Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Intiaanitar  (Luettu 11710 kertaa)

Poissa Koskinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Intiaanitar
« Vastaus #40 : Elokuu 15, 2025, 21:40:15 »
Tuo suuri hinta karsii kyllä näitä paljaalla vonkaajia.Mutta!Ei ole kovin pro edes tarjota tälläistä.Ymmärrän että uusi pt ,mainostaa pitää,että saa turskat kiinnostumaan.Minä arvostan kuitenkin turva sexiä,eli hieman meni mielenkiinto.Koska vahingossakin tauteja saatu näiltä hutsuilta,ikävin seurauksin.

Poissa HoroFani

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Elokuu 17, 2025, 20:03:25 »
Kiitos kaikille ihanille ihanista palautteista! 💎🔥🍑

Jos kokemus ei ole ollut tajunnanräjäyttävää, niin; todennäköisesti oot just se tyyppi, kenen kanssa kemiat ei vaan mitenkään kohtaa. Tai, oot tullut tänne esim. hikisenä, paskaisena ja hampaat pesty viimeks viime jouluna ja passitin sut ensimmäisenä suihkuun. Enkä silloin suutele enkä anna silloin nuolla, todellakaan.
Joten ei ihme, jos en ole ollut sun kohdalla "turn on".

Joten, jos mun hygienia-/laatuEHTOJA ei kunnioiteta, pidätän oikeuden itselläni olla just niinkuin itse haluan; feikkaamatta mitään.
Aito olen ja aitona pysyn.

Tälläinen avautuminen on kyllä totaalinen redflag. Miksi mennä asiakkaaksi jos arvostus on tämä. Ehkä pt voi ottaa opikseen negatiivisesta palautteesta. Sekä kehittää omaa toimintaansa. Mutta tälläinen reagointi kertoo enemmän palvelun tarjoajasta kuin asiakkaasta. Ja asiakkaan palaute oli kuitenkin hyvin asiallinen. Mitä taas pt:n ei ollut
Niillä keillä on ollut tajunnanräjäyttävää, tietävät sen kyllä. 98% sanonut tulevansa uudelleen.. 😏

Ne ketkä ei sano näin, niin; hyvä niin, en teitä kaipaakaan ja mun "NoGo" listalla olette.

Poissa JP75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Elokuu 18, 2025, 16:53:43 »
Ei löydy tän ilmoa enää.Loppukohan tää ns. hauskuus ennenkö kerkes kunnolla alkaakaan.. eipä sillä kyllä tätä ketjua mielellään seurais jatkossakin ennenkö selkäänsä ottais 🤣

Poissa Pe Gu

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Elokuu 18, 2025, 17:02:49 »
Alastomas on profiili edelleen, vieraillutkin hiljattain.

Poissa YoungmanSJK

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Elokuu 26, 2025, 18:17:17 »
Tämä oli kyllä harmi jos oli nopeampi kuin tähdenlento. 🙁

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Elokuu 26, 2025, 20:34:49 »
Tämä oli taas näitä tapauksia jotka ilmoituksissa ilmoittaa kaikkea mahdollista. Sitten kun pari viestiä vaihtaa niin alkaa tulla selville että se olikin vain mainos ja ehtoja alkaa tulla piiiiiitkä lista🤷🏻 arvaan että tämä tyttö häviää markkinoilta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin.
Näin joku arveli käyvän🤭