Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaviaari/ Scat sex  (Luettu 1299 kertaa)

Poissa Anatti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kaviaari/ Scat sex
« : Toukokuu 04, 2025, 20:12:38 »
Selailin vanhoja topiceja läpi ja paljon käsittelyssä oli erilaisia mieltymyksiä pissasta,rintamaitoon sekä vanhemmista nuorempiin henkilöihin.

Itseäni on kiinnostunut toteuttaa akti niin että siinä olisi tuo kakka elementti mukana.

Tällä saralla en ole tavannut palveluntarjoajaa Suomessa (en ole kyllä ulkomailta etsinytkään) vaikka olisin valmis matkustamaan tämän takia.

Suomessakin on paljon take away annosten myyjiä sekä jotkut dommet toteuttaa niin että seksiä sessioissa ei tapahdu.

En ole kiinnostunut ulosteen syömisestä eikä sitä tarvitse edes naaman läheisyyteen tuoda mutta seksin aikana likaisuus kiihottaa.

Ymmärrän tällaisessa toiminnassa tartuntavaarat mutta oikein toteutettuna ne pystytään pitämään minimissä?

Uskoisin että en ole tämän fetishin kanssa yksin.

Löytyykö foorumilta kanssa ymmärtäjiä tai jopa omakohtaisia kokemuksia aiheesta?

If you can think it, you can kink it!

Poissa Anatti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaviaari/ Scat sex
« Vastaus #1 : Heinäkuu 16, 2025, 06:51:14 »
Hiljaista tällä saralla?

Poissa Pedro_

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2025, 16:24:19 »
Saattaa kyllä olla tosiaan palveluntarjoajat vähissä.

Itse olen kerran ollut tilanteessa toistakymmentä vuotta sitten jossa domme tarjosi tällaista palvelua.
Paikkana Amsterdam.

En ottanut kyseistä palvelua lisäksi joten en tiedä tarkemmin.

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 01:46:09 »
Ei porukka täällä taida ymmärtää lannan päälle. Itse olen suuri sonnan ystävä, vaikkei vielä ole kokemusta kuin paskaviiksistä ylähuulessa.
Mutta kirjoittelen viikonlopun jälkeen ehkä lisää kun leikkikaveri on tulossa lauantaina käymään mun luona. Meininki olisi, että hän istuisi avoimen suuni päälle ja tuuttaisi sen täyteen ulostemassaa.
Jos tulee kunnon annos niin posket varmaan pullistuu hauskasti, pitää varmaan yrittää videoida tuokiomme. Mutta kannattaa seksiä myyviltä palveluntarjoajilta kysellä jos yhdynnän aikana haluaa hänen tyhjentävän suolensa, jättävän perseensä pyyhkimättä yms.

Luulisi onnistuvan jos asiakkaalle on mahdollista vaikka tuplata hinta.