Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vakkarin kanssa melkoinen yllätys

<< < (22/37) > >>

saapasjalkakolli:
^ Missä muka joku myy käytettyjä kondomeita? Tuskin tavallisen kondomin sisällä mikään kauaa hengissä pysyy, että niitä voi oikein myydä ja kuka hullu ostaisi?

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Heinäkuu 23, 2025, 20:35:57 ---^ Ottaako joku tosiaan kondomin mukaansa maksullisilla käytyään. Tässä tulee vaikea omistajuusdilemma... kenelle kuuluu kondomi ja sen sisältö  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä noita on. Esim julkkiksia tavalla tai toisella, jotka ovat vainoharhaisia ja pelkäävät että päätyvät lehtiotsikoihin keksityn raiskaussyytteen takia, (saa sen DNA:n tutkimuksen kannalta sopivaan paikkaan sormillakin) tai tunnetusti erittäin varakkaita jotka varmistelevat, että eivät päädy elariautomaatiksi.

--- Lainaus käyttäjältä: Mcrami - Heinäkuu 22, 2025, 20:51:24 ---20-25v mimmit ei mitään lapsia halua, 40-45v niin epätodennäköistä että tulee raskaaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä 20-25 -vuotiaatkin voi hyvin haluta lapsia. Turhaa ja vaarallista yleistämistä tollanen.

Mitä taas tulee 40-45 -vuotiaisiin, niin joo on totta, että sen ikäisenä on vaikeampaa tulla raskaaksi mutta vaihdevuodet alkavat keskimäärin noin viisikymppisenä, siihen asti nainen on hedelmällinen ja voi hyvin tulla raskaaksi vaikka se ei olekaan yhtä todennäköistä kuin ihan nuorilla. Kuukautiskierto muuttuu epävakaaksi ja joillain voi tulla juuri ennen vaihdevuosien alkamista jopa tavallista enemmän ovulaatioita joten ihan yhtä tarkkana saa olla vielä tuossakin iässä. Hedelmällinen ikä katsotaan päättyneeksi vasta, kun viimeisistä kuukautisista on kulunut yksi vuosi, tai kaksi vuotta jos nainen on alle 50.

saapasjalkakolli:
^ Rikkaat ja vaikutusvaltaiset ovat aina asia erikseen. Heille voi sattua ja tapahtua vaikka mitä ja maailma on täynnä juonia.

Mutta perus turskasen nesteet ei liene kovin haluattua tavaraa, jos olisi, ei olisi koko seksityötä.

Vilmaliini:
Minä olen todistanut kaksi kertaa että asiakas on sitonut kortsun ja laittanut taskuun. Nämä ovat sellaisia jotka pomppaavat ylös ja poistavat itse kumin kiireesti.
No eipä minua haittaa, vähemmän roskia ulosvietäväksi  :D

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Heinäkuu 23, 2025, 20:57:56 ---^ Missä muka joku myy käytettyjä kondomeita? Tuskin tavallisen kondomin sisällä mikään kauaa hengissä pysyy, että niitä voi oikein myydä ja kuka hullu ostaisi?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä naapurissa näyttää, että kaikenlaista myydään ja myös kysytään ostettavaksi, tuollaistakin. Samaa mieltä siitä, että jotain hulluutta tuollainen vaatii.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta