Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Intiaanitar  (Luettu 11745 kertaa)

Poissa Koskinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Intiaanitar
« : Heinäkuu 27, 2025, 20:55:04 »
Onko kellään kokemusta tästä PT:stä,naapurisivustolla ilmoittelee,kik:llä yhteyttä

Poissa Muumeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Intiaanitar
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2025, 13:29:58 »
Kävin alkuviikosta tapaamassa Intiaanitarta ekaa kertaa. Oli kyllä mahtava neito. Käynyt nyt jo useammankin kerran.
Ajan sopiminen oli helppoa. Ekalla kerralla onnistui tunnin varoajalla ja myöhään illallaki. Vastassa oli täysin kuvien mukainen timmissä kunnossa oleva neito, kuvat varmaan just otettuja. Kasvot ei kuvissa näy mutta on kyllä seksikäs, kaunis nainen. Rento meininki heti alusta ja huumoriakin löytyy. Tykkää selkeesti siitä mitä tekee. Aidosti mukana eikä ollenkaan kiireen tuntua. Kämpällä myös seksikeinu, taino joku joogaliina joka ajaa samaa asiaa ja panokone mitkä itelle nyt ainaki on plussaa. Todella suuri suositus.

Poissa Mkj89

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2025, 17:19:09 »
Jotenkin ilmoitettu 74kg/172cm ei vaan täsmää kuvien kanssa.

Poissa Muumeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 31, 2025, 18:27:27 »
Oon tässä käyny useemman kerran ja voin kyllä sanoa että kyllä ne omat kuvat ja mitat on ihan varmasti. Timmissä kunnossa oleva muidu. Lihasta löytyy nii siitä toi painoki tulee.

Poissa Koskinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2025, 22:46:22 »
Kiitos rapsoista,täytyy testata ittekkin

Poissa M87

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Elokuu 02, 2025, 10:52:00 »
Kävin vierailemassa ensimmäistä kertaa ja voin todeta että kannatti käyttää autossa istumiseen aikaa. Erittäin hemaiseva daami ja varmasti kuvat täsmää. Kiireetön palvelu ja mukava rauhallinen paikka. Erittäin suuri suositus ja kannattaa ajaa vaikka vähä kauempaakin.

Poissa tane

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : Elokuu 02, 2025, 21:06:15 »
kerrohan koskinen jos käyt että mitä löytyi.. tai jos joku muu kuin yhden viestin ihme joka parissa päivässä käynyt useasti voi kertoa kokemuksia  ;)

lupaavaltahan tuo vaikuttais

Poissa Jazkaaaaaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2025, 20:11:38 »
Tulipa käytyä😊 sanattomaksi veti miten ihana ja nätti nainen oli vastassa.
Minua jännitti helvetisti mut ei mennyt kun hetki kun tunsin "olevani kotona" niin taidokkaasti intiaanitar osasi viedä tilannetta eteenpäin,juteltiin niitä näitä ilman kiireen tuntua,sit eipä siinä sanoja tarvittu kun olimme sängyllä.se jääköön meidän väliseksi mitä siinä tehtiin mut kyyti oli sellasta et sen muistaa loppu elämän.

Olen todella tyytyväinen palveluun
Nyt minulla on vakkari,ei tarvi enää katsella muita

Voin suositella,kannattaa ajaa kauempaakin

Poissa HiKing

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Elokuu 05, 2025, 22:28:32 »
I was for the first time with Intiaanitar recently and it was very rewarding. Communication before the meet was easy and clear. The place to meet is good and also discreet.

Intiaanitar wrote with me in English very well and we were able to communicate like that. I write this post in English and mention this because I have read about users looking for sex workers that accept foreigners and can speak in English.

The experience with her was great. Everything was clean, clear and she was fun, receptive and beautiful. I enjoyed a good time and also we had fun talking.

She also was open to me coming back the same day if I wanted.

Intiaanitar has clear boundaries and is professional, but she also enjoys the meetings and seems to be present and loves what she does. She always wears protection, and does not enjoy anal. But otherwise many other possibilities are permitted.

I would like to come again. I think maybe best sex worker I could find. A true wild spirit with a strong energy that is worth meeting.

Poissa Wingman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Elokuu 07, 2025, 12:29:10 »
Kaikinpuolin ok, mutta menisinkö uudestaan... ehkä, ehkä en.
Ei nyt ihan niin tajunnan räjäyttävä kokemus kuin aiemmista kirjoituksista ymmärtää.

En tiedä onko sitten rima korkealla vai mikä, mutta jään kyllä odottamaan seuraavaa Tampereen työkokemusta, että tapaa vakkarin siellä.

Poissa Intiaanitar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Elokuu 08, 2025, 01:31:39 »
Kiitos kaikille ihanille ihanista palautteista! 💎🔥🍑

Jos kokemus ei ole ollut tajunnanräjäyttävää, niin; todennäköisesti oot just se tyyppi, kenen kanssa kemiat ei vaan mitenkään kohtaa. Tai, oot tullut tänne esim. hikisenä, paskaisena ja hampaat pesty viimeks viime jouluna ja passitin sut ensimmäisenä suihkuun. Enkä silloin suutele enkä anna silloin nuolla, todellakaan.
Joten ei ihme, jos en ole ollut sun kohdalla "turn on".

Joten, jos mun hygienia-/laatuEHTOJA ei kunnioiteta, pidätän oikeuden itselläni olla just niinkuin itse haluan; feikkaamatta mitään.
Aito olen ja aitona pysyn.

Niillä keillä on ollut tajunnanräjäyttävää, tietävät sen kyllä. 98% sanonut tulevansa uudelleen.. 😏

Ne ketkä ei sano näin, niin; hyvä niin, en teitä kaipaakaan ja mun "NoGo" listalla olette.

Poissa Dr.t

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Elokuu 08, 2025, 12:17:18 »
Tämä intiaanittaren katkera palaute on kyllä totaalinen turn off.

Poissa Intiaanitar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Elokuu 08, 2025, 14:32:22 »
Haluan vain ihania miehiä mun luokse.

Katkera en ole, vaan asetan rajoja.
 Et tosi hyvä vaan et sit tällä karsin osan pois!

Laatumimmi haluaa laadukasta seuraa myös. Tietty 👑

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13 : Elokuu 08, 2025, 15:56:32 »
Wingmanin rapsa ei ollut edes järin negatiivinen ja tällaiset haukut sai silti.
Ei pidä vetää hernettä nenään noin pienestä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Wingman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Elokuu 08, 2025, 16:27:44 »
Joo, ei vain kemiat natsaa kaikkien kanssa.
Itsehän siis olin suihkussa käyneenä ja muutenkin suuhygienia kunnossa.

Poissa Koskinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Elokuu 08, 2025, 17:09:58 »
kerrohan koskinen jos käyt että mitä löytyi.. tai jos joku muu kuin yhden viestin ihme joka parissa päivässä käynyt useasti voi kertoa kokemuksia  ;)

lupaavaltahan tuo vaikuttais
Valitettavasti työt haittaa tällä hetkellä harrastusta,niin pahoin,että sopivaa aikaa käynnille ei ole löytynyt,mutta kiinnostaa kyllä kovasti

Poissa Intiaanitar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Elokuu 08, 2025, 17:16:26 »
No, eipä jokainen mieskään ole mikään tajunnanräjäyttävä panomies. Enkä sano että tarvisikaan olla! Ollaan erilaisia ja kohtaamiset on erilaisia, hyvä niin.

Kaikkien kanssa tajunnanräjäyttävä seksi ei vain ole mahdollista, syystä taikka toisesta. Sen varmasti tietää jokainen.

Mut, kuumiksien kans tääl on kyllä aina ollut todella kuuma meno, huhhuh.. 🥵

Poissa Koskinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Elokuu 08, 2025, 17:26:46 »
Haluan vain ihania miehiä mun luokse.

Katkera en ole, vaan asetan rajoja.
 Et tosi hyvä vaan et sit tällä karsin osan pois!

Laatumimmi haluaa laadukasta seuraa myös. Tietty 👑
Kyllä mun mielestä hygieniasta huolehtiminen ennen tapaamista,on toisen arvostamista.Puolin ja toisin.Olen törmännyt kyllä sellaisiin naisiin tämän harrastuksen takia,että näin ei ole ollut.Ja se on ehdoton turn off.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2025, 17:36:01 kirjoittanut Koskinen »

Poissa Intiaanitar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Elokuu 08, 2025, 21:27:31 »
Juurikin näin.

Kuka osaa kertoa et miks miehet tekee ohareita niin paljon? Yleensä joka päivä 2-4 oharia.
Ei sovi mun pirtaan.

Tehdäänkö näitä tahallaan kiusantakia vai alkaako vaan jännittää liikaa?

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #19 : Elokuu 08, 2025, 21:38:21 »
Juurikin näin.

Kuka osaa kertoa et miks miehet tekee ohareita niin paljon? Yleensä joka päivä 2-4 oharia.
Ei sovi mun pirtaan.

Tehdäänkö näitä tahallaan kiusantakia vai alkaako vaan jännittää liikaa?

Tää skenehän on täynnä runkkareita jotka haluaa olla panomiehiä mutta ei kuitenkaan ole.
Tällä forkalla tuskin suurin osa kirjoittelioista on käynyt panemassa huoraa.
Kyselyitä kyllä riittää.