan alaovelta ja mentiin yhtä matkaa asuntoon. Kun maksuasiat oli hoidettu, juteltiin pari minuuttia tulevasta hieronnasta. Kun oli aika mennä suihkuun, seurasi kiusallinen hetki kun puhtaita pyyhkeitä ei ollutkaan ja hän alkoi paniikin omaisesti penkomaan kaappeja ja laatikoita samalla vuolaasti anteeksi pyydellen. Jouduin muutamaan otteeseen sanomaan että relaa ja kaikki ookoo. Onneksi pyyhe hetken päästä löytyi.

Suihkussa kerkesin hetken odotella kunnes Jasmin liittyi seuraani ja se oli omasta mielestä tähän mennessä paras suihkukokemus tällä alalla. Hän hieroi ja pesi minua, samalla sain itse kosketella ja tuli tunne että meidän välillä oli kipinää. Kuinka hän huokailikaan poski poskea vasten samalla hieroen hartioitani tai otsa otsaa vasten hänen hieroessa rintakehää...

Suihkun jälkeen siirryttiin hierontaan, mikä oli ihanaa. Olisin kaivannut enemmän koko kehon hierontaa sormia ja varpaita myöten, mutta tykkäsin silti älyttömästi. Parhaat hetket oli kun mahallaan ollessani hän hieroi mua pakaroillaan JA pillullaan tai selällään ollessa hän hieroi jalkoja ja kullia 69 asennossa :inlove:

Kun lopulta tulin (ja voimakkaasti tulinkin) hän jatkoi vielä rintakehäni ja hartioideni hierontaa kunnes oli aika mennä takaisin suihkuun. Sitä kautta takaisin kadulle talsimaan ja nauttimaan pitkästä aikaa viileästä säästä.

Kokemus oli mielestäni 4,9/5. Täydellinen muuten (aiemmin mainitsemani säädöt kuuluu näihin hommiin), mutta Jasmin puhui koko ajan niin hiljaa kuiskaten että oli välillä vaikea kuulla tai saada selvää. Mistä lie sekin johtui.

Sää oli viilein pariin viikkoon, vain noin 22 astetta, kevyt tuuli ja satoi ripotellen.

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #66 : Heinäkuu 29, 2025, 17:05:44 »
Matka olisi kohti femme fatalea. Tarjolla olisi Jenny ja Scarlet. Kumpikin uusi tuttavuus. Mitä meiltä raati on,kumpiko kannattaisi valita?

Jenny ja Scarlet näyttäisivät kalenterin mukaan olevan paikalla elokuun puolivälissä, eli ilmeisesti olet suunnitellut vierailua silloin?
Molemmat ovat varmasti tosi hyviä, ainakin Jennyä voin vahvasti suositella. Mutta FF:n sivuilla olevat aikataulut ehtii muuttua vielä tässä ajassa, monesti ne muuttuu vielä viime tipassa, ja parin viikon päästä saattaa olla tavattavissa aivan eri tytöt kuin mitä kalenteri tällä hetkellä sanoo.