Kiitos dueerre, turskien aktiivisuus vaihtelee tasaisesti pitkin vuotta. Selkeitä notkahduksia näkyy tiettyinä vuoden aikoina mutta kesä ei ole yksi niistä 😊.
⛅Keikkarapsaa Hämeenlinnasta ☀️
Omista tavoistani poiketen kirjoitan tätä keikkarapsaa vasta kun olen jo kotiutunut Hämeenlinnasta, sillä oli sen verran erikoinen reissu, että se on vaatinut pientä palautumista ennen kuin olen pystynyt tuottamaan selkeää tekstiä. Mitään ikävää ei ole tapahtunut, ei tarvitse huolestua.
Heinäkuinen arkiaamupäivä oli viileä, harmaa ja synkkä lähtiessäni kohti Hämeenlinnaa. Pilvet oli niin paksuja, että oli melkein hämärää, lähes lokakuinen fiilis tuli kun katsoin bussin ikkunasta Helsinkiä. Matka sujui leppoisasti musiikkia kuunnellessa ja villasukan kantapäätä neuloessa.
Tälläkään kertaa en säästynyt täysin peruutuksilta ja tahallaan tehdyiltä ohareilta. Olisi mielenkiintoista tietää minkälainen ihminen näitä tekee? Kateuden, katkeruuden ja vihan täyttämä mies tai jopa nainen, joka kokee saavansa hyvää oloa surkeaan elämäänsä kiusaamalla muita, vai epätoivoinen kollega, joka kokee keikkailijan läsnäolon uhaksi itselleen? Joku joka katsoo seksityöntekijöitä nenän varttaan pitkin ja kokee kenties suurta ylemmyyden tunnetta verratessaan itseään meihin? Kuka hyvänsä ohareita ja hupivarauksia tekeekin, niin jotenkin käy sääliksi sellaista ihmistä. On oltava todella katkera ja elämäänsä tavalla tai toisella pettynyt ihminen, joka kokee tarvetta sellaiseen.
Onneksi näitä ei ollut montaa, ja sain tavata jälleen aivan ihania asiakkaita. Työt vaihteli laajasti lyhyempien ja pidempien hierontojen, GFE:n ja Dommehommien välillä, ja viimeisenä aamuna sain toteuttaa todella erilaisen session, josta on tämän asiakkaan kanssa juteltu ekan kerran jo talvella.
Harkitsin pitkään kerronko asiasta mitään ja onko ylipäätään edes turvallista kertoa tästä, mutta totesin, että kyllä asiasta voi puhua ja voi olla hyväkin paneutua siihen, miten tälläinen sessio toteutetaan turvallisesti. Koska pidin itse tämän toteutuksesta ja haluan tarjota tähän mahdollisuuden muillekin asiakkaille kanssani (tietyin edellytyksin), niin asiaa voin hyvin käsitellä tässä. Olen kysynyt luvan asiasta kirjoittamiseen myös asiakkaalta.
Sessio joka toteutettiin oli CNC, eli consensual nonconsent, eli suomeksi voisi sanoa suostumuksellinen raiskausfantasian toteutus. Asiakas oli teon toteuttaja ja minä olin kohde. Tämä oli nimestään huolimatta melko kesy roolileikki monestakin syystä. Ensinnäkin siksi, että en halunnut äänen voimakkuuden nousevan tasolle mikä saa naapurit huolestumaan, ja toisekseen siksi, että ei oltu tämän asiakkaan kanssa aiemmin tehty mitään vastaavaa ja haluttiin olla varovaisia mahdollisten muistelmien tai muiden jälkien syntymisen, ja ylipäätään traumojen välttämisen takia.
BDSM-sessioon, jossa käytetään henkisen väkivallan lisäksi myös jonkin verran lievää fyysistä väkivaltaa heikompaa osapuolta kohtaan liittyy valtavia riskejä, enkä koskaan toteuttaisi tälläistä sellaisen asiakkaan kanssa jota en ole ennen tavannut. Sen lisäksi, että asiakkaan on oltava tuttu ennalta, pitää myös olla oikeanlaiset vibat, se kuuluisa perstuntuma, jotta voi luottavaisesti heittäytyä tällaiseen. Lisäksi asioista on sovittava huolellisesti etukäteen. Olen tehnyt aiheesta myös huolellista taustatutkimusta jo pidempään, ja kerroin myös muutamalle läheiselle kollegalle mitä olen aikeissa tehdä ja milloin.
Tämä kyseinen asiakas on todella huomaavainen, kunnioittava ja kommunikoi kaikesta erittäin selkeästi sekä session suunnittelu- että toteutusvaiheessa. Itse toimitin hänelle ensin kirjallisena hyvin tarkasti auki kirjoitetut rajat joiden ylittäminen ei ollut sallittua, ja myös auki kirjoitettuna ne asiat joita on sallittua tehdä, ja millä tavalla. Niistä keskusteltiin ja ideoita palloteltiin.
Asiakas kertoi omista toiveistaan ja varmisteli useampaankin otteeseen, että enhän vain suostu mihinkään mitä en itse halua. En missään nimessä suostuisi tälläiseen pelkästään rahan takia, tai tekisi tälläistä vain asiakkaan mieliksi. Olin utelias, ja olin miettinyt asiaa jo paljon aiemminkin. Halusin kokea tämän myös ihan itse ja nautin siitä, että sain toteuttaa sen turvallisesti ja molemminpuolisen kunnioituksen ilmapiirissä kivan ihmisen kanssa. (Kuten työni yleensäkin).
Asioiden auki kirjoittaminen viesteissä ja erityisesti rajojen vetäminen hyvin tarkasti on tällaisessa tärkeää. On hyvä olla todistusaineistoa siihen, että en ole antanut lupaa pahoinpidellä itseäni mustelmille tai pahempaa. Ei sillä, että olisin epäillyt tämän kyseisen asiakkaan kanssa sellaista, vaan ihan vain yleisellä tasolla on oltava huolellinen ja varovainen.
Sen lisäksi, että kaikesta sovittiin ensin kirjallisesti, käytettiin myös aikaa kasvotusten asioiden läpi käymiseen ennen session aloitusta. Keskustelun myötä molemmilla oli hyvä tunne siitä, että toinen osapuoli on tietoinen siitä, mitä ollaan tekemässä ja millä säännöillä. En pelännyt lainkaan vaan oli tosi innoissani ja luotin siihen, että olen turvassa.
Mainittakoon, että vaikka mulla ei ole kovin laajasti kokemusta hyvin intensiivisestä alistumisesta tai kivun vastaanottamisesta, niin muista harrastuksistani johtuen en täysin kylmiltään ja kokemattomana lähtenyt astetta rankempaan roolileikkiin. Mulla oli jonkinlainen käsitys siitä miten voimakas psyykkinen kokemus tämä voi olla ja minkälainen droppi mahdollisesti tulee jälkikäteen.
Meillä oli lopulta todella hauskaa ja session jälkeen loikoiltiin sängyllä kaikessa rauhassa juttelemassa tapahtuneesta. Olin varannut aikaa sekä yhteiseen jälkihoitoon, että myös vähän palautumiseen itselleni yksin ennen kuin oli aika lähteä kotimatkalle. Jos jotain tekisin toisin, niin jättäisin itselleni koko loppu päivän vapaaksi ilman ohjelmaa tälläisen intensiivisen kokemuksen jälkeen, meni nimittäin hormonit sellaista vuoristorataa, että olisi ollut ihanaa jäädä vain sänkyyn loikoilemaan.
Yleensä alan keikan jälkeen innoissani kirjoittamaan heti kotimatkalla rapsaa, mutta nyt matka meni tyytyväiseen torkkumiseen, auringonpaistetta välillä ihaillen, sillä aivojen tilalla oli lähinnä hattaraa. Ymmärrän nyt entistä paremmin miksi näitä kokemuksia halutaan ja tämän myötä laajeni myös ymmärrys siitä, miten hyvää fiilistä voin itse myös tuottaa sekä dominoivana, että tietyn edellytyksin myös alistuvana osapuolena asiakkailleni. Se euforian tunne mitä näin intensiivisestä ja turvallisesta kokemuksesta tulee on aivan ihana.
Tähän liittyen, olen jo jonkin aikaa sitten ilmoittautunut kurssille, jossa voin oppia lisää dominointiin liittyviä asioita kokeneilta ammattilaisilta. Kurssin olisi tarkoitus toteutua heinäkuun loppupuolella ellei se olosuhteiden pakosta siirry syksymmälle. Olen siitä tosi innoissani ja odotan uteliaana mitä kaikkea uutta ja mielenkiintoista opin siellä.
Sitä ennen mulla on tiedossa pidempi keikkajakso Helsingissä ensi viikolla. Tähän päättyy keikkarapsa Hämeenlinnasta, sekä cnc-session jälkipuinti tältä erää. Jos joku haluaa jutella tuosta aiheesta niin tässä voi kysyä tai voi laittaa viestiä!