Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkarin kanssa melkoinen yllätys
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: TKHX - Heinäkuu 31, 2025, 23:28:01 ---
Ei kyse ole sabotoinnista, vaan enemmänkin ihmetystä siitä, että sinulla tosiaankin on selkeät ja vahvat mielipiteet monistakin asioista, mutta tätä nimenomaista asiaa et haluaa täysin suoraan sanoa. Tässäkin kyllä mainitset hakeneesi jälkiehkäisyn HIViin mutta et mahdolliseen raskauteen. Ehkä sitten koet, että oma henkilökohtainen ehkäisysi oli riittävä varmistus ja vaaraa ei sen suhteen ollut. Tai sitten jotain muuta.
Mutta tarkoitukseni ei ole painostaa sinua tässä asiassa sen enempää, koska kyseessä on selvästikin sinulle henkilökohtainen asia jota et halua sen enempää avata. Enemmänkin minua kiinnostaa noin sosiaalisena kuriositeettina, ovatko maksullista seksiä tarjoavat naiset yleisesti ottaen hyväksyvämpiä myös mahdollisen abortin suhteen, vai ollaanko tässä asiassa ihan samalla viivalla kuin koko muukin väestö. Yksilöitähän löytyy aina molempiin suuntiin, mutta onko kokonaiskuvassa tilastollisesti havaittavaa eroa?
Veikkaanpa, että tällaista tutkimusta ei silti ihan heti saada tehtyä, kun kyseessä on kuitenkin sen verran herkkä ja henkilökohtainen asia.
--- Lainaus päättyy ---
:D oletin sen kyllä olevan kontekstista ilmiselvää että mä en halua enkä ole koskaan halunnut lapsia, mä en pidä aborttia moraalisena ongelmana, inhoan lapsia ja ajatus raskaana olemisesta lähinnä kuvottaa. nämä ihmeelliset vihjailut että kyseessä olisi jotenkin "henkilökohtainen asia" ovat lähinnä alentavia ja naurettavia.
toisekseen, mikä ihmeen "tai sitten jotain muuta"? jos sulla on jotakin sanottavaa, sano se suoraan, kiitos. joo, ei tullut mieleen että tarvitsisi huolehtia muusta jälkiehkäisystä, kun mulla on ollut ehkäisy käytössä nyt 18 vuotta ilman yhtäkään vahinkoa. mulla on myös vakituinen ja mulle rakas kumppani, joten miten harhainen sun pitää oikein olla että sä kuvittelet mua kiinnostavan tieten tahtoen saada lapsi jonkun asiakkaan kanssa, puhumattakaan sellaisesta asiakkaasta joka on rikkonut mun rajoja?
nyt tälleen kauniisti ja kohteliaasti sanottuna, ota nämä vihjailusi ja oletuksesi musta ja painu vittuun ne mukanasi.
TKHX:
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Elokuu 01, 2025, 02:16:28 ---mä en pidä aborttia moraalisena ongelmana, inhoan lapsia ja ajatus raskaana olemisesta lähinnä kuvottaa.
--- Lainaus päättyy ---
No niin, saithan sinä sen lopultakin sanottua ihan suoraan ja kiertelemättäkin.
Jonkinlaista vihanhallintakurssia sinun ehkä kuitenkin kannattaisi harkita. Suhtaudut kovin vihamielisesti ihan normaaliin keskusteluun.
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: TKHX - Elokuu 01, 2025, 02:45:01 ---
Jonkinlaista vihanhallintakurssia sinun ehkä kuitenkin kannattaisi harkita. Suhtaudut kovin vihamielisesti ihan normaaliin keskusteluun.
--- Lainaus päättyy ---
tässä keskustelussa ei ole kyllä sinun osaltasi tasan mitään normaalia.
Mcrami:
Mietin vaan Isa kuunneltuani podcastiäsi, että miten mahdollisen tulevan asiakkaan voi haukkua ja kehua samassa lauseessa…
Jonkinlainen miesviha paistaa läpi. Toiminta noudattaa normaaleita markkinatalouden ehtoja.
Ivanhoe:
--- Lainaus käyttäjältä: TKHX - Elokuu 01, 2025, 02:45:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Elokuu 01, 2025, 02:16:28 ---mä en pidä aborttia moraalisena ongelmana, inhoan lapsia ja ajatus raskaana olemisesta lähinnä kuvottaa.
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan. Isa voisi poistua tästä keskustelusta, hänellä ei ole siihen enempää annettavaa. Antaa itsestään hyvin ikävän ja aggressiivisen kuvan.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta