Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Dieve

<< < (10/12) > >>

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Heinäkuu 29, 2025, 11:02:45 ---Joo. Kohdentamatonta mainontaa ei näköjään ole suoraan kiellettykään säännöissä jos se tapahtuu yksäreillä. Ymmärrän linjauksena jos ylläpito haluaa olla autuaan tietämätön yksärien sisällöstä, ja varmaan jossain kohtaa voi myös olla vaikea päättää missä ero menee kohdentamattoman mainonnan ja henkilökohtaisen keskustelunavauksen välillä.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin ja toivottavasti sitä ei kielletäkään. Itse kyllä sinänsä tykkään, jos saan silloin tällöin yksärillä ehdotuksen, mutta hennilökohtaisesti kohdennetun (ehkä vaikka jonkin kirjoituksen tai ketjun innoittaman), ei kohdentamattoman. Eli yksäreiden ei toivoisi muuttuvan miksikään massamarkkinoinnin kanavaksi.

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: Tulli - Heinäkuu 24, 2025, 11:17:36 ---Vähän nuo uusien profiilien rapsat aina epäilyttää…
Mutta ajattelin kuitenkin kokeilla kepillä jäätä.
Vastaa ainakin hyvin viesteihin eikä mitään ihmeellistä ollut havaittavissa ja tapaaminenkin saatiin sovittua ensiviikolle.
Laitan tänne rapsaa miten kävi  :headbang:

--- Lainaus päättyy ---

Odotan luvattua rapsaa

Meeme:
Mulle tuli myös tältä tyypiltä markkinointiviesti. No kun mulla ei oo muuta tarjota, niin pyysin tulemaan tänne siivoomaan. :D

saapasjalkakolli:

--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Heinäkuu 29, 2025, 11:29:24 ---
Juuri näin ja toivottavasti sitä ei kielletäkään. Itse kyllä sinänsä tykkään, jos saan silloin tällöin yksärillä ehdotuksen, mutta hennilökohtaisesti kohdennetun (ehkä vaikka jonkin kirjoituksen tai ketjun innoittaman), ei kohdentamattoman. Eli yksäreiden ei toivoisi muuttuvan miksikään massamarkkinoinnin kanavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Jep, henkilökohtaisesti osoitettu yksäri on ihan ok. Jos joku PT haluaa just sinut asiakkaaksi.

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Heinäkuu 29, 2025, 11:44:27 ---Mulle tuli myös tältä tyypiltä markkinointiviesti. No kun mulla ei oo muuta tarjota, niin pyysin tulemaan tänne siivoomaan. :D

--- Lainaus päättyy ---

:laught:
No sitten se oli tosiaan täysin kohdentamaton kampanja

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta