Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mies seuralainen/hieroja naisille PK-seudulla  (Luettu 567 kertaa)

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Mies seuralainen/hieroja naisille PK-seudulla
« : Heinäkuu 18, 2025, 23:32:18 »
Olen tehnyt satunnaisesti seuralais, hieronta ja erilaisia keikkoja ja nyt tuli tunne että haluan kirjoittaa siitä myös tänne :)

Tarjoan naiselle tilan, jossa voi olla täysin oma itsensä ja unohtaa kaiken muun.

Toteutan Suomessa sekä ulkomailla toiveiden mukaisesti seuralais- sekä rentouttavia tai sensuelleja hierontapalveluita ilman kiirettä, painetta tai roolia johon pitäisi mahtua.

Tarjoan lähtökohtaisesti PK-seudulla:

- Aidosti läsnä olevan miehen, joka ei halua suorittaa vaan kohdata
- Hyvää seuraa ja lämmintä huomiota esim. illallisia, keskusteluja ja yhteisiä hetkiä
- Kuvauksellisia elämyksiä jos tuntuu että haluaisi tulla eritavalla nähdyksi esteettisesti ja sensuellisti
- Hemmottelua ja rauhoittumista mm. hierontaa, läheisyyttä ja rentoutumista
- Kunnioitusta ja vapautta, jokainen määrittelee omat rajansa ja koitan toteuttaa kaikki toiveet niin että ne jäävät vähintään hyväksi muistoksi

Olen:
- 183 cm pitkä, sinisilmäinen ja parrakas ex-urheilija +30v.
- Ulkoisesti lihaksikas, sisäisesti rauhallinen, lämmin ja hyväntuulinen.
- Ääneni on tumma ja rauhoittava, ja läsnäoloni saa usein ihmiset tuntemaan olonsa turvalliseksi.
- Rakastan kauneutta, avoimuutta, naisellisia muotoja, ideoita ja niitä hetkiä, joissa ei ole kiire.

Elän nykyään hitaasti ja tietoisesti arvostaen aitoa yhteyttä.

Jos arvostat rauhaa, aitoutta, hyviä keskusteluja, arvostavaa kosketusta tai lämmintä läheisyyttä sivistyneessä seurassa, uskon että saatamme viihtyä yhdessä.

Kysy lisää ja kerro mitä toivoisit, kokeilla jotain uutta vai tiedät mitä tahdot?

ps. En lähde tutustumatta paremmin ulkomaille kanssasi ja vaadin turvallisuus-syistäkin ehdotonta hyvää hygieniaa ja että olen myös lisäksesi itse terve kaikessa kanssa käymisessä  :)

- Pleasure Bear
« Viimeksi muokattu: eilen kello 05:48:01 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mies seuralainen/hieroja naisille PK-seudulla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 18, 2025, 23:41:07 »
Onpa kiva saada myös miespuolisia palveluntarjoajia tänne meidän joukkoon ❤️
💎 Helsinki 21.7 ja 28.-29.7.💎

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 05:50:42 »
Kiitos AnnaB! <3

Tuntuu omalta ja hyvältä nähdä lopputuloksen merkityksen vaikutusta eri muodoissa :)

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 06:04:53 »

- Rakastan kauneutta, naisellisia muotoja

Taitaa olla aika suuri kynnys niille naisille jotka eivät ole kauniita omasta mielestä, eivätkä omaa naisellisia muotoja.
Heille hyväksynnän tunteminen on ehkä yksi suurimmista kriteereistä ostaa tämän kaltaista palvelua.
Nyt se tyrmätään heti esittelytekstissä.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : eilen kello 09:11:53 »
Onko sulla ikä- tai painorajoja asiakkaille?

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #5 : eilen kello 10:52:03 »
Just, Viola ja Terttu. Mullekin tuli heti alussa mieleen, että kysymyksessä ois deitti-ilmoitus ja hakusessa nuori ja virtaviivainen nainen.
Mitäs sitten kun totuus kolkuttaa ovella. Tyyne 80v ja 150 kg haluaa orkutella kunnolla. Miten nuoren miehen suu sitten pannaan.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 16:36:38 »
Ompa harmi jos sellanen rajaava tunne tulee tästä, mun mielestä kaikki naiset on kauniita ja se oli tarkoitus viestiä myös omassa ilmoituksessa.

Ei tietenkään ole rajoitusta mittoihin tai ikään.

Nyt ihmettelen teidän kokeneempien asennetta vaikka koitan lukea rivien välistä nämä kysyvinä ja rakentavina kommentteina.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:40:43 kirjoittanut PleasureBear »

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #7 : eilen kello 17:36:45 »
- Kuvauksellisia elämyksiä jos tuntuu että haluaisi tulla eritavalla nähdyksi esteettisesti ja sensuellisti

Mitä tämä tarkoittaa?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #8 : eilen kello 17:46:36 »
Ei tartte lukea mitään rivien välistä. Sun ensimmäisestä viestistä ei vain käynyt ilmi se, että ihan kaikennäköiset naiset ovat sulle toivottuja asiakkaita.

Jos asiakkaita on riittämiin, niin mitäpä tässä turhaa sitten palautetta antamaan.

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 17:57:12 »

Mitä tämä tarkoittaa?

Olen kuvannut naisia 10 vuotta :)

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #10 : eilen kello 18:25:27 »
Häh, eihän kukaan ole tässä kieltänyt valikoimasta asiakkaita. Itse halusin tietää, onko niitä rajoituksia asiakkaiden suhteen vai ei. Minulle se ainakin olisi oleellista tietää, mikäli olisin seuraa mieheltä ostamassa.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #11 : eilen kello 18:46:44 »
Lisään vielä; ei me naispuoliset seksityöntekijät olla mitenkään kollektiivisesti vastuussa siitä, jos joku (nais)kollega perseilee tai vaikkapa kieltäytyy näkemästä lihavia asiakkaita.

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12 : eilen kello 18:51:32 »
Kyllä särähti pahasti toi kauneus lauseke. Jos etsisin palvelua niin skippaisin heti. Missäs muualla ilmottelet?
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #13 : eilen kello 19:04:34 »
Vähän ihmettelen missä tällaiset kommentit on kun esim. Viveca n. kerran kuussa mainitsee ikärajansa.

Ja ajatella, että mulla on pysynyt numerot ikärajassa samoina viimeiset 18vuotta. Alkuun ne samat nrot oli yläikäraja, nykyään alaikäraja 😅
*pikkuPullea mature*

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14 : eilen kello 19:13:06 »
Jos mä mä alkaisin myymään munaa, laittaisin heti ensimmäiseen kappaleeseen että rumien ja läskien kannattaa jatkaa seuraavaan ilmoon  ;D

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #15 : eilen kello 20:05:08 »
Edelleenkin; meillä ei ole mitään kollektiivista huoramafiaa täällä, jolla olisi jotain "yhteisvaikutusta" ja joka päättäisi jotain linjauksia, miten kenellekin vastataan.

Mutta, jos myy palvelua naisille ja useilta kohderyhmään kuuluvilta tulee samantyyppistä palautetta, niin ehkä sitä kannattaa ihan omien bisneksien kannalta miettiä.

En ole tältä myyjältä ostamassa, se on totta. Mutta jonain päivänä kenties ostan seksiä, muuten tuskin minulla olisi mitään mielenkiintoa kommentoida tämän aiheen ketjuihin.

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : eilen kello 20:14:55 »
Aikamoista sain ilmoituksellani aikaan, mutta hyvä jos herättää tunteita - jotain sekin kertoo.

Palveluni ovat kaikille, mutta tärkeää että viestiä vaihdetaan olenko se paras vaihtoehto ja mitä toiveita on, tällä tavalla haluan myös ite varmistua mm. onko asiakas selvä, terve ja jne.

Lähtökohtaisesti tämä aikaisemman viestin termin lainaaminen eli "suolaaminen" ei myöskään itselle palveluntarjoajana tuo hyvää tunnetta "ostajasta" jos viestien muoto olisi tätä ja voin onneksi myös itse kieltäytyä :)

En halua tarjota kuulemaani pelkkää mekaanista ja rahat käteen vaan myös läsnäoloa ja aitoa kohtaamista, toki sekin rajaa asiakkaita (ehkä?).

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #17 : eilen kello 23:35:42 »

Tervetuloa, PleasureBear!

« Viimeksi muokattu: tänään kello 02:22:24 kirjoittanut Heikki Koo »