Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 38743 kertaa)

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #260 : Kesäkuu 11, 2025, 21:44:06 »
Yleensä kaikki sähköpostiongelmat, joihin olen viime aikoina törmännyt, ovat olleet proton sähköpostiosoitteiden kanssa.  Tiedän myös yhden pt:n joka luopui ko osoitteesta, koska aina jotain.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #261 : Kesäkuu 11, 2025, 21:55:39 »
Mulla on Protonin maksullinen versio. Luovuin gmailista työsähköpostina kun se alkoi laittaa kaikki mun vastaukset spämmiin, eikä suostunut toimittamaan niitä asiakkaille.
☀️ Lomalla 😎

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #262 : Kesäkuu 12, 2025, 01:04:18 »
^se on oikein.
Viimeistään maailman muututtua sellaiseksi kuin se tänä vuonna on muuttunut, jokaisen kannattaisi vaihtaa datansa säilyttämiseen käyttämät amerikkalaiset palvelut eurooppalaisiin, jotta eurooppalaisia vaihtoehtoja olisi, tulisi lisää ja ne kehittyisivät.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #263 : Kesäkuu 12, 2025, 12:19:55 »
Tutamail ainakin tähän asti toiminut ilman ongelmia
Lingua mea te ad caelum tollet

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #264 : Kesäkuu 28, 2025, 13:11:36 »
🌧️ Keikkarapsaa Saimaan rannalta ☀️

Matkustin alkuviikosta Annin kanssa tuntikausia kaatosateessa saderintaman kanssa samaa matkaa ajaen pääkaupunkiseudulta kohti Etelä-Savoa. Meillä on ihana tunnelmallinen paikka Saimaan rannalla täksi viikoksi ja tarkoitus on sekä lomailla, että tehdä vähän töitä mökkitunnelmissa.

Tällä kertaa en ole kirjoittanut päiväkohtaista rapsaa reissulta, sillä lomafiiliksissäni olen keskittynyt mielummin muihin asioihin. Nyt reissun viimeisenä päivänä istuskelen tässä ulkona auringossa lintujen laulua kuunnellen ja kaunista Saimaata katsellen (näkymä sisältää myös alasti laiturilla aurinkoa ottavan Annin), ja kirjoitan vihdoin ylös ajatuksia ja fiiliksiä.

Töiden osalta tämä on ollut tosi poikkeuksellinen reissu. Me haluttiin tarjota täällä ainoastaan pitkiä  tapaamisia, joissa nautitaan kiireettömyydestä ja rennosta yhdessäolosta. Ei me voida kuin ihailla niitä miehiä, jotka olivat valmiita ajamaan tuntien päästä tänne meidän luokse keskelle korpea.

Täällä pitkien matkojen takana ja mökkifiiliksissä ajantaju ja ajomatkojen aika-arviot on hieman erilaisia kuin kaupungissa ja yksi asiakas saikin ekstra-autenttisen mökkikokemuksen saapuessaan paikalle etuajassa. Hän löysi mut pihalta kun olin vasta tulossa rannasta hiukset sekaisin, verkkareissa, hupparissa ja villasukissa sillä aikaa, kun Anni oli sisällä onneksi valmiina tapaamiseen. Eipä tuo lopulta haitannut, vaikka se ei tarkoitus ollutkaan, ja vaihdoin hetkeksi kukkamekon päälle kunnes tuli aika riisua sekin pois.

Tapaamiset ovat sisältäneet sen olennaisen tekemisen lisäksi myös yhdessä saunomista (jossa jostain syystä tunnelma oli kuuma ja kostea useammasta kuin yhdestä syystä...), uimista, sekä aurinkoisena hetkenä kahvittelua terassilla. Asiakkaat ovat olleet keskenään hyvin erilaisia ja tapaamisten sisältöä on räätälöity yksilöllisten toiveiden mukaan.

Töitä on tehty vain sen verran, että on jäänyt paljon aikaa myös mökkilomailusta nauttimiseen. Kahdestaan saunomiseen, maailmanparannukseen kynttilän valossa viinin äärellä, pitkään nukkumiseen (ainakin allekirjoittaneen osalta) ja ylipäätään rentoon olemiseen.

Anni on hemmotellut mut täysin piloille laittamalla aivan ihanaa ruokaa meille, ja minä puolestani olen hoitanut tiskit. Itselleni uusi jälkiruokatuttavuus oli kropsu, eräänlainen pannarin tapainen herkku, jonka päälle laitettiin marjoja ja vaahterasiirappia.

Kropsun lisäksi Anni tutustutti mut myös toiseen uuteen juttuun, nimittäin maailmalla trendaavaan hyvinvointivillitykseen: auringon ottamiseen perssilmälle. Me pötkötettiin laiturilla alasti suunnilleen samassa asennossa kuin kiitospäivän kalkkunat uunivadilla niin, että aurinko paistoi sinne mihin se ei yleensä paista. "Aurinkolaturissa" oleminen tuntui odottamattoman ihanalta vulvan alueella ja siitä tuli tosi hyvä olo. Voin suositella kyllä "perenium sunning" kokeilua, kunhan ei liian pitkään sitä tee, ettei perse pala auringossa.

Sää on ollut tällä viikolla epävakaa. Mökillä ollessa lähinnä sadekuuroja ja puolipilvistä ja vain hetkittäin aurinkoa, mutta eilen Savonlinnassa käydessä saatiin vihdoin nauttia kunnolla auringosta ja lämmöstä. Käytiin ihanan tunnelmallisen pienen ravintolan puutarhaterassilla syömässä paikallisia herkkuja ja sen jälkeen hypättiin sisävesiristeilyn kyytiin kuin kunnon turistit ja käytiin ihailemassa kesäistä Savonlinnaa järviperspektiivistä.

Tänään pelkästään ollaan ja lötköillään. Tämän enempää en raportoi tältä keikalta, nyt liityn laiturille nakuilemaan ja otan aurinkoa (myös) perssilmälle.
☀️ Lomalla 😎

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #265 : Kesäkuu 28, 2025, 21:55:17 »
^Kuulostaapa hienolta viikolta. Ihanaa, että olette saaneet nauttia mökkeilystä Saimaan, maailman kauneimman järven, rannalla. Vaikka säät eivät ole erityisemmin suosineetkaan. Nyt on sitten ilmeisesti viimeinen ilta. Toivottavasti se on tunnelmallinen. Tähän sopii Eino Grönin hieno biisi Ilta Saimaalla.

https://www.youtube.com/watch?v=Pzmrp3OGXjU

Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #266 : Kesäkuu 29, 2025, 15:51:26 »
Täysin itsekkäistä syistä voin vain todeta, että olisipa tämä ollut viikkoa myöhemmin.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #267 : Kesäkuu 29, 2025, 16:53:06 »
Saimaalla oli niin ihanaa että voisin muuttaa norpaksi sinne 🦭 Kiitos keikkatarinasta ja mökkeilyviikosta yhdessä!
Rovaniemellä elokuun toisella viikolla 🌻

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #268 : Heinäkuu 04, 2025, 12:03:54 »
Kiitos Granado, enpä ole aikoihin kuullut Eino Gröniä!

Palvelunostaja, ymmärrän täysin! Kenties sopiva hetki osuu taas kohdalleen kun sitä vähiten odottaa.

Anni, kiitos itsellesi, Saimaa saisi susta kyllä varsin hemaisevan norpan ❤️.

⛅Keikkarapsaa Oulusta🌧️

Olen päässyt keikkailevan pillukioskini kanssa siihen pisteeseen, missä uusien kaupunkien valloittamisen lisäksi pääsen palaamaan jo aiemmin vierailemiini kaupunkeihin. Jos Helsinkiä ei lasketa, eikä sitä nyt kyllä oikeasti lasketa, koska se on käytännössä takapihalla, niin Oulu on ensimmäinen kaupunki johon palaan yksin (Tampereelle ja Jyväskylään menin yhdessä Annin kanssa).

Alkuviikosta tähän keikkaan valmistautuessani lähetin jonnekin universumin tuuliin toiveen siitä, että saisin tälle keikalle paljon pitkiä tapaamisia. Etukäteiskyselyitä oli vain muutamia ennen lähtöä, mikä oli hieman huolestuttavaa, mutta luotin (yritin ainakin parhaani mukaan) siihen, että Oulussa riittää kyllä asiakkaita. Muutama ennakkovaraus oli tutuilta asiakkailta, ja ne riitti pitämään fiiliksen hyvänä.

Lähdin aikaisin aamulla matkaan Espoosta juuri, kun parhaat aurinkoiset lämpimät päivät oli vihdoin saapuneet ja katselin haikeana koleaa Oulun säätiedotetta lähtiessäni. Matkan aikana kirjoittelin päiväkirjaa ja kuuntelin musiikkia, ja saavuin myöhään iltapäivällä viileään, mutta onneksi auringonpaisteeseen Ouluun.

Koska tyypillistä ensimmäisen keikkapäivän viestitulvaa ei kuulunut olin tosi huolissani keikan onnistumisesta. Samalla sain jostain syystä monta yhteydenottoa todella nuorilta miehen aluilta, ja harmikseni jouduin kertomaan jokaiselle, että en voi tavata heitä. Mulla on siihen tietty syy,  jonka myös kerroin heille, ja toivotin mukavaa kesää.

Majapaikkani löysin helposti ja purin heti ensimmäiseksi koko matkalaukun sisällön nätisti kaappiin, minkä jälkeen hilpaisin nopeasti kauppaan. Kaupasta mukaan tarttui ruokatarvikkeiden lisäksi mm. vadelmia ja Daim-jäätelöä. Kävin suihkussa ja söin vähän siinä ensimmäistä asiakasta odotellessani.

Illalle oli muutama varaus, mutta seuraavalle päivälle vain yksi, ja tilanne hermostutti mua. Lopulta pelko epäonnistuneesta keikasta oli kuitenkin turha, sillä kalenteri täyttyi mukavasti illan mittaan. Vapaita aikoja jäi, mutta nekin meni sitten heti seuraavan aamupäivän aikana. Jätin itselleni sen mittaisen lounastauon, että pääsin käymään kivassa kahvilassa syömässä päivällä,  tekee aina tosi hyvää päästä vähän myös ulos panokolosta päivän aikana.

Tällä keikalla mulla oli useampi tuttu asiakas, mutta myös tosi kivoja uusia asiakkaita. Moni ajoi jälleen hyvinkin pitkän matkan päästä vain tavatakseen minut ja se on kyllä aina yhtä ihailtavaa. Sain myös tuliaisena pullon skumppaa, jonka vien kotiin koska en voi sitä täällä yksin juoda. Lähtöpäivän aamuun otin yhden pitkän tapaamisen, se oli hyvin yllättävä kohtaaminen tutun asiakkaan kanssa, jota en todellakaan osannut odottaa täällä päin maailmaa, mutta se oli pelkästään positiivinen yllätys.

Pääsin tekemään keikan aikana pitkiä ihania hierontoja mistä todella nautin, ja ihanan GFE:n lisäksi sain pistää useammankin miehen kahleilla kiinni sänkyyni, kiusoitella sydämeni kyllyydestä ja käyttää panoleluna (sänkyyn kiinnitettävät remmit, joissa on useita kiinnityspisteitä on olleet todella kannattava hankinta!).

Suunnittelin reissun aikana erään asiakkaan kanssa varmasti eeppisintä tapaamista, jonka olen tähän mennessä saanut järjestää, ja olen niin täpinöissäni, että melkein halkean. Toivottavasti pääsen kertomaan siitä tapaamisesta jotain, sillä vastaavaa haluaisin tehdä enemmänkin. Tämä tottakai vain, jos kyseinen asiakas hyväksyy sen,  että kerron jälkikäteen mitä jännittävää pääsin toteuttamaan.

Kaiken kaikkiaan mulla on ollut aivan ihana keikka Ouluun, tämä kaupunki ei pettänyt mua tälläkään kertaa. Todella miellyttävä majapaikka, mahtavat asiakkaat ja sopivan viileä sää, jotta majoituksessani sisälläkin pysyi lämpötila mukavana. Oulu on kaupunki jonne palaan mielelläni uudelleenkin, ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin seuraava visiitti on jossain kohtaa syksyä.

Kiitos Oulu ja ihanat asiakkaat 🥰.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2025, 12:05:26 kirjoittanut AnnaB »
☀️ Lomalla 😎

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #269 : Heinäkuu 04, 2025, 14:13:06 »

Jotkut palveluntarjoajat ovat kertoneet minulle, että Rovaniemellä ja Tampereella kiimaisia miehiä riittää ihan jonoksi asti. En tiedä pitäneekö tämä paikkansa, kun itse olen palveluiden ostaja. Tampereella tosin on tarjontaa niin paljon, että asiakaskunta jakautuu tasaisesti useamman palveluntarjoajan kesken. Totta kai te hyvinvointipalvelijat olette itse ainoita henkilöitä jotka ovat tietoisia siitä missä kauppa parhaiten käy eikä minun tarvitse teitä neuvoa.                                                          Miten muuten on, käykö kauppa kesällä huonommin kuin muulloin, kun useat turskat viettävät kesälomaa ? Toisaalta voisi ajatella, että lomaa viettää myös osa palveluntarjoajista, joten kun seksinmyyjiä on vähemmän, niin töissä olevien hyvinvointipalvelijoiden asiakasmäärä lisääntyisi tätä kautta.                                                             

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #270 : Heinäkuu 09, 2025, 19:09:38 »
Kiitos dueerre, turskien aktiivisuus vaihtelee tasaisesti pitkin vuotta. Selkeitä notkahduksia näkyy tiettyinä vuoden aikoina mutta kesä ei ole yksi niistä 😊.

⛅Keikkarapsaa Hämeenlinnasta ☀️

Omista tavoistani poiketen kirjoitan tätä keikkarapsaa vasta kun olen jo kotiutunut Hämeenlinnasta, sillä oli sen verran erikoinen reissu, että se on vaatinut pientä palautumista ennen kuin olen pystynyt tuottamaan selkeää tekstiä. Mitään ikävää ei ole tapahtunut, ei tarvitse huolestua.

Heinäkuinen arkiaamupäivä oli viileä, harmaa ja synkkä lähtiessäni kohti Hämeenlinnaa. Pilvet oli niin paksuja, että oli melkein hämärää, lähes lokakuinen fiilis tuli kun katsoin bussin ikkunasta Helsinkiä. Matka sujui leppoisasti musiikkia kuunnellessa ja villasukan kantapäätä neuloessa.

Tälläkään kertaa en säästynyt täysin peruutuksilta ja tahallaan tehdyiltä ohareilta. Olisi mielenkiintoista tietää minkälainen ihminen näitä tekee? Kateuden, katkeruuden ja vihan täyttämä mies tai jopa nainen, joka kokee saavansa hyvää oloa surkeaan elämäänsä kiusaamalla muita, vai epätoivoinen kollega, joka kokee keikkailijan läsnäolon uhaksi itselleen? Joku joka katsoo seksityöntekijöitä nenän varttaan pitkin ja kokee kenties suurta ylemmyyden tunnetta verratessaan itseään meihin? Kuka hyvänsä ohareita ja hupivarauksia tekeekin, niin jotenkin käy sääliksi sellaista ihmistä. On oltava todella katkera ja elämäänsä tavalla tai toisella pettynyt ihminen, joka kokee tarvetta sellaiseen.

Onneksi näitä ei ollut montaa, ja sain tavata jälleen aivan ihania asiakkaita. Työt vaihteli laajasti lyhyempien ja pidempien hierontojen, GFE:n ja Dommehommien välillä, ja viimeisenä aamuna sain toteuttaa todella erilaisen session, josta on tämän asiakkaan kanssa juteltu ekan kerran jo talvella.

Harkitsin pitkään kerronko asiasta mitään ja onko ylipäätään edes turvallista kertoa tästä, mutta totesin, että kyllä asiasta voi puhua ja voi olla hyväkin paneutua siihen, miten tälläinen sessio toteutetaan turvallisesti. Koska pidin itse tämän toteutuksesta ja haluan tarjota tähän mahdollisuuden muillekin asiakkaille kanssani (tietyin edellytyksin), niin asiaa voin hyvin käsitellä tässä. Olen kysynyt luvan asiasta kirjoittamiseen myös asiakkaalta.

Sessio joka toteutettiin oli CNC, eli consensual nonconsent, eli suomeksi voisi sanoa suostumuksellinen raiskausfantasian toteutus. Asiakas oli teon toteuttaja ja minä olin kohde. Tämä oli nimestään huolimatta melko kesy roolileikki monestakin syystä. Ensinnäkin siksi, että en halunnut äänen voimakkuuden nousevan tasolle mikä saa naapurit huolestumaan, ja toisekseen siksi, että ei oltu tämän asiakkaan kanssa aiemmin tehty mitään vastaavaa ja haluttiin olla varovaisia mahdollisten muistelmien tai muiden jälkien syntymisen, ja ylipäätään traumojen välttämisen takia.

BDSM-sessioon, jossa käytetään henkisen väkivallan lisäksi myös jonkin verran lievää fyysistä väkivaltaa heikompaa osapuolta kohtaan liittyy valtavia riskejä, enkä koskaan toteuttaisi tälläistä sellaisen asiakkaan kanssa jota en ole ennen tavannut. Sen lisäksi, että asiakkaan on oltava tuttu ennalta, pitää myös olla oikeanlaiset vibat, se kuuluisa perstuntuma, jotta voi luottavaisesti heittäytyä tällaiseen. Lisäksi asioista on sovittava huolellisesti etukäteen. Olen tehnyt aiheesta myös huolellista taustatutkimusta jo pidempään, ja kerroin myös muutamalle läheiselle kollegalle mitä olen aikeissa tehdä ja milloin.

Tämä kyseinen asiakas on todella huomaavainen, kunnioittava ja kommunikoi kaikesta erittäin selkeästi sekä session suunnittelu- että toteutusvaiheessa. Itse toimitin hänelle ensin kirjallisena hyvin tarkasti auki kirjoitetut rajat joiden ylittäminen ei ollut sallittua, ja myös auki kirjoitettuna ne asiat joita on sallittua tehdä, ja millä tavalla. Niistä keskusteltiin ja ideoita palloteltiin.

Asiakas kertoi omista toiveistaan ja varmisteli useampaankin otteeseen, että enhän vain suostu mihinkään mitä en itse halua. En missään nimessä suostuisi tälläiseen pelkästään rahan takia, tai tekisi tälläistä vain asiakkaan mieliksi. Olin utelias, ja olin miettinyt asiaa jo paljon aiemminkin. Halusin kokea tämän myös ihan itse ja nautin siitä, että sain toteuttaa sen turvallisesti ja molemminpuolisen kunnioituksen ilmapiirissä kivan ihmisen kanssa. (Kuten työni yleensäkin).

Asioiden auki kirjoittaminen viesteissä ja erityisesti rajojen vetäminen hyvin tarkasti on tällaisessa tärkeää. On hyvä olla todistusaineistoa siihen, että en ole antanut lupaa pahoinpidellä itseäni mustelmille tai pahempaa. Ei sillä, että olisin epäillyt tämän kyseisen asiakkaan kanssa sellaista, vaan ihan vain yleisellä tasolla on oltava huolellinen ja varovainen.

Sen lisäksi, että kaikesta sovittiin ensin kirjallisesti, käytettiin myös aikaa kasvotusten asioiden läpi käymiseen ennen session aloitusta. Keskustelun myötä molemmilla oli hyvä tunne siitä, että toinen osapuoli on tietoinen siitä, mitä ollaan tekemässä ja millä säännöillä. En pelännyt lainkaan vaan oli tosi innoissani ja luotin siihen, että olen turvassa.

Mainittakoon, että vaikka mulla ei ole kovin laajasti kokemusta hyvin intensiivisestä alistumisesta tai kivun vastaanottamisesta, niin muista harrastuksistani johtuen en täysin kylmiltään ja kokemattomana lähtenyt astetta rankempaan roolileikkiin. Mulla oli jonkinlainen käsitys siitä miten voimakas psyykkinen kokemus tämä voi olla ja minkälainen droppi mahdollisesti tulee jälkikäteen.

Meillä oli lopulta todella hauskaa ja session jälkeen loikoiltiin sängyllä kaikessa rauhassa juttelemassa tapahtuneesta. Olin varannut aikaa sekä yhteiseen jälkihoitoon, että myös vähän palautumiseen itselleni yksin ennen kuin oli aika lähteä kotimatkalle. Jos jotain tekisin toisin, niin jättäisin itselleni koko loppu päivän vapaaksi ilman ohjelmaa tälläisen intensiivisen kokemuksen jälkeen, meni nimittäin hormonit sellaista vuoristorataa, että olisi ollut ihanaa jäädä vain sänkyyn loikoilemaan.

Yleensä alan keikan jälkeen innoissani kirjoittamaan heti kotimatkalla rapsaa, mutta nyt matka meni tyytyväiseen torkkumiseen, auringonpaistetta välillä ihaillen, sillä aivojen tilalla oli lähinnä hattaraa. Ymmärrän nyt entistä paremmin miksi näitä kokemuksia halutaan ja tämän myötä laajeni myös ymmärrys siitä, miten hyvää fiilistä voin itse myös tuottaa sekä dominoivana, että tietyn edellytyksin myös alistuvana osapuolena asiakkailleni. Se euforian tunne mitä näin intensiivisestä ja turvallisesta kokemuksesta tulee on aivan ihana.

Tähän liittyen, olen jo jonkin aikaa sitten ilmoittautunut kurssille, jossa voin oppia lisää dominointiin liittyviä asioita kokeneilta ammattilaisilta. Kurssin olisi tarkoitus toteutua heinäkuun loppupuolella ellei se olosuhteiden pakosta siirry syksymmälle. Olen siitä tosi innoissani ja odotan uteliaana mitä kaikkea uutta ja mielenkiintoista opin siellä.

Sitä ennen mulla on tiedossa pidempi keikkajakso Helsingissä ensi viikolla. Tähän päättyy keikkarapsa Hämeenlinnasta, sekä cnc-session jälkipuinti tältä erää. Jos joku haluaa jutella tuosta aiheesta niin tässä voi kysyä tai voi laittaa viestiä!
☀️ Lomalla 😎

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #271 : Heinäkuu 10, 2025, 01:49:18 »
Hyi miks joku haluis tehdä tollasta?
Onks sul jotain traumoja mitä sä purat tolla?
Haluisiksä muka oikeesti et sut raiskataan?

No, en tietenkään halua!

Miksi CNC kiehtoo joitain ihmisiä? Asiaa on syytä ehkä avata vähän enemmän vielä siitä mitä jo rapsaani kirjoittelin.

Tässä on kyseessä äärimmäisten valtasuhteiden tutkiminen ilman todellista vaaraa. Toiselle osapuolelle voi antaa vallan tai ottaa sen täysin, mutta sovitut rajat ja tietenkin turvasana pitää huolen siitä, että molemmat ovat turvassa. Monet ihmiset kiihottuu siitä, että voivat antaa vallan pois, tai siitä, että saavat hallita ja tämä on siitä tosi äärimmäinen versio.

Fantasia ei ole sama asia kuin todellisuus. Google kertoi mulle, että raiskausfantasia on yksi yleisimmistä seksuaalifantasioista, erityisesti naisilla joista eri tutkimusten mukaan 30-60% on fantasioinut tilanteesta, jossa heidät "pakotetaan" mutta samalla he kuitenkin haluavat sitä (Booktok-mimmit tietää).

Miehillä on muitakin tosi yleisiä fantasioita, ja niistä monia saan toteuttaa runsaasti työssäni, näihin voin palata tarkemmin erikseen, mutta tämä sama fantasia ottavana osapuolena on myös yleinempi kuin osaisi odottaa. Tällainen roolileikki antaa mahdollisuuden toteuttaa sen ilman väkivallan tai hyväksikäytön traumaa.

Nainen tai alistuva osapuoli tilanteessa tuntee esimerkiksi jännitystä, pelkoa, kiihottumista ja antautumista. Adrenaliini ja tilanteen aiheuttamien intensiivisten tunteiden aikaansaama voimakas hormonivaste kehossa, oksitosiini ja dopamiini saa aikaan todella ihanan euforisen tunteen, juuri sen jonka vallassa itsekin olin kotimatkalla torkkuessani.

Aktiivisessa roolissa, hallitsevana, pakottavana olevalle "hyökkääjälle" tämä on varmasti vähintään yhtä voimakas ja monimutkainen fantasia. Miehillä voi olla tähän erilaisia syitä mikä tässä kiihottaa.  Se voi olla täydellisen vallan fantasia,  ajatus siitä, että voi ottaa kaiken minkä haluaa voi olla kiihotava. Voi kontrolloida toista fyysisesti ja henkisesti, mutta tehdä sen moraalisesti hyväksyttävässä ja suostumuksellisessa kontekstissa.

Se voi olla primitiivinen saalistusfantasia, eräänlainen raaka ja estoton halun näyttäminen ilman että tarvitsee kysyä, tai olla kohtelias, tai pidätellä itseään. Voi "päästää pedon irti" ilman että oikeasti satuttaa ketään. Siihen voi liittyä kiihottumista vastustamisesta, siitä että toinen "ei halua" mutta ei voi myöskään estää, jonkinlainen murtamisen mielikuva kun ensin vastustetaan, mutta lopulta antaudutaan (asia josta itsekin kiihotun mielikuvissa, mutta jota silti henkilökohtaisesti vihaan elokuvissa koska se on mun mielestäni epärealistista eikä koskaan tapahtuisi luonnostaan). Nämä voi olla todella intensiivisiä tunteita, mutta vaativat todellisuudessa myös äärimmäistä kontrollia ja herkkyyttä empatiaan, jotta tilanne ei mene väärään suuntaan.

Tähän liittyy myös lupa rikkoa ilman rikettä. CNC luo tilaisuuden toteuttaa kiellettyjä fantasioita ilman syyllisyyttä. Ei tekijä ole oikeasti väkivaltainen, mutta kiihottuu sellaisen roolin esittämisestä. Tämä leikki mahdollistaa sillä roolilla leikkimisen tietäen, että kaikki tapahtuu toisen halusta ja suostumuksesta.

Sen perusteella mitä olen lukenut, ja myös ihmisten kanssa puhunut, ei "hyökkääjä" tässä kiihotu väkivallasta, vaan siitä äärimmäisestä luottamuksesta. Se että toinen ihminen antaa luvan mennä niin pitkälle on jonkinlainen merkki syvemmästä yhteydestä.

Dominoivassa roolissa oleva voi tässä saada nautintoa myös toisen reaktioista: pelosta, vastustelusta, mahdollisista kyynelistä tai häpeästä. Ei siksi, että hän haluaa vahingoittaa toista, vaan koska hän voi tavallaan kontrolloida niitä tunteita ja jälkeen päin myös hoivata. Tämä on leikkiä johon on sisällytettävä myös jälkihoito, paljon haleja ja huolenpitoa. Kyseessä ei ole kylmä väkivalta vaan roolikeikki jossa on valtava vastuu.

CNC vaatii vahvaa luottamusta, todella hyvää kommunikointia ja osaamista. Se ei ole pelkästään kevyttä leikkiä, ja siihen liittyy isoja riskejä jotka pitää tiedostaa etukäteen. Jokin trauma voi aktivoitua yllättäen, turvasana voi unohtua tai sitä ei uskalla käyttää, kommunikaatio voi myös pettää jos ei olla täysin rehellisiä.

En itse olisi esimerkiksi ryhtynyt tähän, jos en olisi täysin varma siitä, että osaan ja uskallan käyttää tarvittaessa turvasanaa, ja olin tietoinen siitä, että mulla ei ole taustalla ahdistelukokemuksia jotka olisi voineet tässä aktivoitua ja aiheuttaa vaaraa tai ongelmia. Siitäkin huolimatta myös tästä oli keskusteltu etukäteen ja käyty läpi mitä tehdään jos jotain yllättävää tapahtuukin. Mulle välttämätöntä oli myös asiakkaan erittäin hyvät kommunikointitaidot ja se, että tiesin hänen olevan empaattinen ihminen.

Edes promillen verran epäilyttävää fiilistä asiakkaasta olisi ollut ehdoton ei tälle leikille. Tässä maailmassa on myös niitä ihmisiä, jotka käyttävät näitä leikkejä väärin. Tällaiseen ei pidä ryhtyä ilman todella hyvää harkintaa, itsetuntemusta ja itsevarmuutta.

Kun oikeat palaset ovat kohdallaan ja luottamus toiseen on olemassa, voi tästä fantasiasta nauttiva saada tosi hauskan ja mielenkiintoisen kokemuksen ja myös voimakkaan euforisen tunteen kaiken lopuksi, kummassa tahansa roolissa sitten olikin.
☀️ Lomalla 😎

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #272 : tänään kello 17:01:59 »
En ole kirjoittanut heinäkuisista Helsingin työpäivistä keikkarapsaa sillä helle on sulattanut mun pään niin pahasti, että en ole yksinkertaisesti jaksanut pistää kahta ajatusta peräkkäin kirjoittaakseni mitään järkevää. Nyt kuitenkin kun on ensimmäinen pilvinen ja siten kohtuullisen viileä (22 astetta tuntuu viileältä kaiken läkähtymisen jälkeen) päivä pitkään aikaan niin inspiraatio kirjoittamiseenkin on syntynyt jälleen. Istun parhaillaan ulkona sateen suojassa juomassa jääteetä, kuuntelen ihanaa sateen ropinaa ja nautin viileästä ilmavirrasta samalla kun kirjoittelen kuulumisia viime ajoilta.

Olen tehnyt nyt kolmena peräkkäisenä viikkona pienet keikat Helsingissä ja lopun aikaa olen lomaillut. Haluaisin sanoa, että "nauttinut kesästä",  mutta kyllä se on ollut enemmän helteessä tuskailua ja selviytymistä kuin nauttimista. En ole helteen takia jaksanut tehdä pitkää päivää, ja koska se on mulle mahdollista, niin olen ihan hyvällä omatunnolla tehnyt lyhyitä työpäiviä. Mulla on ollut aivan ihania asiakaskohtaamisia viime aikoina. Ylivoimaisesti suurin osa on ollut pitkiä ja rauhallisia 1-2h tapaamisia jotka on olleet sekä hierontaa, GFE:tä että soft Dommeakin. Myös muutama puolituntinen on sopinut joukkoon, vaikka tavallaan haaveilen niistä luopumisesta kokonaan, koska niistä tulee lähes poikkeuksetta tunne, että en ole pysynyt tekemään parastani. Puoli tuntia on aivan liian lyhyt aika kunnon GFE:hen ja hieronnassa se on lähinnä glorifioitu käsihoito. Parhaiten puolituntinen sopii nopeaan paineiden purkuun tai esim joihinkin fetisseihin, ja se ei yksinkertaisesti ole se mistä itse saan niitä kokonaisvaltaisia onnistumisen kokemuksia ja sitä kautta fiiliksen, että olen tehnyt työni hyvin, vaikka teenkin ne aina samalla ilolla ja ammattiylpeydellä kuin pidemmätkin ajat.

Tällä viikolla oli tarkoitus tehdä Sörkässä kaksi päivää mutta lopulta jouduin luopumaan toisesta päivästä sillä mun kroppa oli vaan yksinkertaisesti liian kipeä töiden tekemiseen ja tälle päivälle oli pakko varata aika hierojalle joka availi jumeja, ja jotain tilanteen vakavuudesta ehkä kertoo se, että itkin ja huusin ja kiroilin tyynyyn kun pakaroita hierottiin. Kyseinen hieroja tietää työstäni ja kommentoi, että teen selvästi töitä epäergonomisesti sillä "sulla on pohkeet, lonkan koukistajat ja perse täysin jumissa". Mua kiinnostaisikin kuulla onko kukaan muu esim kollega törmännyt siihen, että koko alavartalo on epäergonomisen seksin takia jumissa 😂. Miten hitossa olisi tarkoitus panna ergonomisesti?

Ekan kerran mitä muistan, että lantio on mennyt töissä täysin jumiin oli Levillä jossa uikutin Annille kun sisäreisiin sattui. Pitäis varmaan hankkia oma pt (se eri peetee!) ohjaamaan miten pitää treenata ja venytellä oikein, että pystyy jatkossa tekemään töitä ilman, että menee kaikki paikat juntturaan. Parasta jos se olisi sellainen joka vielä vahtii, että myös teen mitä käsketään. Laiska kun olen niin luistan liian helposti kehon huollosta ja tässä sitä nyt ollaan sitten ongelmissa sen takia.

Mutta hei sittenhän mulla on myös ihan muita uutisia! Mulla tulee olemaan suunnilleen syyskuun alusta alkaen sellainen paikka Espoossa missä pidän jatkossa pillukiskaa auki säännöllisemmin. Sijainti on aivan täydellinen, se on B-vyöhykkeen metroaseman vieressä, sinne pääsee erittäin helposti myös autolla ja pysäköinti on helppoa. En edelleenkään tule olemaan tavattavissa täysin päivittäin tai välttämättä ihan joka viikko, mutta merkittävästi useammin ja säännöllisemmin kuitenkin kuin tähän asti. Harkitsen, että siinä vaiheessa avaan myös varauskalenterin josta vakkarit voi suoraan varata omatoimisesti vapaita aikoja itselleen ja klikkailla mahdolliset lisäpalvelut suoraan valikosta.

Mun sisustusvisiosta pidettiin niin paljon, että sain käytännössä kokonaan vapaat kädet toteuttaa itseäni paikan sisustamisessa. Mulla on ollut Pinterestissä taulu jo yli vuoden mihin olen tallentanut inspiraatiokuvia ja haaveillut siitä, että jonain päivänä saisin toteuttaa sellaisen paikan missä kaikki on mietitty viimeisen päälle ja jossa vierailu on oikeasti luksusta. Se päivä on koittanut ja olen niin innoissani! Ihan parasta on, että paikassa on myös sauna, eli voin alkaa tekemään kaiken muun kivan lisäksi pitkiä hyvinvointitapaamisia missä yhdistyy kaikenlainen spa-tyylinen hemmottelu ja seksipalvelut. Myös yön yli kestäviä tapaamisia ja pitkiä koko illan treffejä pystyy toteuttamaan ilman, että asiakkaan tarvitsee erikseen maksaa hotellihuoneesta. Aivan täydellistä, tekee mieli hyppelehtiä ilosta ja innostuksesta kuin pikkutyttö koska tää on niin siistiä 💕! Elämä tuntuu useammasta muustakin syystä ihanalta just nyt joten leijailen täällä tyytyväisenä, ja toivotan ihanaa päivää just sulle ✨🥰❤️!
☀️ Lomalla 😎