Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas, mitä olet valmis riskeeraamaan / maksamaan, pannaksesi paljaalla!  (Luettu 1727 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tässä on nyt ollut pari uutta keskustelua, liittyen paljaalla panemisen riskeihin, hintaan, ja mitä esim. pt olettaisi saavansa paljaalla panemisesta.

Ajattelin kokeilla ekaa kertaa äänestyksen luomista, asiakkaille kyselynä tämä siis.

Kai tässä on sitten mukana myös naispuoliset asiakkaat, jotta ei rajattaisi pois ketään. Tai mies-mies kohtaamiset. Joten, esim. elatusmaksut eivät välttämättä ole relevantteja, mutta silti, kai tämä on tarpeeksi selkeä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2025, 19:56:00 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Jos kysymys rajataan maksulliseen seksiin, niin en koskaan panisi paljaalla. Riskejä en arvuuttelisi ollenkaan, vaan maksullisella puolella jätän paljaalla panemisen (owo ml.) kategorisesti väliin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
Jos kysymys rajataan maksulliseen seksiin, niin en koskaan panisi paljaalla. Riskejä en arvuuttelisi ollenkaan, vaan maksullisella puolella jätän paljaalla panemisen (owo ml.) kategorisesti väliin.

Tässä on hyvä tiedostaa, että satunnainen baaripano on tutkitusti terveydelle jne. vaarallisempi, kuin maksullinen seura. (Toki, jos maksullinen seura tykkää panna paljaalla, niin sitten ei varmaan päde tämä väite -- efekti johtunee siitä, että maksullinen seura useammin vaatii suojausta).

Poissa mattssonni

• Sr. Member
^tuo on ihan totta joka sana. Mutta on minulla siviilissäkin tämän suhteen tarkka ohjenuora, jota en nyt tässä avaa tarkemmin.

Yleisellä tasolla lisään edelliseen, että vaikka tilastollisesti maksullisissa riski on satunnaisotannassa keskimääräisesti pienempi, siviilissä riskin pystyy kuitenkin painamaan vielä alemmas, koska siviilissä käytettävissä on enemmän tietoa riskin arvioimiseksi. Vähän sama kuin vakuutusyhtiöillä johonkin suljettuun ryhmään (esim. jonkin liiton jäsenet tms.) kohdistettu vakuutus voidaan hinnoitella kilpailukykyisemmin kuin sama avoimeen markkinaan tarjottava vakuutus, koska riskien arviointiin on käytössä enemmän tietoa.

Ei koskaan paljaallaan ammatikseen panevia on ohjenuora,jota suosittelen kaikille. Ja tässä ei ole mitään ammattilaisten dissaamista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tässä on hyvä tiedostaa, että satunnainen baaripano on tutkitusti terveydelle jne. vaarallisempi, kuin maksullinen seura. (Toki, jos maksullinen seura tykkää panna paljaalla, niin sitten ei varmaan päde tämä väite -- efekti johtunee siitä, että maksullinen seura useammin vaatii suojausta).

Jep, jos maksullinen seura ehdottaa mulle kumittomuutta, se todennäköisesti ei ole eka kerta. Eri asia, että isolla rahalla saisin tämän ylipuhuttua kumittomuuteen ... taitaisin epäillä vahvasti vielä silloinkin

Poissa Penaattori

• Sr. Member
Mitään ylimäärästä en ole paljaalla panemisesta koskaan maksanut.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa mattssonni

• Sr. Member
^siltä osin kuin kyse on maksuseksistä, lisämaksuttomat maksulliset paljaat ovat varmaan lähtökohtaisesti niitä korkeamman riskin panoja. Tämä vain toteamuksena, ei arvosteluna. Jokainen tavallaan, kun ilmeisesti suostumus on ollut molemminpuolinen.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Jätän tuon vanteilla ajamisen siviilisuhteisiin. Tyhmiä pelejä pelaamalla voittaa tyhmiä palkintoja ja jos joku on tyhmää niin umpituntemattoman paneminen ilman kumia.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
En koe että oma orgasmi olisi yhtään heikompi kumin kanssa, ja paneminen tuntuu tarpeeksi hyvältä jotta sen orgasmin maksetun ajan puitteissa yleeensä saavuttaa. (Silloin kun ei onnistu, ei ole tullut mieleenkään että kumi olisi se ongelma.)

Joten ei mulla edes ole mitään syytä haluta ilman kumia.

Poissa Tulli

• Full Member
En koe että oma orgasmi olisi yhtään heikompi kumin kanssa, ja paneminen tuntuu tarpeeksi hyvältä jotta sen orgasmin maksetun ajan puitteissa yleeensä saavuttaa. (Silloin kun ei onnistu, ei ole tullut mieleenkään että kumi olisi se ongelma.)

Joten ei mulla edes ole mitään syytä haluta ilman kumia.

Ja nykyään kumit ovat niin hyviä että eroa tuntumassa ei ole merkittävästi.
Tissit 😍

Poissa STT

• Hero Member
Mua ei ainakaan ajatuksena kiihota paljaalla paneminen sen verta enemmän että mitään erikoista riskiä haluaisin sen vuoksi ottaa. Toisaalta helppohan se on tässä kirjoittaa tiedä sitten miten toteutus jos joku nuori pt sitä seksikkäästi kyselee kun mulla kulli kovana ja ajatukset seisoo.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
^siltä osin kuin kyse on maksuseksistä, lisämaksuttomat maksulliset paljaat ovat varmaan lähtökohtaisesti niitä korkeamman riskin panoja.
Se että nää muijat on antanu mulle paljaalla, ei tarkota että ne antais kaikille, lisämaksustakaan. Tämä vain toteamuksena, ei arvosteluna hätäisten ja yksinkertaisten johtopäätösten tekemisestä.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Big Mac aterian voin mäkkärissä tarjota
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mua ei ainakaan ajatuksena kiihota paljaalla paneminen sen verta enemmän että mitään erikoista riskiä haluaisin sen vuoksi ottaa. Toisaalta helppohan se on tässä kirjoittaa tiedä sitten miten toteutus jos joku nuori pt sitä seksikkäästi kyselee kun mulla kulli kovana ja ajatukset seisoo.

Jos ei ole järjettömän kuuma kundi, siellä reippaasti 1/100 hujakoilla, niin helpommin voittaa ässäarvasta 200k. Ehkä lankeaminen voidaan antaa anteeksi. Jos siis kyseessä on yleisesti turvaseksi-pt.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa STT

• Hero Member

Jos ei ole järjettömän kuuma kundi, siellä reippaasti 1/100 hujakoilla, niin helpommin voittaa ässäarvasta 200k. Ehkä lankeaminen voidaan antaa anteeksi. Jos siis kyseessä on yleisesti turvaseksi-pt.

Mä kyl voitan helpommin ässä-arvassa sen minimipanoksen kun edes panoille pääsen.

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ekan vakkarin kanssa oltiin kolme vuotta ja siitä 1.5 vuotta mentiin paljaana. Hän ei samaan aikaan ollut muiden kanssa paljaana.
Tokan vakkarin kanssa olin kuusi vuotta ja siitä mentiin neljä paljaana ja loppuvaiheessa hänellä ei ollut muita asiakkaita.

Molemmat keskusteltiin ensin. Toki eka kerta molempien kanssa oli, että jos nyt (pt) työnnät yhtään enempää lantiotasi, niin olen huulilla. Eli pt:n päätös ja halu ollut viimekädessä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Äänestykseen on mahdotonta vastata, koska asiat eivät ole joko-tai tai edes mitenkään hintariippuvaisia.

Jos olisin tyydyttävässä parisuhteessa, en varmaan kävisi huorissa lainkaan. Jos joskus lipsahtaisi, käyttäisin kyllä suojausta kaikessa touhussa ns. sosiaalisen riskin takia, suhteen menettämisen pelossa.

Näin poikamiehenä ei ole niin justiinsa tarkkaa. Jos upea pt tarjoaa mahdollisuutta vetää paljaalla, saatan sortua. Jotain narkkarin oloisia liukuhihnoja en kyllä vetelisi paljaalla, tosin en niitä muutenkaan tapaa.

No, toistaiseksi olen n. 15 vuoden hupakointiharrastuksen aikana pannut kahta palveluntarjoajaa paljaalla. Sisältyi hintaan. Molemmat kantasuomalaisia, henkilöllisyydet vaihdeltu puolin ja toisin, katseltu toistemme lasten valokuvia viltin alla jne.
Se joka synnitön on, heittäköön ensimmäisen kiven  ;D

Poissa mattssonni

• Sr. Member
^tuossa suhteessa olen synnitön  ;D mutta en siltikään heitä kiveä. Sinullahan on ollut tuossa 15v aikana ollut ihan järkevä ja vastuullinen toimintatapa ja ote hommaan. Javsamaa mieltä, että asia ei lopulta ole täysin on/off eikä varsinkaan hintariippuvainen.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:52:59 kirjoittanut mattssonni »

Paikalla Blain

• Hero Member
Ei kiinnosta paljaspanot. Se puoli hoidetaan himassa.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Big Mac aterian voin mäkkärissä tarjota

Kuulostaa reilulta ja tuossa on myös vivahde sellaista vanhanajan romantiikkaa. 🙏

Minä eli itse Thor en panisi paljaalla koska siihen on muutama jo edellisten kirjoittajien mainitsema syy.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.