Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkarin kanssa melkoinen yllätys
STT:
--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Heinäkuu 21, 2025, 14:15:41 ---Jep. Elarit ei liene ongelma, jos pystyy kerta viikkoon käymään maksullisissa? Tosin en niiden suuruutta tiedä, kun en ole joutunut maksamaan.😄 Vähän silti epäilyttää tämä juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Todellakin haiskahtaa. Suurin osa suomalaisista ei käy stautitesteissä ja sit joku boomeri kertoo käyvänsä säännöllisesti. Tarina olisi paljon uskottavampi, jos olisi kertonut että vaatimalla vaati saada paljaalla välittämätä onko pillereitä jne. tai legendaarinen salaa kortsun poistaminen panon yhteydessä.
Vilmaliini:
Onneksi olkoon! Perheenlisäys on iloinen asia :inlove:
Kumitta kun panee niin ottaa tietoisen riskin.
Trollallallalaa kun niin laulattaa :headphones:
Lifti:
Onneksi olkoon!!!! Itse tuossa kohtaan juhlistaisin kahden viikon rännillä. Tai tässä samaisessa tapauksessa luultavasti vetäisin puoli vuotta itku viinaa.
Isyystestillä saatat vielä pelastua. Itse olen kolme kertaa saanut vapauden takaisin isyystestillä. Tässä kun paljaalla tulee vedettyä juurikin näitä (valehtelevia) naisia eli seksisuhteessa missä pitäisi aikuisten kesken luottamus toimia. Niin tosiaan kolmisen kertaa on yritetty lompakolle tulla mun elämän aikana ja isyystestillä on sitten selvinnyt että pillua on jaettu ihan urakalla ja nakki ei onneksi kohdalleni napsahtanut.
Nyt kun neljäkymmentä tulossa mittariin niin painan kahta kauheammin paljaalla ja mun puolesta nakki saa napsahtaa kohdalleni. Mikäs sen mukavampaa kuin laiskan miehen isyys pesti. Eli ehkä joka toinen vknloppu käydään jätskillä :headbang:
FortySexN2:
Hieno juttu! Onneksi olkoon!
Kapu:
Paljon onnea!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta