Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Parhaat britit tai jenkit

(1/4) > >>

hahh94:
Oon jo jonkin aikaa tosieskon kautta yrittänyt löytää jonkun kivan jenkin tai britin mutta niitä tuntuu olevan harvassa. Edistyneellä haulla löytyi yks molempia mut toinen oli oikeasti Hawailta ja toinen (mukamas britti) ei selkeästi puhu/kirjoita englantia äidinkielenään joten en usko että on oikea britti.

Joten, lyhyestä virsi kaunis, käykö täällä ylipäänsä brittejä/jenkkejä? Jos käy niin kertokaa parhaat  :)

Asrm69:
Ota se Hawain leike kuitenkin vaan. Ihan ok mutta ääni on viskinen. Pinta on hyvin tasainen ja ruskettunut. Mut sisältä vielä pinkki eikä ollut liha pilalla, siis ylikypsä tai alkanut kasvaa karvaa.
Mesta on hagan torin lähettyvillä, esim. metrolla pääsee hyvin.
Oli ystävällinen. Mut hieman rajoittunut mun makuun. Ei suudellut, ei mustia pusuja, ei owo, ei tunne Annelia eikä Irmeliä.

Jorma ja Pallit:
Jos "hawaijilainen" on Zendaya niin oli ennen mies. Briteistä oli viimeksi kolme vuotta sitten Naiomi ja Sophia. Tummia tyttöjä. Iloisia panopupuja.

AnnaVonB:
En ole seurannut lainkaan ulkomaalaisten tarjontaa Suomessa mutta jos mun pitäisi jotain arvata, niin veikkasin, että ei jenkkejä huvita tänne tulla kun hintataso on heidän silmin matala. Täällä ei tienaa sitä mitä kotimaan suurissa kaupungeissa joten ei kannata tulla. Briteissä hintataso on suht sama kuin Suomessa kotimaisilla, korkeintaan vain hieman matalampi, joten totuttua kovemmille tieneisteille ei hekään täällä helposti pääsisi, lisäksi brexitin jälkeen kaikki on briteille vaikeampaa.

Jenkkien ja brittien silmissä suomalaisten hintatasosta ulisevat turskat on pihejä. Täällä maksetaan ulkomaalaisille vähemmän kuin heidän kotimaissaan, joten miksi vaivautua tänne?

Merkonomi:
Pari vuotta sitten täällä pyöri ahkeraan parikymppisten lontoolaistyttöjen kaveriporukka. Syyksi täällä työskentelyyn mainitsivat helpon rahan. Englannissa asiakkaat ovat kuulemma paljon hankalampia. Suomalaiset miehethän ovat keskimäärin ehkä maailman kilteimpiä(typerimpiä) ja eivät pienestä valita. Se tieto on kyllä maailman prostituoitujen keskuudessa tehokkaasti levinnyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta